10.05.2023
Fanta odhaluje tajemství nové příchuti ve spolupráci s Maršálkem
Společnost Coca-Cola již podruhé přichází s hravou kampaní #WhatThe Fanta, jejímž cílem je odhalení nové tajné příchutě nápoje Fanta Zero. Hlavním ambasadorem akce se stal český cukrář Josef Maršálek.
Milovníci nápojů Fanta se opět mohou těšit na zábavnou hádanku v podobě odhalení tajné příchutě tohoto nápoje. Společnost proto představila novou limitovanou edici nápoje Fanta Zero v odstínech fialové barvy. Hlavní aktivitou kampaně je pak spotřebitelská soutěž, která funguje na principu skenování QR kódů z obalů soutěžních lahví i plechovek.
Samotná soutěž poběží v aplikaci Coke, kde stačí naskenovat kód, zadat PIN a těšit se na případnou výhru. V aplikaci jsou taktéž k dispozici hry, díky kterým lze získat bonusové body a větší šanci na výhru. Probíhá zde také samotné hádání nové příchutě. Dva výherci, kteří úspěšně odhalí novou příchuť, se mohou těšit na luxusní dovolenou dle vlastní volby v hodnotě 75 000 Kč.
Kampaň sází na hravost a originalitu
Součástí strategie značky Fanta jsou dlouhodobě zábavné, hravé a originální prvky. Jinak tomu není ani u letošní #WhatTheFanta kampaně. Společnost se také rozhodla pro posílení PR aktivity i digitálního marketingu. Využity budou i originální papírové stojany a reklamní woblery.
„Snažíme se dosáhnout toho, aby zábava a hravost byly vždy ústředním motivem kampaní značky Fanta. Cílíme na spotřebitele, kteří jsou zvídaví a vyhledávají dobrodružství,“ uvedla Zuzana Staňková, brand manažerka značky Fanta pro Českou republiku a Slovensko.
V hlavní roli Josef Maršálek i známí infuenceři
Důležitou součástí kampaně budou i známí ambasadoři, kteří budou průvodci celé komunikace. V České republice se hlavní tváří programu stal cukrář a pekař Josef Maršálek, který se do povědomí široké veřejnosti dostal zejména rolí porotce v soutěži Peče celá země.
O postupné odhalování indicií vedoucí k odhalení nové příchuti se postarají influenceři jako Not So Funny Any, FIZIstyle, MenT či GogomanTV. Ti budou jednotlivé nápovědy zveřejňovat hravou formou na svých sociálních sítích.
Fanta v akci
Mohlo by Vás zajímat
Kaufland Card: Vyhrajte elektrokolo Crussis a zážitek v Hluboké nad Vltavou
Kaufland Card má své zákazníky na prvním místě. Připravuje pro ně exkluzivní výhody a přináší pravidelné soutěže pojené s výjimečnými zážitky. I tento měsíc vás čeká zajímavá soutěž, ve které můžete vyhrát elektrokolo Crussis a překrásnou projížďku v Hluboké nad Vltavou.
Budoucnost nápojového průmyslu? Coca-Cola mění trh s novými neodnímatelnými víčky
Společnost Coca-Cola zavádí nová neodnímatelná víčka lahví. Za změnou stojí nové nařízení EU, které vstupuje v platnost příští rok. Coca-Cola se ale rozhodla jít příkladem a změnu implementovat v předstihu. Hlavním přínosem má přitom byt efektivnější recyklace.
Kaufland Card soutěž: Vyhrajte vysavač Dyson V15s Detect Submarine pro mokré a suché vysávání
Milujete úklid a toužíte po nejmodernějším pomocníkovi? Pak pro vás máme skvělou zprávu. Kaufland Card má pro vás jedinečnou šanci vyhrát vysoce výkonný vysavač Dyson V15s Detect Submarine pro mokré a suché vysávání a k tomu workshop na levandulovém poli na Moravě pro vás a vaši doprovodnou osobu.
Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu
Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.
Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne
Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.
Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace
Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.
Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko
Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.
Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu
Prodejny značky Esprit se mění na multibrandové obchody Catches. První prodejnu nové značky najdete v OC Palladium.
Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole
Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.
Becherovka rozšiřuje svůj sortiment: Přichází s lákavou novinkou Orange & Ginger
Ochutnejte osvěžující nálož bylin i šťavnatého ovoce s novou Becherovkou Orange & Ginger.