22.09.2021
Nová kolekce oblečení #COPATUTOJE je tu! Podílí se na ní ikonická značka Pilsner Urquell
Kšiltovka, ponožky či triko v designu #COPATUTOJE mohou být právě teď vaše. Koupí položek z nové kolekce pivovaru Pilsner Urquell, města Plzně a plzeňské firmy Horsefeathers získáte nejen slušivý módní doplněk, ale navíc podpoříte Onkologickou a radioterapeutickou kliniku Fakultní nemocnice Plzeň.
Historie kolekce #COPATUTOJE se začala psát v roce 2015. Dnes již legendární kšiltovka se stala ikonou Plzně v rámci vyhlášení hlavního evropského města kultury. Nyní můžeme vybírat z nabídky reedice bílou, lahvově zelenou a červenou barvu, která navíc pomáhá. „Právě nyní uvádíme na trh unikátní produkty Pilsner Urquell #COPATUTOJE, které jsou výjimečnou ukázkou spolupráce města Plzně, pivovaru a plzeňské firmy Horsefeathers, výrobce všech produktů z kolekce. Jsme hrdí, že jsme se do projektu mohli zapojit a společně připravit kolekci, díky které navíc podpoříme dobrou věc,“ uvedla manažerka turistických provozů Plzeňského Prazdroje Pavla Mášková.
Plzeňský Prazdroj může být hrdý nejen na jedinečnou kolekci #COPATUTOJE, ale i na své úspěchy. Minulý rok (2020), byl Plzeňský Prazdroj oceněn v žebříčku Byznys pro společnost TOP Odpovědná firma, a to nejvýznamnějším oceněním Trendsetter a dokonce se stal lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva. Jeho produkty nalezneme ve více než 50 zemí z celého světa.
eshop.pazdroj.cz | eshop.pazdroj.cz |
499 Kč | 499 Kč |
Zobrazit | Zobrazit |
(Foto: prazdroj.cz)
Nová kolekce oblečení Pilsner Urquell #COPATUTOJE
Lahvově zelené pozadí, hashtag #COPATUTOJE v červené barvě odkazující na prazdrojskou pečeť a bílé písmo, tyto tři prvky najdete na každé položce z nové řady #COPATUTOJE čítající zimní čepici, ponožky a trika pro něho i pro ni. Chybět nesmí ani legendární kšiltovka (snapback). Kompletní nabídku nabízí jak Dárková prodejna Plzeňského Prazdroje na nádvoří pivovaru, tak i on-line obchod eshop.prazdroj.cz.
#COPATUTOJE pomáhá druhým
Váháte-li, zda se do obchodu vydat či kliknout myší na e-shopu, nezapomeňte na dobročinný přesah #COPATUTOJE v podobě podpory nemocnice. Konkrétně se jedná o Onkologickou a radioterapeutickou kliniku Fakultní nemocnice Plzeň. Vybraná částka umožní zlepšit vybavení nemocnice a zpříjemnit její okolí venkovními relaxačními prvky.
Pivo Pilsner Urquell v akci
COVID přesunul pivo ze sklenice do lahví
Pandemie koronaviru vnesla do našich životů celou řadu změn. K změnám došlo i v chování spotřebitelů, kteří díky pandemii raději dávají přednost pivu v lahvích a plechovkách před točeným pivem.
Mohlo by Vás zajímat
5 Must-Have dermokosmetických produktů pro vaši péči o pleť
Chcete mít zdravou a zářivou pleť? Přinášíme vám přehled pěti klíčových dermokosmetických produktů, které by neměly chybět v každé péči o pleť. Tyto produkty pomohou řešit běžné problémy s pletí a udrží pleť v optimální kondici.
Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne
Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.
Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace
Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.
České a cenově dostupné: Globus spouští novou privátní značku
Globus, jeden z hlavních hráčů na českém trhu s potravinami a spotřebním zbožím, přichází s novinkou pro své zákazníky. Nová privátní značka s názvem "Váš výběr" je výsledkem snahy Globusu nabídnout širokému spektru zákazníků kvalitní zboží za příznivou cenu. Tato iniciativa je součástí trendu rostoucí popularity privátních značek, které získávají na důležitosti nejen v České republice, ale i ve světě.
Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko
Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.
Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu
Prodejny značky Esprit se mění na multibrandové obchody Catches. První prodejnu nové značky najdete v OC Palladium.
Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole
Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.
Testujeme privátní značky: přivítejte jaro s výrobky Pikok, Pilos a Alesto (Lidl)
Je tady osmý díl seriálu, ve kterém vám představujeme zajímavé výrobky privátních značek. Tentokrát se podíváme do prodejen největšího řetězce na našem trhu, a protože začíná jaro, produkty jeho značek Pikok, Pilos a Alesto použijeme v několika svěžích jarních receptech.
Buďte jako včelky: Billa odstartovala věrnostní kampaň „Včelí olympiáda", stačí sbírat nálepky
Billa nedávno rozjela novou věrnostní kampaň nazvanou „Včelí olympiáda“. S touto inovativní iniciativou, která vzbuzuje zájem v celé České republice, přichází možnost získat plyšové sportovní včely se značnou slevou. Kampaně se můžete zúčastnit sbíráním samolepek, které jsou k dispozici při nákupech v Bille.
Drogerie dm přináší revoluci v nakupování: Začíná testovat výdejní boxy
Společnost dm drogerie markt přichází s novinkami, které mají zákazníkům zjednodušit a zpříjemnit nákupy. Jedná se o službu expresního vyzvednutí i možnost využít samoobslužné výdejní boxy.