Milovníci nápojů Fanta se opět mohou těšit na zábavnou hádanku v podobě odhalení tajné příchutě tohoto nápoje. Společnost proto představila novou limitovanou edici nápoje Fanta Zero v odstínech fialové barvy. Hlavní aktivitou kampaně je pak spotřebitelská soutěž, která funguje na principu skenování QR kódů z obalů soutěžních lahví i plechovek.
Samotná soutěž poběží v aplikaci Coke, kde stačí naskenovat kód, zadat PIN a těšit se na případnou výhru. V aplikaci jsou taktéž k dispozici hry, díky kterým lze získat bonusové body a větší šanci na výhru. Probíhá zde také samotné hádání nové příchutě. Dva výherci, kteří úspěšně odhalí novou příchuť, se mohou těšit na luxusní dovolenou dle vlastní volby v hodnotě 75 000 Kč.
Kampaň sází na hravost a originalitu
Součástí strategie značky Fanta jsou dlouhodobě zábavné, hravé a originální prvky. Jinak tomu není ani u letošní #WhatTheFanta kampaně. Společnost se také rozhodla pro posílení PR aktivity i digitálního marketingu. Využity budou i originální papírové stojany a reklamní woblery.
„Snažíme se dosáhnout toho, aby zábava a hravost byly vždy ústředním motivem kampaní značky Fanta. Cílíme na spotřebitele, kteří jsou zvídaví a vyhledávají dobrodružství,“ uvedla Zuzana Staňková, brand manažerka značky Fanta pro Českou republiku a Slovensko.
V hlavní roli Josef Maršálek i známí infuenceři
Důležitou součástí kampaně budou i známí ambasadoři, kteří budou průvodci celé komunikace. V České republice se hlavní tváří programu stal cukrář a pekař Josef Maršálek, který se do povědomí široké veřejnosti dostal zejména rolí porotce v soutěži Peče celá země.
O postupné odhalování indicií vedoucí k odhalení nové příchuti se postarají influenceři jako Not So Funny Any, FIZIstyle, MenT či GogomanTV. Ti budou jednotlivé nápovědy zveřejňovat hravou formou na svých sociálních sítích.
Fanta v akci