Nakupte PIVO V AKCI a ušetříte až 44% Nakupte PIVO V AKCI a ušetříte až 44%

Hodnocení

Aktuální letáky - Timeout

Omlouváme se, ale pro Timeout nemáme žádný platný leták.
Podívejte se na další letáky z kategorie Ostatní, například:

Koncept značky TIME OUT sahá do léta roku 1992 a zlatého kalifornského pobřeží, kdy skupina mladých designerů byla zklamaná současným stylem života nabízejícím pouze neosobní, rychlé a uniformní a masové styly. Pokusili se to změnit…

Abychom to ale mohli všichni změnit, musíme se probudit a najít cestu ven z každodenní rutiny a žít své životy naplno, cítit se volně ve všem, co děláme. A o tom právě je značka TIME OUT

Následující rok představila tato skupinka mladých lidí svůj koncept společnosti GUT, která byla okouzlena myšlenkou FEEL ALIVE. Netrvalo dlouho a společnost se rozhodla šířit tuto myšlenku i do Evropy.

Dnes je TIME OUT velká rodina designerů, obchodních managerů a přátelských spolupracovníků z různých koutů světa ( Evropy, Japonska, Kanady, Číny, Ameriky, … ), které spojuje jedinečná filosofie a styl života FEEL ALIVE.

KOLEKCE

Kolekce TIME OUT jsou koncipovány tak, aby skloubily trendy streetové linie a jedinečnost v smyslu FEEL ALIVE. Snoubí se tu precizní střihy skvěle padnoucí každé postavě s výjimečností detailu, nášivek a potisků. Nepřekonatelná praktičnost a víceúčelovost TIME OUT oboustranných svetrů a bund jsou perfektní volbou po jakoukoli příležitost.

TIME OUT klade velmi velký důraz na pohodlí. Z tohoto důvodu jsme vyměnily otravné cenovky a nálepky za jemné nášivky na zadní straně modelu, stejně tak jsme nepříjemné švy obšili měkkou páskou, čímž jsme dodali modelu ještě větší pohodlnost.

Kolekce TIME OUT reflektuje nejen svůj unikátní styl, ale zřetelně se opírá také o nejnovější trendy a současný životní styl. Tuto sezónu vévodí přírodní tóny, nesmrtelná černobílá kombinace, denim, přírodní a etnické vzory, květinové motivy, kombinace potisku a výšivky, celopotisky, přírodní materiály ( bavlna, len,… ) . Krátké rukávy mikin a bund jsou ideální pro trend vrstvení různých délek. Zajímavostí jsou také geometrické vzory, pruhy a „kreslené“ potisky.

TIME OUT se při výrobě své kolekce pečlivě věnuje také ekologickému opracování, s nímž je spojen i výběr materiálu, ve kterém převládají přírodní suroviny, jakými jsou vlna, bavlna, len,…

ORIGINÁLNÍ PRODEJNY

V současné době má značka TIME OUT na 73 originálních obchodů v osmi zemích Evropy. V ČR od roku 2003, kdy byla započata originální síť prodejen, je to již 30 obchodů v 18 městech.

FEEL ALIVE

TIME OUT je víc, než jen oblečení… TIME OUT je styl života.

Jsi připraven si užívat? Chceš zažít něco nového?

TIME OUT věnuje značnou část svého výdělku na podporu rodiny a vztahů mezi lidmi prostřednictvím organizování nebo sponzoringu rozličných druhů koncertů , festivalů, sportovních nebo jiných akcí, které reflektují energii, filosofii a postoj chování korespondující s naší myšlenkou pro celou kolekci.

Užívej si TIME OUT kolekci a oslavuj život, raduje se a buď sám sebou!
Začni se pořádně bavit. Je čas, abys zkusil FEEL ALIVE!
 

 

 

Prohlédněte si také slovenské letáky Timeout


Informujeme spotřebitele, kterým prodáváme výrobky nebo poskytujeme služby, že mají podle zákona č. 624/1992 Sb. právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z příslušné smlouvy. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869 (www.coi.cz).

Provozovatelem tohoto serveru je MAFRA, a.s., se sídlem Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČO: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Společnost MAFRA, a.s., je členem koncernu AGROFERT.