Vaše poloha:
Foodora rozšiřuje nabídku: Nově doručuje i volně prodejné léky
(Foto: foodora.cz)
Foodora rozšiřuje nabídku: Nově doručuje i volně prodejné léky
(Foto: foodora.cz)

09.08.2024

Foodora rozšiřuje nabídku: Nově doručuje i volně prodejné léky

Rozvážková služba Foodora se rozhodla výrazně rozšířit své portfolio služeb. Nově totiž doručuje volně prodejné léky přímo k zákazníkům domů, a to ve spolupráci s lékárenským řetězcem Dr. Max. Tato novinka zatím funguje v Praze a Brně, s plánovaným rozšířením do Ostravy.

 

Co se v článku dozvíte?

  • Foodora začíná doručovat volně prodejné léky ve spolupráci s lékárnami Dr. Max
  • Služba je zatím dostupná v Praze a Brně, brzy i v Ostravě
  • Zákazníci mohou obdržet léky během několika minut
  • Největší zájem je o produkty na léčbu nachlazení a bolesti
  • Úspěch projektu potvrzuje zájem zákazníků o rychlé doručování léků
  • Služba je dalším krokem v rozvoji e-commerce a zvyšování pohodlí pro zákazníky

 

 

Rozvážková služba Foodora výrazně rozšiřuje svou nabídku služeb, když se rozhodla ve spolupráci s lékárnami Dr. Max začít doručovat volně prodejné léky. Novinka je zatím dostupná v Praze a Brně, ale již brzy se dočkají i obyvatelé Ostravy. Díky této inovaci budou mít zákazníci možnost obdržet potřebné léky během několika desítek minut přímo ke svým dveřím.

 

„Naším cílem je poskytovat uživatelům vše, co mohou během dne potřebovat, a to včetně léků, které jsou při nemoci často nezbytné,“ uvádí Adam Kolesa, generální ředitel společnosti Foodora. Dle jeho slov je spolupráce s lékárenským řetězcem Dr. Max logickým krokem, jak zajistit zákazníkům rychlý a pohodlný přístup k volně prodejným léčivům. Tato služba přichází jako odpověď na rostoucí poptávku po doručování potřebných věcí v co nejkratším čase, zejména v době, kdy se lidé starají o své zdraví nebo o zdraví svých blízkých.

 

Projekt byl nejprve otestován v centrální části Prahy, kde se rychle setkal s velkým zájmem zákazníků. Nabídka zahrnuje nejen léky, ale i další produkty, jako jsou doplňky stravy nebo hygienické potřeby. Největší oblibu mezi zákazníky získaly produkty zaměřené na léčbu chřipky a nachlazení, jako jsou nosní spreje, horké nápoje typu Coldrex, Paralen nebo Strepsils. Velký zájem je také o léky proti bolesti, jako je například Ibalgin. Za několik málo měsíců spolupráce se prostřednictvím Foodora prodalo již více než 177 různých typů léčiv, což svědčí o tom, jak moc je tato služba vítaná.

 

Zástupci lékáren Dr. Max vyzdvihují tuto spolupráci jako další významný krok v poskytování služeb zákazníkům. „Partnerství s Foodora je pro nás skvělou příležitostí, jak dostat naše produkty co nejblíže těm, kteří je potřebují,“ říká Michal Petrov, tiskový mluvčí lékáren Dr. Max. Spolupráce přichází po úspěšné kampani s IPC lékárnami, která se uskutečnila na začátku roku.

 

Podobné služby již několik let úspěšně fungují i v zahraničí. Například v sousedním Německu byla v lednu 2021 spuštěna služba, která zajišťuje doručování volně dostupných léků po celé zemi během několika desítek minut. Tento trend ukazuje, že rychlé a pohodlné doručování léčiv se stává nezbytností nejen v České republice, ale i v celosvětovém měřítku.

 

Doručování volně prodejných léků prostřednictvím Foodora přináší zákazníkům novou úroveň pohodlí a rychlosti, což může být obzvláště cenné v době, kdy je potřeba léčiv naléhavá. Tento krok také ukazuje, jak se služby e-commerce postupně přizpůsobují potřebám moderního života, kdy je čas jedním z nejcennějších zdrojů. Foodora tak nejen zvyšuje svou konkurenční výhodu, ale také přináší důležitou službu, která může mít pozitivní dopad na zdraví a pohodu jejích zákazníků.

