Vaše poloha:
Dáme jídlo se mění na Foodora a rozšiřuje své služby. Na co se můžete těšit?
(Foto: lifeatfoodora.no)
Dáme jídlo se mění na Foodora a rozšiřuje své služby. Na co se můžete těšit?
(Foto: lifeatfoodora.no)

17.04.2023

Dáme jídlo se mění na Foodora a rozšiřuje své služby. Na co se můžete těšit?

Oblíbená doručovací platforma Dáme jídlo mění svůj název na Foodora a zároveň rozšiřuje své služby. Od změny si slibuje rozšíření uživatelské zkušenosti a povědomí o značce ze zahraničí.

 

Oblíbenou českou doručovací platformu Dáme jídlo čekají výrazné změny. Za jedenáct let svého fungování si vybudovala pevné postavení na našem trhu a patří mezi významné hráče. Nyní však změní jméno na Foodora a Česko se tak přidá k sedmi evropským zemím, kde tato značka působí. Od nové strategie si mateřská společnost Delivery Hero slibuje nový restart platformy a rozšíření potenciálu o zkušenost a povědomí ze zahraničí.

 

„Dáme jídlo má v České republice dlouhou historii, lidé tu značku znají a mají ji rádi. Čeká nás však období velkých změn, rebranding je tedy v tomto smyslu poměrně symbolická událost. Věříme, že novou značku budou mít naši zákazníci ještě raději,“ říká Adam Kolesa, CEO Dáme jídlo (nově Foodora). „Se změnou značky zákazníkům nabídneme i řadu dalších výhod, ať už se jedná o funkční záležitosti, jako je rychlejší doručení a předplatné foodora PRO, nebo o slevové akce typu 1+1 jídlo zdarma,“ dodává.

 

S novým názvem přijdou i další změny, a to v podobě rozšíření nabídky služeb. U Foodory se můžeme například těšit na rozšíření rozvozových zón ve větších městech, nebo větší nabídku restaurací a obchodů. Další novinkou pak bude propracovaný věrnostní program pro stálé zákazníky formou předplatného Foodora PRO. To přinese výhody jako plošné doručení zdarma, slevové akce, nebo slevu 15% při osobním vyzvednutí.

 

Jako první změnu pocítí uživatelé na chytrých telefonech. U iOS bude aktualizace na novou aplikaci dostupná od 11. dubna, pro Android pak 17. dubna. Přechod na novou značku bude završen začátkem května.

 

Foodora byla založena v roce 2014 ve Frankfurtu v Německu. V roce 2015 se společnost Foodora spojila s konkurenční platformou Delivery Hero a začala expanzi do dalších zemí po celém světě. V roce 2018 byla společnost Foodora odkoupena nizozemskou firmou Takeaway.com, která je v současné době jedním z největších hráčů na trhu s online objednávkami jídla a nápojů. V roce 2020 se společnost Foodora rozhodla ukončit své aktivity v několika zemích, včetně Kanady a Austrálie, a soustředit se na své hlavní trhy v Evropě a Asii.

 

Foodora.cz

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Woolworth v Česku startuje: Co přinese nový řetězec a kdy otevře první prodejny?

Německý diskontní řetězec Woolworth vstupuje na český i slovenský trh. První pobočku otevře už v červnu v Třebíči a do poloviny příštího roku plánuje otevřít až dvacítku prodejen. Co všechno nabídne a koho chce oslovit?

Centrum Černý Most mění jméno: Na podzim se promění ve Westfield Černý Most

Jedno z nejvýznamnějších nákupních center v Česku čeká výrazná proměna. Centrum Černý Most se na podzim 2025 přejmenuje na Westfield Černý Most. Změna názvu doprovází rozsáhlou modernizaci, rozšíření o nové obchody i gastronomickou zónu a začlenění do prestižní mezinárodní sítě Westfield.

Decathlon zpřístupňuje sportovní vybavení v parcích díky chytrým skříňkám YourLox

Decathlon ve spolupráci se startupem YourLox spouští v Česku nový projekt chytrých skříněk, které umožňují bezplatně zapůjčit sportovní vybavení přímo v parcích nebo u hřišť. Cílem je zpřístupnit sport široké veřejnosti a zároveň podpořit udržitelnost prostřednictvím sdíleného využívání vybavení.

Lidl outlet opouští Prahu a míří do Olomouce: Kdy a co zákazníky čeká?

Po úspěšném provozu v pražských Štěrboholech se první outletová prodejna Lidlu v Česku přesouvá na Moravu. V červnu se otevře nová prodejna v Olomouci, konkrétně v retail parku Park&Shop, kde zákazníky opět potěší výprodejové ceny oblíbeného sortimentu.

Lidl Outlet balí kufry: Praha přichází o prodejnu, Morava slaví

Lidl Outlet v pražských Štěrboholech, který loni zaujal tisíce zákazníků nízkými cenami a výprodeji, brzy definitivně ukončí provoz. Prodejna končí během léta a celá outletová koncepce se přesouvá na Moravu. Co je důvodem tohoto kroku a kde nový Lidl Outlet vznikne?

Ikea má novinku! Spojila ikonické kuličky s hot dogem. Stojí 39 Kč a chutná překvapivě dobře

Vypadá to neobvykle, chutná to skvěle! Ikea představila nový hot dog s masovými kuličkami – unikátní kombinaci dvou nejoblíbenějších jídel. Vyplatí se i díky zvýhodněné nabídce pro členy IKEA Family.

Ruský diskont MERE expanduje v Česku: Kde ho najdete a jaké problémy aktuálně řeší?

Diskontní řetězec MERE láká Čechy na mimořádně nízké ceny, ale zároveň čelí řadě kontroverzí a výzev. Zjistěte, kde v Česku najdete jeho prodejny a proč kolem něj panují rozporuplné reakce.

Žabka otevírá revoluční samoobslužné prodejny 24/7 v centru Prahy

Nakupování se mění a obchodní síť Žabka přináší do Prahy inovativní samoobslužné prodejny, které budou otevřené 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zákazníci si tak mohou pohodlně nakoupit kdykoliv bez omezení, a to díky moderním technologiím, které umožňují plně bezobslužný provoz.

Luxus v Praze na vzestupu: Čeká nás rekordní počet nových exkluzivních obchodů

Praha se stává stále významnějším centrem luxusního maloobchodu ve střední a východní Evropě. V roce 2025 očekává otevření rekordního počtu nových exkluzivních obchodů, což potvrzuje rostoucí atraktivitu města pro prémiové značky.

Nový hráč na slovenském trhu: Biedronka otevřela první tři obchody

Polský maloobchodní gigant Biedronka, známý svými nízkými cenami a širokým sortimentem, vstoupil na slovenský trh otevřením prvních tří prodejen. Co to znamená pro slovenské spotřebitele a jaké jsou další plány tohoto řetězce?

Spolupracujeme s: