Vaše poloha:
Fanta odhaluje tajemství nové příchuti ve spolupráci s Maršálkem
(Foto: coca-cola.cz)
Fanta odhaluje tajemství nové příchuti ve spolupráci s Maršálkem
(Foto: coca-cola.cz)

10.05.2023

Fanta odhaluje tajemství nové příchuti ve spolupráci s Maršálkem

Společnost Coca-Cola již podruhé přichází s hravou kampaní #WhatThe Fanta, jejímž cílem je odhalení nové tajné příchutě nápoje Fanta Zero. Hlavním ambasadorem akce se stal český cukrář Josef Maršálek.

 

Milovníci nápojů Fanta se opět mohou těšit na zábavnou hádanku v podobě odhalení tajné příchutě tohoto nápoje. Společnost proto představila novou limitovanou edici nápoje Fanta Zero v odstínech fialové barvy. Hlavní aktivitou kampaně je pak spotřebitelská soutěž, která funguje na principu skenování QR kódů z obalů soutěžních lahví i plechovek.

 

Samotná soutěž poběží v aplikaci Coke, kde stačí naskenovat kód, zadat PIN a těšit se na případnou výhru. V aplikaci jsou taktéž k dispozici hry, díky kterým lze získat bonusové body a větší šanci na výhru. Probíhá zde také samotné hádání nové příchutě. Dva výherci, kteří úspěšně odhalí novou příchuť, se mohou těšit na luxusní dovolenou dle vlastní volby v hodnotě 75 000 Kč.

 

What the Fanta

 

Kampaň sází na hravost a originalitu

 

Součástí strategie značky Fanta jsou dlouhodobě zábavné, hravé a originální prvky. Jinak tomu není ani u letošní #WhatTheFanta kampaně. Společnost se také rozhodla pro posílení PR aktivity i digitálního marketingu. Využity budou i originální papírové stojany a reklamní woblery.

 

„Snažíme se dosáhnout toho, aby zábava a hravost byly vždy ústředním motivem kampaní značky Fanta. Cílíme na spotřebitele, kteří jsou zvídaví a vyhledávají dobrodružství,“ uvedla Zuzana Staňková, brand manažerka značky Fanta pro Českou republiku a Slovensko.

 

V hlavní roli Josef Maršálek i známí infuenceři

 

Důležitou součástí kampaně budou i známí ambasadoři, kteří budou průvodci celé komunikace. V České republice se hlavní tváří programu stal cukrář a pekař Josef Maršálek, který se do povědomí široké veřejnosti dostal zejména rolí porotce v soutěži Peče celá země.

 

O postupné odhalování indicií vedoucí k odhalení nové příchuti se postarají influenceři jako Not So Funny Any, FIZIstyle, MenT či GogomanTV. Ti budou jednotlivé nápovědy zveřejňovat hravou formou na svých sociálních sítích.

 

 

 

Fanta v akci

Fanta 330ml

21,90

1 prodejce

Více informací

Ratio

21,90 Kč

Zbývá 8 dní

Platí do: 30.6.2025

Prodejny Ratio

Fanta 1,75l, různé druhy

28,90

Platí pro Praha a střední Čechy

1 prodejce

Více informací

Košík.cz

28,90 Kč -36%

Zbývá 1 den

Platí do: 23.6.2025

Platí v prodejnách

Zobrazit více

 
 
 

 

Mohlo by Vás zajímat

Vánoce s Kofolou: Sbírejte kódy a objevte novou příchuť Kofoly Marlenka a novinku Medové kofo kuličky Marlenka

Na letošní Vánoce si Kofola přichystala novou limitovanou příchuť Kofola Marlenka a sladkou novinku v podobě Medových kofo kuliček Marlenka. Zapojte se do tradiční vánoční soutěže. Stačí sbírat kódy pod víčky a soutěžte o hodnotné ceny.