 

Společnost Foodora tímto krokem znovu dokazuje, že je připravena reagovat na aktuální trendy a potřeby trhu. Rozšíření její nabídky o doručování volně prodejných léků je příkladem, jak technologie a inovace mohou zlepšit kvalitu života tím, že usnadňují přístup k nezbytným produktům v situacích, kdy je každá minuta důležitá. Tento přístup může do budoucna otevřít dveře dalším rozvážkovým službám, které budou schopny reagovat na specifické potřeby svých zákazníků.

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Online nakupování s Globusem a Foodorou: Spojení, které vám ušetří čas

Globus ve spolupráci s Foodorou přináší pohodlný rozvoz nákupů až k vám domů. Zákazníci mohou využít novou službu, která jim ušetří čas i starosti, a zároveň mají přístup k široké nabídce čerstvých produktů. V článku se dozvíte, jak služba funguje, kde je dostupná a jak ji využít.

Praha se stává městem, které nikdy nespí. Wolt se přizpůsobuje a začal NONSTOP rozvážet

Wolt do Prahy přináší možnost nepřetržité rozvážky jídla, zboží a květin. Provozní doba rozvozu se tak stává neomezenou. Vše, co potřebujete, si můžete objednávat nonstop.

„Paní, tady to není sekáč.“ Prodavačka ženu zesměšnila, když chtěla vrátit halenku. Zákaznické ponížení, nebo oprávněná výtka?

Vrácení oblečení po pár dnech od nákupu je pro mnohé běžná záležitost. Ne však pro jednu zákaznici, která se při snaze uplatnit tuto možnost setkala s veřejným zostuzením. Incident vyvolal silné emoce a otevřel otázku, kde končí právo obchodníka a začíná důstojnost zákazníka.

Kaufland Card soutěž: Vyhrajte skútr Piaggio Medley 125 nebo horské elektrokolo CRUSSIS

Léto s Kauflandem přináší jedinečnou šanci vyhrát skvělé ceny, které vás potěší ještě dlouho po prázdninách. Skútr Piaggio Medley, elektrokolo CRUSSIS nebo zážitkový pobyt na jižní Moravě mohou být vaše! Stačí se jednou registrovat do soutěže a při každém nákupu s Kaufland Card zvyšujete svou šanci na výhru. Je to snadné a výhry za to stojí.

Otevírací doba o státních svátcích 5. a 6. července 2025: Kdy mají obchody zavřeno?

První červencový víkend přináší dva státní svátky. Jak budou otevřené obchody na Den Cyrila a Metoděje a při výročí upálení mistra Jana Husa? Podívejte se na přehled otevírací doby.

Ledová káva, limonády, džusy: ORLEN přináší letní drinky na čerpací stanice

Na vybraných čerpacích stanicích ORLEN si během léta dopřejete osvěžující ledové nápoje, které povzbudí i v těch největších vedrech. Ochutnejte espresso tonic, fresh džusy nebo frappé se slaným karamelem – a to nejen v Česku, ale i v dalších šesti zemích Evropy.

Triky obchodníků před létem: Tohle vám naservírují v červnu, ani si toho nevšimnete!

Červen je obdobím slev, výprodejů i „neodolatelných“ nabídek. Obchodníci dobře vědí, jak nás před prázdninami zlákat k nákupům. Odhalujeme jejich nejčastější triky a přinášíme tipy, jak si nenechat vyprázdnit peněženku.

Šampon za 29,90 Kč z dm drogerie porazil šampony za tisíce

Objevte šampon za 29 Kč z drogerie DM, který podle stovek recenzí účinkuje proti lupům stejně spolehlivě jako drahé značkové přípravky. Zjistěte, co obsahuje, proč tak dobře funguje a kdy ho používat.

Kaufland Card soutěž: Vyhrajte plynový gril Weber Genesis® s příslušenstvím

Chcete si užít dokonalé léto plné chutí, zážitků a odpočinku? Zapojte se do červnové soutěže s Kaufland Card a vyhrajte plynový gril Weber Genesis® EP-335W a víkend plný vodních sportů na Lipně nad Vltavou. Stačí nakupovat s Kaufland Card a zaregistrovat se. Skvělé ceny čekají. Proměňte červen v nezapomenutelné dobrodružství!

Jak Reebok vyřešil chybu s 98% slevou na e-shopu? Češi jsou naštvaní

Po chaosu s ultralevnými cenami v e-shopu Reebok značka situaci napravila. Zákazníci dostávají omluvné e-maily a Reebok zároveň vypnul možnost přepínání měn v Česku, Rumunsku a Bulharsku, aby předešel dalším chybám. Jaké další změny Reebok přinese a co to znamená pro vaše nákupy?

Spolupracujeme s: