Vyrazíte-li na nákupy do prodejen BILLA, naleznete produkty značky Naše BIO na první pohled. Nové obaly se pyšní hnědým designem podtrhující bio kvalitu a přírodní původ řady. Díky sjednocení přibyl i viditelný název BILLA.
Pochutnat si můžete na celé řadě produktů, které uspokojí vytížené manažery, milující maminky i svobodomyslné studenty, zkrátka celé rodiny, protože produktová řada Naše BIO obsahuje celkem 136 položek. Na pultech, v regálech a chladících boxech obchodů BILLA na vás čeká čerstvé ovoce a zelenina, maso a masné výrobky, mléko, mléčné výrobky, vejce, mouka, čaje, káva, müsli, luštěniny, cereálie, oleje a sladidla. K oblíbeným stálicím tento se tento rok přidaly avokádo, banány, rukolu, zelený listový salát, jahodový nápoj z kozího jogurtu nebo celozrnný žitný chléb.
„Privátní značky BILLA tvoří v současné době 17,5 % celkového obratu firmy. V porovnání s dubnem 2017 vzrostly prodeje privátních bio produktů meziročně o 11 % a naším cílem je tento podíl navyšovat i v dalších letech. Zastřešením této privátní řady pod korporátní značku BILLA chceme našim zákazníkům usnadnit orientaci v sortimentu,“ vysvětlila manažerka korporátní komunikace Billy Dana Bratánková.
Abyste nekupovali tzv. zajíce v pytli, připravil si pro nás řetězec BILLA nejen celou řadu informací v tištěných médiích a POS materiálech, ale i ochutnávky na nově otevíraných prodejnách. Pokud už máte s produkty Naše BIO zkušenosti, určitě oceníte novinky v podobě měkkého tvarohu, pohankových vloček, zeleného čaje, křupavého müsli s kokosem a medem, pšeničných medových pukanců, mandarinek a pomerančů v síťce a mnohých dalších.