Co se v článku dozvíte?
- Adventum přináší novou značku obchodních center Shopland
- Rebranding zahrnuje 18 nákupních center v Česku a Maďarsku
- Shopland se zaměřuje na udržitelnost a jednoduchý nákup
- Hlavním nájemcem většiny center je Tesco
- Rebranding a správa center zajišťuje Cushman & Wakefield
Skupina Adventum přináší na český trh novou značku obchodních center s názvem Shopland. Maďarský realitní fond Shopper Park Plus, který je součástí skupiny Adventum a vlastní celkem 18 nákupních center v Maďarsku a Česku, uvedl tuto novou značku na český trh. Shopland tak nahradí dosavadní názvy obchodních center, jako jsou OC Galerie Třebovice, OC Silesia Opava, OC Fontána Karlovy Vary a Retail Park Chrudim.
Cílem této změny je efektivněji prezentovat společnou sílu všech 18 center v Maďarsku a Česku, která společně zabírají plochu 326 000 metrů čtverečních. Shopland se zaměřuje na jednoduchý, dostupný a přehledný nákup, a to s důrazem na udržitelnost a dodržování environmentálních zásad ESG.
Většina nákupních center skupiny Adventum má jako hlavního nájemce hypermarket Tesco, dále zde najdeme oblíbené obchody s denním sortimentem, módou a dalšími produkty, jako například Pepco, Tedi, DM či New Yorker. Nechybí ani občerstvení, například KFC či Asia Food, a další služby, včetně České pošty, Don Pealo nebo Master Minit. Součástí center jsou také venkovní parkoviště, čerpací stanice Tesco a automyčky. Charakteristická je i dobrá dopravní dostupnost, ať už autem, hromadnou dopravou nebo jinými prostředky.
Nákupní centra v České Republice pro Adventum spravuje realitněporadenská společnost Cushman & Wakefield, která rebranding již kompletně zrealizovala. Součástí rebrandingu bylo odborné poradenství v oblasti brand marketingu, nastavení nové marketingové strategie a komunikace pro každé obchodní centrum v souvislosti s jejich positioningy.
„Jsme velmi rádi, že uvedením nové značky Shopland završujeme úvodní po-akviziční fázi těchto nákupních center a parků v Česku. Věříme, že naše projekty by měly vytvářet příležitosti pro efektivní offline, online i hybridní nakupování za udržitelných podmínek. Svým strategickým přístupem a ‚zeleným’ investováním usilujeme o to, aby naše budovy byly ještě atraktivnější pro zákazníky i nájemce.” uvedl zakládající partner Adventum Group Kristóf Bárány.