Reklama Reklama
Vaše poloha:
Buďte jako včelky: Billa odstartovala věrnostní kampaň „Včelí olympiáda", stačí sbírat nálepky
(Foto: billa.cz)
Buďte jako včelky: Billa odstartovala věrnostní kampaň „Včelí olympiáda", stačí sbírat nálepky
(Foto: billa.cz)

09.04.2024

Buďte jako včelky: Billa odstartovala věrnostní kampaň „Včelí olympiáda", stačí sbírat nálepky

Billa nedávno rozjela novou věrnostní kampaň nazvanou „Včelí olympiáda“. S touto inovativní iniciativou, která vzbuzuje zájem v celé České republice, přichází možnost získat plyšové sportovní včely se značnou slevou. Kampaně se můžete zúčastnit sbíráním samolepek, které jsou k dispozici při nákupech v Bille.

 

Co se v článku dozvíte?

  • Kdy byla kampaň zahájena?
  • Cíl této kampaně
  • Co se dá vyhrát?
  • Pravidla soutěže

 

Kdy byla kampaň zahájena?

 

Kampaň „Včelí olympiáda“ byla zahájena 27. března pod heslem „Bzučněji, pilněji, vzletněji!“. Tato kampaně bude probíhat až do 4. června, což dává zákazníkům dostatek času na shromažďování nálepek a získání svého vlastního plyšového včelího sportovce.

 

Cíl této kampaně

 

Hlavním cílem této kampaně není pouze nabídnout zákazníkům zábavný a cenově dostupný produkt, ale také je inspirovat k větší fyzické aktivitě a podpoře sportovního ducha. Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs Billa ČR, říká: „Každá postavička má svůj příběh, svoji disciplínu. Vybírali jsme je tak, aby si každý mohl najít to, co je mu blízké. Někdo má rád atletiku, jiný orientační běh a tak dále.“

 

Co se dá vyhrát?

 

Vzhledem k tomu, že každý účastník může vybrat včelu podle svých preferencí a že se nabízí celkem šest různých postaviček reprezentujících různé sporty, má soutěž skutečně široký záběr, který osloví mnoho lidí. Plyšové sportovní včelky tak nejsou jenom zajímavým dárkem, ale také motivují k aktivnímu životnímu stylu a podporují sportovní duch, což je jeden z hlavních cílů této věrnostní kampaně.

 

Piruetka Bětka Včelda Cílek Atletka Natka
     
     
Medoslav Rojík Bzučák Šíp Čmelanda Silanda

 

Piruetka Bětka
GYMNASTIKA – RYCHLOST, OBRATNOST

 

Mám ve svých čmeláčích křídlech dostatečný tah, abych se vznášela výš než všichni kolem. Když chci vyletět super vysoko, zamávám extra širokými křídly a zmizím v dáli jako šipka. Mé pružné tělo se rychle ztrácí v mracích, ale nebojte, už se vracím s parádní piruetou. Moje husté, střapaté vlasy sbírají pyl a navíc vypadají skvěle, takže jsem miláčkem fanoušků.

 

Včelda Cílek
ORIENTAČNÍ BĚH – ORIENTACE,  VYTRVALOST


Jsem super navigátor. Včelí kluk, který vždycky přesně ví, kam letí. Pamatuji si každý orientační bod, který míjím, což mě udržuje na správné stopě. Sledování polohy slunce na obloze mi také pomáhá orientovat se, i když jsem daleko od cíle.

 

Atletka Natka
ATLETIKA – VŠESTRANNOST


Jsem nejdůležitější včela týmu. Super všestranná, proto provozuji královskou disciplínu: atletiku. Narodila jsem se stejná jako všechny včelky, ale má sportovní všestrannost mi pomohla vyrůst v Královnu. Když upadá sportovní morálka, mám jako moudrá Královna, vždycky plán pro svůj tým…

 

Medoslav Rojík
RAGBY – ODOLNOST


Jsem, nabzučenej srdcař. Je mě plný úl a jsem děsně cool. Ragbyový rojník, který dokáže mávat křídly tak, že protihráč nemá šanci projít. Ale kdyby si přece jenom někdo brousil žihadlo na „pětku“, jsem takový tvrďák, že ho složím ani nebzikne. Ale gentlemansky, jsem přece včelí ragbista.

 

Bzučák Šíp
LUKOSTŘELBA – PŘESNOST, KLID


Jsem čmelák, klaďas a hlavně kliďas. Umím zacílit a trefit, pomáhají mi v tom mé speciální brýle, kterými dokážu vnímat elektrický náboj kolem terče květu, takže nikdy nemůžu minout. Jsem typický klaďas. Mým tělem totiž prochází kladný elektrický náboj, takže mám vždycky dobrou náladu a pyl sbírám olympijskou rychlostí.

 

Čmelanda Silanda
VESLOVÁNÍ – SÍLA


Já jsem čmeláčí slečna, která dokáže pořádně zabrat. Mám takovou páru, že když se opřu do vesel, tak jsem v tahu dřív, než řekneš med. Ale nenech se zmýlit povahou, jsem vlastně taková něžná obryně.

