Vaše poloha:
Kaufland vstupuje na trh s Marketplace
(Foto: kaufland.cz)
Kaufland vstupuje na trh s Marketplace
(Foto: kaufland.cz)

12.04.2023

Kaufland vstupuje na trh s Marketplace

Ve středu, 12. dubna se na internetu objeví nový online marketplace Kaufland.cz. Jedná se o stejný koncept, který odstartoval i na Slovensku. Zákazníci se tak mohou těšit na miliony produktů převážně nepotravinářského zboží od více než 2 000 registrovaných obchodníků.

 

Kaufland rozšiřuje své aktivity v oblasti digitalizace a představuje tak nový koncept online tržiště v České republice a na Slovensku. Tyto země se tak přidají k Německu a nabídnou internetovým prodejcům možnost oslovit nové cílové skupiny a miliony dalších zákazníků prostřednictvím platformy tržiště Kaufland.cz a Kaufland.sk.

 

Kaufland Global Marketplace tak obchodníkům umožní prodávat své produkty na online trzích v třech zemích současně a oslovit tak 56 milionů internetových zákazníků. V Německu je v současné době online tržiště Marketplace společnosti Kaufland jednou z nejúspěšnějších online platforem. Zákazníkům dodává více než 30 milionů nepotravinářských produktů od více než 7 tisíc prodejců.

 

V České republice se na internetový trh připojilo více než 2 000 registrovaných obchodníků, kteří nabídnou miliony produktů s převahou nepotravinářského zboží. Široká nabídka pak bude rozdělena do více než 5 000 kategorií, včetně bydlení, domácích a kuchyňských potřeb, elektroniky, zahrady a hobby, dětí a kojenců či sportu a módy.

 

Při zahájení provozu obchodníci navíc získají early bird nabídku, díky které neplatí provize z prodeje ani základní poplatky. Navíc obdrží slevu ve výši 30 000 korun na reklamy na sponzorované produkty po dobu půl roku po spuštění marketplace.

 

Kaufland.de v Německu úspěšně funguje rok a je již nyní jedním z největších a nejrychleji rostoucích trhů v Německu. Měsíčně využívá služeb marketplace 32 milionů on-line návštěvníků, nabídka pak zahrnuje více než 45 milionů produktů ve více než 5 000 kategoriích. Společnost Kaufland proto rozhodla o rozšíření svého úspěšného e-commerce tržiště, Kaufland Global Marketplace, do dalších zemí včetně České republiky.

 

 
 
 

 

Mohlo by Vás zajímat

Alza mění svůj obchodní model: Marketplace přechází na Alza Trade s novými službami

Vstupte do nové éry Marketplace Alza. Největší český e-commerce gigant přichází se zásadní inovací, která změní pohled na nákupy. Od 26. července se totiž mění název jeho oblíbeného Marketplace, a to na Alza Trade. Zapomeňte na běžné zvyklosti a přivítejte nový způsob nákupu, kde hlavní roli hraje spolehlivost, komplexní péče a nezaměnitelná záruka kvality. Co se za tímto revolučním krokem skrývá?

Objevte výhody věrnostních programů a aplikací potravinových řetězců: Slevy, body a další benefity na dosah

Vstupte do světa věrnostních programů a aplikací potravinových řetězců, kde se otevírá seznam výhod. S těmito programy a aplikacemi máte příležitost získat slevy, sbírat body a využívat další exkluzivní benefity, které vám umožní maximalizovat hodnotu vašich nákupů. Připravte se tedy na objevování slev, bodů a dalších výhod, které vás čekají při každém nákupu.

Kaufland Card: Vyhrajte elektrokolo Crussis a zážitek v Hluboké nad Vltavou

Kaufland Card má své zákazníky na prvním místě. Připravuje pro ně exkluzivní výhody a přináší pravidelné soutěže pojené s výjimečnými zážitky. I tento měsíc vás čeká zajímavá soutěž, ve které můžete vyhrát elektrokolo Crussis a překrásnou projížďku v Hluboké nad Vltavou.

Obří polský e-shop Allegro vstupuje na český trh. Zákazníky chce lákat na nízké ceny

Na český trh vstupuje polské Allegro, jedno z největších internetových tržišť na světě. Zákazníky láká na široký výběr produktů i nízké ceny.

Nenechte si ujít slevy v Kaufland aplikaci: Nakupujte chytře a levně u našich partnerů

Udělejte si radost a nakupujte chytře a levně s Kaufland aplikací. V ní naleznete exkluzivní slevy a akce u mnoha oblíbených partnerů. Ať už hledáte oblečení, elektroniku, knihy, nebo si chcete pochutnat na dobrém jídle, v Kaufland aplikaci si vždycky najdete to pravé pro vás.

Kaufland Card soutěž: Vyhrajte vysavač Dyson V15s Detect Submarine pro mokré a suché vysávání

Milujete úklid a toužíte po nejmodernějším pomocníkovi? Pak pro vás máme skvělou zprávu. Kaufland Card má pro vás jedinečnou šanci vyhrát vysoce výkonný vysavač Dyson V15s Detect Submarine pro mokré a suché vysávání a k tomu workshop na levandulovém poli na Moravě pro vás a vaši doprovodnou osobu.

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne

Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.

Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace

Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.

Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko

Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.