Vaše poloha:

HiPP Bio masozeleninový příkrm 190g, vybrané druhy

HiPP Bio masozeleninový příkrm 190g, vybrané druhy

Aktuální slevu na HiPP Bio masozeleninový příkrm 190g, vybrané druhy zjistíte jednoduše nastavením Strážce slev .

Podívejte se také na další produkty z kategorie Potraviny nebo dětská výživa.

Zbývá 11 dní

Platí do: Pondělí 6.5.2024

Tesco

54,90 Kč -12%*

Platí v prodejnách

Zbývá 5 dní

Platí do: Úterý 30.4.2024

* Clubcard cena

Podobné a související zboží

Informace o výrobku

Balení: 190 g EAN: 4062300025011 Kategorie: Potraviny / dětská výživa

Popis výrobku

 

S omega 3 MK - důležité pro vývoj mozku a nervových buněkBez přídavku aromat, barviv¹, konzervačních látek¹ a zahušťovadel¹Bez přídavku soliBIO

 

Bioprodukt!

Příprava a použití

Před použitím promíchejte. Obsahuje drobné kousky. Věnujte pozornost vyvážené stravě a zdravému způsobu života Vašeho dítěte. Návod k přípravě: Otevřenou skleničku nebo porci ohřejte ve vodní lázni nebo v mikrovlnné troubě. Zamíchejte plastovou lžičkou, aby jste nepoškodili skleničku. Přezkoušejte teplotu. Neohřátou část uchovejte v uzavřené skleničce v chladničce (+6 °C) a spotřebujte do 24 hod. Dodržujte návod k přípravě a skladování, aby nedošlo k ohrožení zdraví dítěte. Tento výrobek opustil výrobní závod v neporušeném stavu, přesvědčte se prosím před použitím, že sklo zůstalo nepoškozeno. Pokud se střed víčka pod tlakem prohne, výrobek nepoužívejte. Bezpečnostní vakuový uzávěr musí při prvním otevření cvaknout.

 

 

Alergeny

Lepek, Pšenice

 

¹dle zákona. Vyrobené: Německo/Rakousko. Bio produkt ekologického zemědělství CZ-BIO-001. DE-ÖKO-001 Zemědělská produkce EU/mimo EU. Balení: Zavařovací sklenice.

 

Skladování: Skladujte a uchovejte při teplotě +10°C až +25°C.

Složení výrobku

  • Zelenina* 53 % (rajčata* 24 %,mrkev*, pastiňák*, cibile*)
  • Mleté vařené těstoviny - špagety* (mouka z tvrdé pšenice) 21 %
  • Vařená rýže*
  • Voda
  • Hovězí maso 5 %
  • Řepkový olej* 2,1 %
  • Bylinky* (oregano*, bazalka*)
  • *z ekologického zemědělství

    Vývoj ceny produktu