PENNY: Textilní tašky od známých osobností

PENNY: Textilní tašky od známých osobností

S novým rokem přináší prodejny PENNY Market novou marketingovou akci pojmenovanou „Textilní tašky od známých osobností“. A nutno podotknout, že svá umělecká já předvedly skutečné hvězdy, a to Monika a Leoš Marešovi, hudební kapela Lucie, 3v1 (Veronika Arichteva, Nikol Štíbrová a Martina Pártlová), Ivana a Karel Gottovi, Vojtěch Dyk a Tatiana Vilhelmová.

Sbírání bodů

Pravidla akce jsou nejen velmi jednoduchá, ale i časem a mnoha hrami prověřená. Za každých 200 Kč vašeho nákupu, který učiníte v prodejnách PENNY, získáte na vaši sběratelskou kartičku jeden bod. Jakmile budete mít nashromážděno pět bodů, budete si moci vybrat limitovanou tašku se symbolickým doplatkem 29. 90 Kč. Marketingová akce „Textilní tašky od známých osobností“ probíhá ve všech prodejnách PENNY od 7. ledna do 30. ledna 2019 (nebo do vydání zásob).

 

 

Za 200 Kč nákupu:         
Počet bodů k získání odměny:         
Doplatek:
1 bod 5 bodů 29, 90 Kč

 

 

Jaké textilní tašky lze získat

Speciální edice textilních tašek PENNY se pyšní 100 % designu a 0 % plastu. Za svoje nákupy tak získáte nejen exkluzivní sběratelský kousek, ale používáním tašky podpoříte omezení spotřeby jednorázových plastů.

Které osobnosti se do akce zapojili 

V nabídce je pět textilních tašek s unikátním motivem, jejichž vzhled byl navržen za pomoci známých osobností, a to:

  • Monika a Leoš Marešovi – čerství manželé umístili do klasické síťovky luxusní kabelku
  • hudební kapela Lucie – návrh této tašky vznikl v rámci připravovaného turné Evolucie 2019
  • 3v1 – Veronika Arichteva, Nikol Štíbrová a Martina Pártlová svoji tašku ozdobily svými kreslenými podobiznami
  • Ivana a Karel Gottovi – Zlatý slavík s manželkou se inspirovali čerstvou zeleninou
  • Vojtěch Dyk a Tatiana Vilhelmová – dominantou této tašky je květinový věnec a držící se ruce

 

(Foto: PENNY Market)

 

 

 

 




Reklama
     
Reklama
Reklama