Vaše poloha:
Ikonická lahev Pilsner Urquell se mění. Snižuje dopady na životní prostředí
Ikonická lahev Pilsner Urquell se mění. Snižuje dopady na životní prostředí

19.04.2021

Ikonická lahev Pilsner Urquell se mění. Snižuje dopady na životní prostředí

Od března 2021 vratná lahev Pilsner Urquell projde značnou proměnou. Papírové etikety nahradí předešlé aluminiové folie a plastové nálepky. Nová zlatá etiketa bude plně recyklovatelná.

Zdroj: pilsner-urquell.cz

Tato proměna představuje další krok pivovaru na cestě k udržitelnosti. Sníží se tím dopady podnikání na životní prostředí. Díky této změně skleněné lahve Pilsner Urquell ušetří více než sto tun odpadu ročně, jelikož končí s alobalem a plastem. Náhrada hliníkových folií a plastových nálepek představuje ekologický přínos. Každá tuna recyklovatelného papíru snižuje produkci CO2 a ušetří přibližně sedmnáct stromů.

Distribuce nových lahví do obchodů začne 8. března 2021.

 

V čem bude nová podoba lahve Pilsner Urquell jiná?

Dojde ke sjednocení designu lahví pro tuzemský trh i export, což zvýrazní jedinečnost piva Pilsner Urquell. Na novém designu pracovali autoři s bohatou ikonografií. Lahve budou nově vybaveny reliéfní ražbou zvanou embossing, jejímž cílem je zdůraznit symboly značky. Na nové originální korunce je umístěn symbol, který odkazuje na tradice pivovaru. Každý detail je důležitý. Na etiketě můžete spatřit iniciály P.U. z plzeňských archivů a erb města Plzně. Lahev Pilsner Urquell je 100% recyklovatelná, papírový odpad bude možné znovu využít.

Více informací o projektu Nové balení naleznete zde.

 

Projekt výsadby stromů 

Zapojte se do oslav změny lahve Pilsner Urquell, která je šetrnější pro naše okolí. Koupí z limitované edice triček #prirodanadzlato přispíváte ke zlepšení životního prostředí v České republice. Tuto edici triček připravili lokální umělci, jedná se o 530 kusů a výtěžek z prodeje bude věnován projektu výsadby stromů ve městech a obcích. Projekt pořádá Pilsner Urquell ve spolupráci s ekologickou iniciativou Sázíme budoucnost pod záštitou Nadace Partnerství. Trička z limitované edice můžete koupit v e-shopu Pilsner Urquell.

E-SHOP Pilsner Urquell

 

Prohlédněte si akční letáky - pivo Pilsner Urquell v akci.

Pilsner Urquell v akci

 

Mohlo by Vás zajímat

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

5 Must-Have dermokosmetických produktů pro vaši péči o pleť

Chcete mít zdravou a zářivou pleť? Přinášíme vám přehled pěti klíčových dermokosmetických produktů, které by neměly chybět v každé péči o pleť. Tyto produkty pomohou řešit běžné problémy s pletí a udrží pleť v optimální kondici.

Hvězdy týdne I Kde nakoupíte nejlevněji?

Pomocí našeho týdenního přehledu nejlepších akčních nabídek můžete efektivně šetřit svůj čas a plánovat nákupy co nejefektivněji. Zajímá vás, kde nakoupit za nejnižší ceny?

Kde najdete TOP produkty v akci?

V současné době, kdy ceny potravin neustále rostou, se každý snaží najít způsoby, jak maximalizovat úspory. Obchodní řetězce si tohoto trendu jsou vědomy a reagují na něj nabídkou různých akcí a slev na své produkty, aby vyhověly požadavkům svých zákazníků a umožnily jim výhodnější nákupy.

Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne

Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.

Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace

Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.

České a cenově dostupné: Globus spouští novou privátní značku

Globus, jeden z hlavních hráčů na českém trhu s potravinami a spotřebním zbožím, přichází s novinkou pro své zákazníky. Nová privátní značka s názvem "Váš výběr" je výsledkem snahy Globusu nabídnout širokému spektru zákazníků kvalitní zboží za příznivou cenu. Tato iniciativa je součástí trendu rostoucí popularity privátních značek, které získávají na důležitosti nejen v České republice, ale i ve světě.

Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko

Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.

Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu

Prodejny značky Esprit se mění na multibrandové obchody Catches. První prodejnu nové značky najdete v OC Palladium.

Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole

Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.