Vaše poloha:
Nápoje opět ve vratných lahvích!
(Foto: canva.com)
Nápoje opět ve vratných lahvích!
(Foto: canva.com)

01.09.2021

Nápoje opět ve vratných lahvích!

Mattoni, Kofola, hroznová Vinea či pramenitá voda Rajec budou již k brzy k dostání ve vratných, zálohovaných lahvích. Obě společnosti totiž kladou důraz na cirkulární ekonomiku, znovuvyužití lahví a minimalizování odpadní stopy.

Sklo hlásí velký návrat, a to hned z několika důvodů. Tím primárním je ekologie. PET lahve u nás zatím nejsou zálohované, proto se opět do popředí dostávají vratné skleněné lahve. Spolu s nimi se v prodejnách objeví i speciální přepravky.

Jako první svůj nový produkt představí společnost Mattoni1873, a to již koncem září exkluzivně v prodejnách Lidl. Zákazníci si budou moci domů odnést perlivou či neperlivou minerální vodu Mattoni ve skleněných lahvích o objemu 1 litr. Pohodlnou manipulaci a transport nápojů zajistí unikátní dělitelná přepravka na 6 nebo 12 lahví. Dvě menší části bude možné pohodlně spojit k sobě díky zacvakávacímu mechanismu.

(Foto: mattoni1873.cz)

 

Matonni navíc klade důraz nejen na to, aby z obalů nevznikal odpad, ale i na kulturu stolování. „Servírování minerální vody ve skle na prostřeném stole umocní zážitek ze sdíleného jídla, ať už s přáteli nebo rodinou. Vycházíme touto novinkou vstříc lidem, pro které je stolní etiketa důležitou součástí jídla,“ vysvětluje manažerka značky Mattoni Miroslava Moravcová.

S velkým odhalením přichází i společnost Kofola, která bude nabízet skleněné lahve jako alternativu k rPET lahvím a plechovkám. „Ctíme princip RRR, čili Reduce, Reuse, Recycle. Česky omez, znovupoužij, zrecykluj, který tvoří základní princip při ekologickém nakládání s odpady. Poté, co jsme uvedli na trh lahve ze 100 % recyklovaného plastu (rPET), jsme se nyní rozhodli přijít s konceptem snadno odnositelných vratných lahví na nealko. Naše oblíbené nápoje si tak budete moci koupit už i na doma ve vratném skle,“ svěřil se generální ředitel Skupiny Kofola Jannis Samaras.

(Foto: kofola.cz)

 

Ve skleněných zálohovaných lahvích bude k dostání nejen Kofola, ale i hroznová Vinea či pramenitá voda Rajec. Skleněné litrové lahve budou pasovat do modulární přepravky s pohodlným uchem na šest nápojů. I tato přepravka splňuje ekologické nároky společnosti, protože je vyrobena z recyklovaného plastu.

Generální ředitel Kofoly ČeskoSlovensko Daniel Buryš uvedl, že projekt bude v nejbližších týdnech představen obchodním řetězcům. Zákazníci by se tak s novinkou měli v obchodech setkat během jara příštího roku.

(Foto: kofola.cz)

Káva zdražuje až o desítky procent! Kde ji najdete v akci?

Bez kávy si někteří z nás svůj život snad ani nedokáží představit. Její pití je pro mnohé nezbytný začátek dne. Letos i v příštím roce se očekává růst ceny kávy až o desítky procent.

 

Mohlo by Vás zajímat

Zelenější nákupy v PENNY: Ždírec se pyšní nejmodernější a ekologickou prodejnou

Ve Ždírci nad Doubravou na Vysočině začíná sloužit zákazníkům zcela nová celodřevěná prodejna PENNY Market, která se pyšní titulem nejekologičtější diskontní prodejny v České republice. Tato inovativní stavba je díky moderním a šetrným technologiím zcela energeticky soběstačná. Vybavena vlastní fotovoltaickou elektrárnou a speciálním čerpadlem, dokáže efektivně využívat zbytkové teplo z mrazicích a chladicích boxů, čímž eliminuje potřebu vytápění z vnějších zdrojů. Navíc, díky progresívnímu systému vytápění a chlazení, který zahrnuje nejnovější technologie pro optimalizaci chodu chladicích boxů a čidla schopná reagovat na neuzavřené skleněné dveře, se zákazníci mohou těšit na příjemný nákupní zážitek za každé situace.

