14.09.2021
Přání zákazníků bylo splněno a Sunar navrhl praktický obal!
Sunar představil nový design obalů. Maminky nyní zakoupí kojenecké mléko v praktické dóze. Jaké jsou výhody nového balení? Více informací Vám přinášíme v článku.
Sunar neustále zlepšuje a inovuje recepturu a balení svých kojeneckých mlék. Snaží se držet krok s novými výživovými doporučeními a současně splňovat měnící se požadavky legislativy. Již v dubnu byla na trh uvedena nová receptura, která neobsahuje palmový olej a má vyšší obsah mléčného tuku.
Nyní prošlo prémiové balení výrobku Sunar re-designem, který zaručí větší pohodlí a snadnou manipulaci. Klasické balení řady Sunar Premium v krabici bylo vyměněno za praktičtější a odolnější balení v plechovce. Maminky se již nemusí obávat, že by se kojenecké mléko vysypalo. Nová praktická dóza má znovu-uzavíratelné víčko, které je vyrobeno z odolnějšího materiálu. Kromě toho, v novém balení najdete i praktický držák na odměrku a hranu pro zarovnání prášku v odměrce, se kterou je dávkování kojeneckého mléka mnohem snadnější. Navíc, výrobce Sunar dbá i na životní prostředí, nové balení je totiž vyrobeno z plně recyklovatelného materiálu.
Sunar Premium v novém balení obsahuje ještě více mléčného tuku s MFGM a bez palmového oleje, čímž přispívá k lepší imunitě díky vitaminu A, rozvoji mozku a poznávacích funkcí miminka díky vitaminu C. Tato unikátní výživa pro děti přispívá k správnému vývoji dětí. Receptura vznikla na základě 80 let výzkumu a spolupráce s experty z Hero Institute for Infant Nutrition.
více informací o novém balení Sunar Premium
Sunar Premium v akci
Mohlo by Vás zajímat
Maminky, Kendamil již můžete koupit i v drogeriích ROSSMANN!
Svědomité maminky moc dobře vědí, jak je pro děti důležitá výživa. Vše potřebné pro jejich zdravý růst v prvních týdnech a měsících života skýtá mateřské mléko. Pokud musíte z nějakého důvodu sáhnout po náhradě, Kendamil nabízí pomocnou ruku v podobě základní Prémiové řady mlék, kterou nyní seženete i v drogeriích ROSSMANN!
Nakupujte chytře: Primark snižuje ceny letního dětského oblečení
Primark, jedna z předních módních značek, přichází s dobrou zprávou pro rodiče po celé České republice. Ve snaze usnadnit nakupování a šetřit rodinné rozpočty bude společnost Primark snižovat ceny svého letního dětského oblečení. Tento krok je součástí nadcházející kolekce pro podzim/zimu a přináší úlevu spotřebitelům v období stále rostoucích životních nákladů.
Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu
Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.
5 Must-Have dermokosmetických produktů pro vaši péči o pleť
Chcete mít zdravou a zářivou pleť? Přinášíme vám přehled pěti klíčových dermokosmetických produktů, které by neměly chybět v každé péči o pleť. Tyto produkty pomohou řešit běžné problémy s pletí a udrží pleť v optimální kondici.
Hvězdy týdne I Kde nakoupíte nejlevněji?
Pomocí našeho týdenního přehledu nejlepších akčních nabídek můžete efektivně šetřit svůj čas a plánovat nákupy co nejefektivněji. Zajímá vás, kde nakoupit za nejnižší ceny?
Kde najdete TOP produkty v akci?
V současné době, kdy ceny potravin neustále rostou, se každý snaží najít způsoby, jak maximalizovat úspory. Obchodní řetězce si tohoto trendu jsou vědomy a reagují na něj nabídkou různých akcí a slev na své produkty, aby vyhověly požadavkům svých zákazníků a umožnily jim výhodnější nákupy.
Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne
Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.
Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace
Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.
České a cenově dostupné: Globus spouští novou privátní značku
Globus, jeden z hlavních hráčů na českém trhu s potravinami a spotřebním zbožím, přichází s novinkou pro své zákazníky. Nová privátní značka s názvem "Váš výběr" je výsledkem snahy Globusu nabídnout širokému spektru zákazníků kvalitní zboží za příznivou cenu. Tato iniciativa je součástí trendu rostoucí popularity privátních značek, které získávají na důležitosti nejen v České republice, ale i ve světě.
Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko
Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.