PŘEČÍSTKORONAVIRUS AKTUÁLNĚ: PŘEHLED NEJNOVĚJŠÍCH ZPRÁV NA JEDNOM MÍSTĚPŘEČÍSTKORONAVIRUS AKTUÁLNĚ: PŘEHLED NEJNOVĚJŠÍCH ZPRÁV NA JEDNOM MÍSTĚ

Hodnocení

Aktuální letáky - HONOR

Omlouváme se, ale pro HONOR nemáme žádný platný leták.
Podívejte se na další letáky z kategorie Elektronika a bílé zboží, například:

O HONORU
Cílem značky je dát prostor pro nezapomenutelné zážitky v každém okamžiku. Zaměřuje se na design a kreativitu, jedinečnost a TechChic životního stylu pro ty, kteří jsou inovativní, otevření novým myšlenkám a chtějí být neustále online.

Historie značky HONOR
Značka HONOR byla založena jako dceřiná společnost Huawei v prosinci 2013. Na český a slovenský trh se dostává brzy, už během roku 2015. Už od začátku je jasné, že jde progresivním, inovativním směrem s cílem oslovovat nejmladší generace a být svým fanouškům co nejblíž.

Dnes značka dobývá svět pověstí technologického brandu se silným zámemím mateřské společnosti Huawei, úspěšně se jí daří rychle dobývat nové kategorie elektroniky a vytvářet nový ekosystém chytré domácnosti Smart Life.

Mise HONOR
Technologický brand HONOR chce vytvářet nový inteligentní svět, který patří mladé generaci. Díky možnostem silného zázemí dokáže značka pokrýt široké portfolio produktů, aby si vybral opravdu každý. Ti, co mají rádi technologické vychytávky, ti, kdo rádi užívají zážitek z prémiových produkt, kdo mají rádi krásný design i ti, kdo očekávají jednoduché ovládání.


Kultura
HONOR jako mladá technologická značka mění životní styl generace, která vyrůstá ve světě technologií a chce být sama sebou. Zajímavou synergií technologie a životního stylu nazývá "TechChic", která reprezentuje způsob života nejmladší generace.

Nadesignováním celé řady produktů dokáže tak prokrýt potřeby mladých lidí v jakékoli situaci vytvářením celého inteligentního ekosystému kolem nich.

Značka HONOR se snaží podporovat mladé talenty a co dělají, třeba používáním recyklovaných materiálů nebo vytvářením komunity a prostorem pro objevování pestrosti, improvizovace a kreativity každý den. Po celém světě je už 21 HONOR Fan klubů, přes 100 milionů registrovaných fanoušků a přes 200 fanouškovských událostí.

Spolupráce se světovými i lokálními designéry i gamingovými eventy

HONOR se v roce 2019 propojit se známým italským módním domem MOSCHINO. Tahle úžasná spolupráce vnesla další vlnu zábavy a nesmazatelný podpis značky, který se odrazil na doplňcích brandu HONOR.

Fornite vytvořil exkluzivní HONOR Guard outfit pro celou řadu všech, kteří mají mobilní telefony HONOR View20. Nejoblíbenější mobilní hry roku 2018, PUBG Mobile na telefonech HONOR Play. Tomu se říká dokonalý tým.

I na domácím trhu HONOR rád podporuje spolupráci se zavedenými nebo třeba i začínajícími umělci. Pro nedávno uvedenou 2. generaci chytrých fitness hodinek HONOR MagicWatch 2 značka podpořila začínající české designérky, které navrhly limitovanou edici pásků k hodinkám.


Informujeme spotřebitele, kterým prodáváme výrobky nebo poskytujeme služby, že mají podle zákona č. 624/1992 Sb. právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z příslušné smlouvy. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869 (www.coi.cz).

Provozovatelem tohoto serveru je MAFRA, a.s., se sídlem Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČO: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Společnost MAFRA, a.s., je členem koncernu AGROFERT.