Česká nádraží nabídnou zdarma čepovanou vodu přes mobilní aplikaci

Správa železnic usiluje o péči o zdravý pitný režim svých cestujících a snižování plastového odpadu, což lze vyčíst z jejich nového projektu. Tento projekt zahrnuje instalaci filtrů na pitnou vodu na 12 českých nádražích.

Doba bez plastů: Proč by měly být plastové nádobí a příbory běžnější?

Jak se restaurace, kavárny a další podniky vyrovnávají se zákazem používání jednorázových plastů? Podle většiny z nich jsou náhražky méně funkční.

Vratné skleněné lahve Mattoni se jednoznačně osvědčily. Nyní míří do plošné distribuce

Společnost Mattoni nově na trh zavádí skleněné zálohované lahve! Podle pilotních projektů mají zákazníci o šetrnější a udržitelnější výrobky mimořádný zájem…

S Albertem neplýtváte! Nyní můžete v Albertu nakupovat bez obalu

Novinku v bezobalovém nakupování spouští Albert v prodejně na pražském Chodově. Zákazníci zde mohou vybírat a nakupovat z – na českém trhu – nejširšího sortimentu suchých potravin či drogistického zboží do speciálních opakovaně plnitelných nádob. Jde o další krok Alberta v oblasti udržitelnosti. Albert ve spolupráci s českou společností MIWA představuje nové technologické řešení a bezobalový prodej, který si můžete vyzkoušet v prodejně na pražském Chodově.

Globus ukončí prodej papírových tašek

Řetězec Globus postupně ukončuje prodej papírových tašek. Místo nich nyní zákazníkům nabídne pro středně velké nákupy ekologičtější tašky z recyklovaného plastu, které je možné použít pro nákup vícekrát. Proč jsou plastové tašky ekologičtější variantou?

Otevírací doba obchodů na státní svátek Den vítězství 8. 5. 2024

Plánujete nákupy na Den vítězství? Pak si raději předem ověřte otevírací dobu obchodů. V tento státní svátek, který připadá na 8. května 2024, totiž platí pro otevírání prodejen zvláštní pravidla .Podrobnosti o otevírací době obchodních řetězců jako Kaufland, Albert, Lidl a další zjistíte v našem článku, který vám pomůže užít si svátek bez zbytečných starostí.

Hvězdy týdne I Kde nakoupíte nejlevněji?

Hledáte tipy, kde nakoupit za nejnižší ceny? Náš týdenní přehled akcí vám pomůže naplánovat nákupy chytře a efektivně. Získáte tak přehled o nejlepších nabídkách z obchodů ve vašem okolí a ušetříte tak drahocenný čas i peníze.

Kde najdete TOP produkty v akci?

Všichni se potýkáme s rostoucími cenami potravin, a proto hledáme cesty, jak ušetřit. Obchodní řetězce si to uvědomují a přicházejí s různými akcemi a slevami, abychom i nadále měli dostupné kvalitní potraviny. Díky těmto nabídkám můžeme nakupovat chytře a šetřit peníze na každém nákupu.

BILLA rozšiřuje dosah: Nová aplikace přináší e-shop více než milionu domácností

Od uvedení e-shopu do ostrého provozu minulý rok v září se na něj pravidelně obrací více než 30 000 zákazníků. Ti provedli již více než 150 000 objednávek, přičemž 70 % z nich se stává pravidelnými zákazníky. Nyní společnost BILLA představuje novou mobilní aplikaci, která má usnadnit nakupování ještě více. Kromě toho rozšiřuje rozvozové služby o dalších 75 tisíc adres, což znamená, že své služby může nabídnout více než 1 milionu domácností.