Po Ikee se do snižování cen pustil i dánský maloobchodní prodejce nábytku a vybavení do domácnosti Jysk. Ten začátkem tohoto roku rozšířil skupinu výrobků s označením Denně nízká cena. V této kategorii tak zákazníci najdou 1600 produktů, tedy asi 45 % celého sortimentu. Jysk zároveň zlevnil přibližně 900 z těchto výrobků a snížil tak cenu více než čtvrtiny svého sortimentu.
Dánský Jysk se tímto krokem chce stát první volbou zákazníků při nákupu vybavení do domácnosti. Oproti akčním nabídkám, sezónním výprodejům a kampaním tak Jysk přichází s konceptem Denně nízká cena. U výrobků s tímto označením řetězec garantuje stabilně nízkou cenu každý den. Oproti běžným akcím tak zákazníci najdou v prodejně označené výrobky za konstantní nízkou cenu nezávisle na aktuálním letáku. V současné době Jysk garantuje cenu 1 600 výrobků nesoucích označení Denně nízká cena.
V nabídce produktů s dlouhodobou garancí nízkých cen se nachází výrobky ze všech kategorií. Nízká ceny tak mohou zákazníci očekávat asi u 45 procent sortimentu, a to v oblastech jako jsou nábytek, textil, dekorace i doplňky do domácnosti. Mezi zákaznicky dlouhodobě oblíbené produkty, u nichž cena meziročně klesla patří, například skládací židle VIUF, slunečník NAPPEDAM, povlečení CATERINA, stohovací židle LEKNES, knihovna HORSENS, skládací stůl KULESKOG či solární lampa JAKTFALK.
„Jsme si vědomi toho, že v důsledku současné ekonomické situace kladou zákazníci ještě větší důraz na cenu, než tomu bylo v nedávné minulosti. A právě proto jsme rozšířili náš koncept Denně nízká cena na daleko větší množství produktů. Naším záměrem je nabídnout zákazníkům dostatečně široký sortiment výrobků v dobré kvalitě, u kterých jsme schopni zaručit dlouhodobě nízké ceny. Zákazníci tak u každého takto označeného zboží mají vždy jistotu, že nakupují výhodně a nemusí čekat na akční nabídku,“ okomentoval snižování cen Martin Liška, obchodní ředitel pro JYSK Česká republika.
Koncept Denně nízká cena přitom není žádnou novinkou. Jysk dlouhodobě cílí na příznivé konkurenceschopné ceny a jejich garance je tak základní součástí strategie společnosti. Důležitou novinkou je však značné rozšíření skupiny výrobků s označením Denně nízká cena a zlevnění 900 produktů, které proběhlo počátkem tohoto roku.
K plošnému zlevňování přistoupila i konkurenční Ikea. Ta letos v únoru zahájila třetí vlnu snižování cen, která se dotkla asi 350 výrobků. Celkově tak Ikea zlevnila už přes 6 000 produktů všech kategorií.