Prodejny Lidl

Lidl PrahaPraha Na Poříčí 1068/23 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 2 km
Lidl Praha 10Praha Vršovická 1525/1a PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 2 km
Lidl PrahaPraha Na Slupi 2103 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 2 km
Lidl PrahaPraha Koněvova 1962 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 3 km
Lidl Želivského PrahaPraha Vinohradská 2405/190 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 3 km
Lidl PrahaPraha Olbrachtova 1946/64 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 4 km
Lidl Praha 10Praha V korytech 1535/65 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 5 km
Lidl Praha 10Praha Počernická 708/60 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 5 km
Lidl PrahaPraha Českomoravská 930/22 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 5 km
Lidl Praha 9Praha Českobrodská 200/23 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 6 km
Lidl Praha 8Praha Lodžská č.o. 30 / Čimická č.o. 43 - č.p. 831 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 6 km
Lidl Praha 5Praha K Barrandovu 1139/3 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 7 km
Lidl Praha 4Praha V Štíhlách 226 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 7 km
Lidl PrahaPraha Vladycká 1532/2 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 7 km
Lidl Praha 9Praha Kbelská 919/31 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 7 km
Lidl Praha 11Praha Vojtíškova 1783 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 8 km
Lidl Praha 12Praha Lhotecká 444/3a PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 8 km
Lidl Praha 14Praha Kolbenova 956/27a PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 8 km
Lidl Praha 5Praha Nárožní 1488/8 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 9 km
Lidl PrahaPraha Hornoměcholupská 576 PrahaTelefon800 115 435 Vzdálenost < 9 km

Značka Lidl je síť prodejen německého obchodníka Dietera Schwarze, který v rámci společnosti Lidl & Schwarz-Gruppe vlastní i obchodní síť hypermarketů Kaufland. Působení Lidlu v České republice začalo v roce 2003, kdy společnost otevřela svých prvních 50 prodejen. Od té doby se tuzemská síť rozrostla až na 240 prodejen. Lidl se jako jeden z mála soustředí převážně na prodej soukromých značek. Tyto značky tvoří až 80 % celého sortimentu, u kterých sám hodnotí jejich kvalitu a hygienické standardy. Díky tomu Lidl obdržel již po čtvrté v řadě ocenění Nejdůvěryhodnější značka v kategorii obchodník s potravinami a jedenáctou cenu veřejnosti. Další unikátní strategii Lidlu jsou jeho týdenní výhodné akce, kterou jsou zaměřený na sezonní produkty v podobě oblečení nebo i regionální sortiment ve formě španělských týdnů, italských týdnů, anglických týdnů, vyrobeno v Česku aj.

Reklama
     
Reklama
Reklama