Vaše poloha:

Corega Fixační krém bez příchuti na zubní náhrady 40g

Corega Fixační krém bez příchuti na zubní náhrady 40g

Aktuální slevu na Corega Fixační krém bez příchuti na zubní náhrady 40g zjistíte jednoduše nastavením Strážce slev .

Podívejte se také na další produkty z kategorie Drogerie a parfumerie nebo péče o zuby.

Albert

79,90 Kč -30%

Platí v prodejnách

Zbývá 14 dní

Platí do: Úterý 7.5.2024

Zbývá 14 dní

Platí do: Úterý 7.5.2024

Informace o výrobku

Výrobce: GlaxoSmithKline Balení: 40 g EAN: 8590335005129 Kategorie: Drogerie a parfumerie / péče o zuby

Popis výrobku

 

Pro úplné a částečné zubní náhradyPomáhá předcházet ulpívání zbytků jídlaNeobsahuje žádná barvivaBez zinkuBez příchuti

 

Corega bez příchuti zajistí spolehlivé usazení zubní náhrady a neobsahuje žádná umělá barviva ani příchutě, které by mohly ovlivnit chuť jídla.

Příprava a použití

Pokud výrobek používáte poprvé, přečtěte si, prosím, pozorně přiložený leták s podrobným návodem k použití. Pro návod k použití viz obal.

 

 

Bezpečnostní varování

Nepoužívejte přípravek, pokud jste citlivý nebo trpíte alergií na některou ze složek krému. Malé procento populace může vykazovat citlivost na složení přípravku. Pokud zaznamenáte pocit nepohodlí, přestaňte krém používat. Neobsahuje zinek.

 

Balení: Krabice.

Složení výrobku

  • Poly (methylvinylether/maleic acid) sodium-calcium mixed partial salt
  • Petrolatum
  • Cellulose gum
  • Paraffinum liquidum

    Upozornění pro nabídku ROSSMANN: Corega Fixační krém pro zubní náhrady bez příchuti extra silnýCorega fixační krémy zlepšují Váš život se zubní náhradou. Nejen že drží pevně celý den, ale zároveň zvyšují sílu Vašeho skousnutí při jídle. Víme, že na jídle záleží, a proto si ho teď můžete vychutnat s jistotou. Vychutnejte si více síly v každém skousnutí s Coregou.Větší síla v každém skousnutí* *vs. bez použití fixačního krému.#1 Doporučená značka zubními lékaři v ČR¹¹V kategorii výrobků v péči o zubní náhrady. Zdroj: Ipsos Expert Performance Tracking - Česká republika, 11/2019.

    Vývoj ceny produktu