 

Pravidla soutěže

 

Jaká jsou tedy pravidla a možnosti této soutěže? Za každých 250 Kč nákupu v Bille obdrží zákazník jednu nálepku. Aby si zákazník mohl vybrat plyšového sportovního včelu se slevou, musí nasbírat určitý počet nálepek. Pokud nasbírá 8 nálepek, pak za včelku doplatí 149,90 Kč, což představuje slevu až 88 %. Při nasbírání 15 nálepek je cena za včelku ještě nižší, a to 49,90 Kč.

 

Nálepky je možné sbírat až do 28. května, takže zákazníci mají dostatek času na dosažení požadovaného počtu. Všechny podrobnosti o pravidlech a možnostech této akce jsou k dispozici na prodejnách Billa nebo na internetových stránkách společnosti. Tato inovativní kampaň od Billy nejenže podporuje zákazníky v aktivním životním stylu, ale také přináší radost a zábavu díky atraktivním plyšovým včelám.

 

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Kde najdete TOP produkty v akci?

V současné době, kdy ceny potravin neustále rostou, se každý snaží najít způsoby, jak maximalizovat úspory. Obchodní řetězce si tohoto trendu jsou vědomy a reagují na něj nabídkou různých akcí a slev na své produkty, aby vyhověly požadavkům svých zákazníků a umožnily jim výhodnější nákupy.

Billa club vylepšila svou aplikaci, kde věrní zákazníci najdou více výhod při nákupu

Billa přichází s inovativním způsobem, jak ještě více odměňovat své věrné zákazníky. Nová verze aplikace Billa Club slibuje rozšíření výhod a možností pro členy, kteří tak získají přístup k atraktivním slevám a akčním nabídkám. Jaké novinky přináší tato aktualizace?

Billa se ve věrnostní kampani spojuje s OMV

Billa potěší všechny řidiče. Startuje novou věrnostní kampaň, ve které se spojuje se sítí čerpacích stanic OMV. Zákazníci tak mohou získat slevu na pohonné hmoty, mycí program Top či voucher na nákup v prodejnách Billa.

Milionové pokuty za falešné slevy: Nejvíce zaplatí Penny Market

V posledních letech se v České republice množí případy, kdy velké obchodní řetězce lákají zákazníky na slevy, které ve skutečnosti nejsou skutečnými slevami, čímž porušují zákon o ochraně spotřebitele. Česká obchodní inspekce (ČOI) proto intenzivně kontroluje a uděluje pokuty za tyto nekalé praktiky.

BILLA jde příkladem: Konec papírových cenovek znamená více stromů a efektivnější nákupy

Velký český řetězec BILLA učinil významný krok směrem k udržitelnosti. Zcela zrušil papírové cenovky na všech svých prodejnách a nahradil je digitálními. Tímto krokem nejenže šetří životní prostředí, ale také zvyšuje efektivitu svých provozů a usnadňuje nákupy zákazníkům.

BILLA jde zelenou cestou: První ekologická prodejna otevřena ve Vracově

BILLA otevřela svou první ekologickou prodejnu ve Vracově, která kombinuje moderní technologie se šetrností k životnímu prostředí. Nový koncept nabízí nejen udržitelné řešení, ale také přináší komfortní nakupování pro všechny zákazníky.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na PARDUBICKÝ PERNÍK OVOCNÝ 60 G

Společnost GOLDFEIN CZ S.R.O. preventivně stahuje z prodeje produkt PARDUBICKÝ PERNÍK OVOCNÝ 60 G. Důvodem je podezření na možné zkvašení náplně, které představuje potenciální riziko pro spotřebitele. Zákazníci jsou vyzýváni k vrácení výrobku do prodejen BILLA.

BILLA a Shell spojují síly pro rozvoj elektromobility v Česku

Společnosti BILLA Česká republika a Shell Czech Republic navázaly strategické partnerství zaměřené na výstavbu veřejných nabíječek pro elektromobily u prodejen BILLA v České republice. Tento krok má za cíl poskytnout zákazníkům BILLA špičkový standard dobíjení prostřednictvím Shell Recharge.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na Směs hub do bramboračky I omáčky 30g

Pokud jste si v nedávné době zakoupili Směs hub do bramboračky i omáčky 30g od společnosti Billa, zbystřete! Tento produkt byl stažen z prodeje kvůli možným zdravotním rizikům. V následujícím článku se dozvíte více o důvodech stažení, a jak postupovat, pokud máte tento výrobek doma.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na LAGRIS RÝŽE BASMATI 500 G

Společnost BILLA s.r.o. preventivně stáhla z prodeje produkt LAGRIS RÝŽE BASMATI 500 G z důvodu podezření na přítomnost chlorpyrifosu-methylu, což je insekticid, který může představovat riziko pro zdraví.

Spolupracujeme s: