Vaše poloha:
Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace
(Foto: pppczech.cz)
Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace
(Foto: pppczech.cz)

17.04.2024

Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace

Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.

 

Co se v článku dozvíte?

  • Jak bude probíhat rozšíření Centrum Černý most?
  • Kolik nových obchodů můžete očekávat?
  • Rozšířenější kino
  • Kdy začne rekonstrukce?

 

 

Centrum Černý Most se rozroste o desítky nových obchodů a restaurací. Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW), vlastník a provozovatel obchodního centra, rozhodla o jeho rozšíření v reakci na nárůst poptávky ze strany zákazníků i kvůli silnému zájmu maloobchodních prodejců.

 

Rozšíření přinese 20 nových obchodů, především z oblasti módy. Celkově se tak počet obchodů rozroste na 213. Vzniknout mají i flagshipové prodejny některých značek. Navíc bude zákazníky očekávat i nový koncept stravování. Namísto klasického food courtu vznikne Dining Plaza, v níž budou jídla servírována na porcelánovém nádobí a se standardními příbory. To nejenže zvýší komfort zákazníků, ale také výrazně sníží množství vznikajícího odpadu. Celkově v nové restaurační zóně vznikne 22 podniků, z nichž většinu budou tvořit právě restaurace s obsluhou přímo u stolů.

 

Navíc dojde k rozšíření kina CineStar, k němuž budou dostaveny tři zcela nové sály. Bude se jednat o prémiové sály s kapacitou pouhých 30 míst. Na návštěvníky bude čekat také salonek s barem a šatnou nacházející se před samotným kinem. Uvnitř si pak budou moci diváci vychutnat občerstvení, jež bude servírováno personálem i během projekce filmů.

 

Práce na přestavbě započne již letos v dubnu, avšak nenaruší provoz obchodního centra, neboť většina prací bude probíhat mimo běžnou otevírací dobu. Otevření první části včetně restaurační zóny je plánováno na podzim roku 2025, druhá část se pak veřejnosti otevře v polovině roku 2026. Celý projekt je realizován s důrazem na ekologii a udržitelnost. Pro zbudování nových prostor tak budou využity materiály od lokálních dodavatelů, což pomůže snížit uhlíkovou stopu celého projektu.

 

Centrum Černý Most bylo otevřeno již v roce1997  a stalo se tak vůbec prvním moderním nákupním centrem v ČR. K rozšíření a modernizaci prostor došlo v roce 2013 a dnes proto Centrum Černý Most patří mezi ty nejatraktivnější obchodní centra na našem území. Nové rozšíření navíc přinese 9 100 metrů čtverečních prodejní plochy. Celkově bude společnost Unibail-Rodamco-Westfield do přestavby a rozšíření OC Černý Most investovat asi 1,8 miliardy korun.

 

 

Centrum Černý Most

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne

Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.

Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko

Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.

Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu

Prodejny značky Esprit se mění na multibrandové obchody Catches. První prodejnu nové značky najdete v OC Palladium.

Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole

Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.

Becherovka rozšiřuje svůj sortiment: Přichází s lákavou novinkou Orange & Ginger

Ochutnejte osvěžující nálož bylin i šťavnatého ovoce s novou Becherovkou Orange & Ginger.

Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje

Kofola, oblíbený nápoj s bohatou historií, prochází významnou proměnou, která zahrnuje jak nové logo, tak i design lahve, přinášející značce nový impuls do další éry. Tato změna, přestože se může zdát jednoduchá, vyžadovala sedm let intenzivní práce a zkoumání, které vedlo k vytvoření nové identity pro tento kultovní nápoj.

Obchodní dům Máj znovu ožívá: Co nového přinese jeho červnové otevření?

Blíží se dlouho očekávané otevření obchodního domu Máj. Veřejnost se tak může těšit na nespočet obchodů, špičkovou gastronomii, zábavní park, galerii i kavárnu s vyhlídkou.

Prodej léků se mění: Léky na běžné zdravotní potíže najdete už i v obchodech

Od letošního ledna si mohou zákazníci zakoupit v běžných obchodech širší sortiment léků než dosud. Nově tak budou volně prodejné některé přípravky proti alergiím, bolestem kloubů, oparu, či žaludečním obtížím. Podle lékařů a lékárníků však může neodborný prodej představovat rizika.

Rohlik.cz rozšiřuje své služby na Ostravsko a do Moravskoslezského kraje

Online supermarket Rohlik.cz rozšiřuje své pokrytí o 250 nových měst, včetně regionů, kde dosud chyběly lokální obchody. Expanzi směrem na Ostravsko a do celého Moravskoslezského kraje znamená, že tento online prodejce potravin nyní poskytuje své služby až 460 tisícům dalších domácností a začne obsluhovat dalších 250 měst, včetně oblastí bez dosavadní přítomnosti místních obchodů.