Máte chuť na něco nového? Kofola letos přichází s novou odvážnou příchutí

Kofola letos opět přichází s jedinečnou vánoční příchutí, která překvapí svým originálním složením a chutí. Tentokrát jde o speciální spolupráci s oblíbenou značkou Marlenka, která přinesla příchuť inspirovanou chutí medových kofo kuliček. Spojení tradiční československé chuti Kofoly s výraznou medovo-oříškovou chutí potěší fanoušky netradičních nápojů a vánočních specialit. Co dalšího tato limitovaná edice nabízí a proč by si ji měl každý milovník Kofoly vyzkoušet?

Kaufland Card: Vyhrajte elektrokolo Crussis a zážitek v Hluboké nad Vltavou

Kaufland Card má své zákazníky na prvním místě. Připravuje pro ně exkluzivní výhody a přináší pravidelné soutěže pojené s výjimečnými zážitky. I tento měsíc vás čeká zajímavá soutěž, ve které můžete vyhrát elektrokolo Crussis a překrásnou projížďku v Hluboké nad Vltavou.

Budoucnost nápojového průmyslu? Coca-Cola mění trh s novými neodnímatelnými víčky

Společnost Coca-Cola zavádí nová neodnímatelná víčka lahví. Za změnou stojí nové nařízení EU, které vstupuje v platnost příští rok. Coca-Cola se ale rozhodla jít příkladem a změnu implementovat v předstihu. Hlavním přínosem má přitom byt efektivnější recyklace.

Kaufland Card soutěž: Vyhrajte plynový gril Weber Genesis® s příslušenstvím

Chcete si užít dokonalé léto plné chutí, zážitků a odpočinku? Zapojte se do červnové soutěže s Kaufland Card a vyhrajte plynový gril Weber Genesis® EP-335W a víkend plný vodních sportů na Lipně nad Vltavou. Stačí nakupovat s Kaufland Card a zaregistrovat se. Skvělé ceny čekají. Proměňte červen v nezapomenutelné dobrodružství!

Woolworth v Česku startuje: Co přinese nový řetězec a kdy otevře první prodejny?

Německý diskontní řetězec Woolworth vstupuje na český i slovenský trh. První pobočku otevře už v červnu v Třebíči a do poloviny příštího roku plánuje otevřít až dvacítku prodejen. Co všechno nabídne a koho chce oslovit?

Centrum Černý Most mění jméno: Na podzim se promění ve Westfield Černý Most

Jedno z nejvýznamnějších nákupních center v Česku čeká výrazná proměna. Centrum Černý Most se na podzim 2025 přejmenuje na Westfield Černý Most. Změna názvu doprovází rozsáhlou modernizaci, rozšíření o nové obchody i gastronomickou zónu a začlenění do prestižní mezinárodní sítě Westfield.

Decathlon zpřístupňuje sportovní vybavení v parcích díky chytrým skříňkám YourLox

Decathlon ve spolupráci se startupem YourLox spouští v Česku nový projekt chytrých skříněk, které umožňují bezplatně zapůjčit sportovní vybavení přímo v parcích nebo u hřišť. Cílem je zpřístupnit sport široké veřejnosti a zároveň podpořit udržitelnost prostřednictvím sdíleného využívání vybavení.

Lidl outlet opouští Prahu a míří do Olomouce: Kdy a co zákazníky čeká?

Po úspěšném provozu v pražských Štěrboholech se první outletová prodejna Lidlu v Česku přesouvá na Moravu. V červnu se otevře nová prodejna v Olomouci, konkrétně v retail parku Park&Shop, kde zákazníky opět potěší výprodejové ceny oblíbeného sortimentu.

Kaufland Card soutěž: Vyhrajte kuchyňského robota ETA a užijte si pohodlné vaření

Nakupujete v Kauflandu a vlastníte Kaufland Card? Zapojte se do květnové soutěže a vyhrajte kuchyňského robota ETA Leonardo Plus s příslušenstvím. Kromě toho na vás čeká i exkluzivní zážitek v podobě Campu Fuego s Markem Pavalou. Stačí nakupovat s Kaufland Card a registrovat se do soutěže.

Spolupracujeme s: