Vaše poloha:
HalfPrice vstupuje do centra Prahy: Otevření šesté pobočky
(Foto: minutovezpravy.cz)

01.10.2023

HalfPrice vstupuje do centra Prahy: Otevření šesté pobočky

Polský řetězec s off-price značkovým zbožím HalfPrice, otevřel ve čtvrtek v budově Diamant na pražském Václavském náměstí svou největší prodejnu ve střední Evropě. Jde o šestou tuzemskou kamennou pobočku. Další obchod chce otevřít v říjnu v obchodním centru Arkády Pankrác. V Česku za účetní rok od února 2022 do ledna 2023 vykázal tržby ve výši 172,3 milionu korun, meziročně je navýšil o 128,8 milionu korun.

 

Polský módní řetězec HalfPrice dělá velký krok vpřed v rámci své expanze v České republice. Ve čtvrtek otevřel svou největší prodejnu ve střední Evropě na prestižní adrese, a to na Václavském náměstí v Praze. Pro tuto značku, která je známá svou nabídkou off-price značkového zboží, je to již šestá kamenná pobočka na českém trhu.

 

Tato nová prodejna je umístěna v budově Diamant a rozkládá se na čtyřech patrech s plochou přesahující 5500 metrů čtverečních. V nabídce HalfPrice najdete nejen značkové zlevněné oděvy, ale také domácí potřeby a obuv.

 

První zákazníci se začali tlačit před obchodem již od osmi hodin ráno, a jako odměnu za nákup v HalfPrice obdrželi po symbolickém přestřižení pásky poukázku v hodnotě 500 korun. Zákazníci oceňují značkovou kvalitu za atraktivní ceny, což je jedním z hlavních pilířů úspěchu řetězce HalfPrice. HalfPrice nabízí známé značky o 80 procent levněji. 

 

halfprice václavák
(Foto: canva.com)

 

Tato prodejna na Václavském náměstí je největší v celé střední Evropě, což ukazuje na ambice řetězce na českém trhu. HalfPrice za sebou úspěšnou expanzi v České republice od svého prvního otevření v Praze v září 2021 a nyní se připravuje na další otevření v říjnu v obchodním centru Arkády Pankrác.

 

HalfPrice je součástí polské skupiny CCC Group, která má ve 29 zemích Evropy a Blízkého východu přibližně 900 kamenných poboček. Značka HalfPrice si tak upevňuje svou pozici na trhu s levnou značkovou módou a reaguje na poptávku zákazníků po kvalitním zboží za dostupné ceny. Otevření této prodejny na Václavském náměstí představuje významný milník pro tento řetězec a další potvrzení jeho rychlé expanze na českém trhu.

 

Výběr lokality na Václavském náměstí pro otevření největší prodejny ve střední Evropě není náhodný. Václavské náměstí, jako centrum Prahy, představuje strategickou a atraktivní destinaci pro nakupování. Toto náměstí je nejen oblíbené mezi místními obyvateli, ale také turisty, kteří sem proudí z celého světa. Široká nabídka značkového zboží za výhodné ceny je tak přitažlivá pro všechny návštěvníky města. 

 

Řetězec HalfPrice není jediným, který si vybral Václavské náměstí pro svou expanzi. V poslední době tato lokalita zaznamenala nárůst nových obchodů a prodejen, včetně značek jako Primark, SportVision, Under Armour, iWant, Rossmann a Popeyes. Tyto nové přírůstky značně oživily nákupy na Václavském náměstí a zvýšily jeho atraktivitu pro návštěvníky. 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

HalfPrice otevře další pobočku v Arkádách Pankrác

HalfPrice, polský módní řetězec, pokračuje v expanzi na českém trhu a připravuje otevření další prodejny v pražském obchodním centru Arkády Pankrác. Toto rozšíření stvrzuje rostoucí popularitu značky HalfPrice mezi zákazníky v České republice.

Woolworth v Česku startuje: Co přinese nový řetězec a kdy otevře první prodejny?

Německý diskontní řetězec Woolworth vstupuje na český i slovenský trh. První pobočku otevře už v červnu v Třebíči a do poloviny příštího roku plánuje otevřít až dvacítku prodejen. Co všechno nabídne a koho chce oslovit?

Lidl outlet opouští Prahu a míří do Olomouce: Kdy a co zákazníky čeká?

Po úspěšném provozu v pražských Štěrboholech se první outletová prodejna Lidlu v Česku přesouvá na Moravu. V červnu se otevře nová prodejna v Olomouci, konkrétně v retail parku Park&Shop, kde zákazníky opět potěší výprodejové ceny oblíbeného sortimentu.

Luxus v Praze na vzestupu: Čeká nás rekordní počet nových exkluzivních obchodů

Praha se stává stále významnějším centrem luxusního maloobchodu ve střední a východní Evropě. V roce 2025 očekává otevření rekordního počtu nových exkluzivních obchodů, což potvrzuje rostoucí atraktivitu města pro prémiové značky.

Nový hráč na slovenském trhu: Biedronka otevřela první tři obchody

Polský maloobchodní gigant Biedronka, známý svými nízkými cenami a širokým sortimentem, vstoupil na slovenský trh otevřením prvních tří prodejen. Co to znamená pro slovenské spotřebitele a jaké jsou další plány tohoto řetězce?

Five Guys konečně míří do Česka! Známe nový termín otevření prodejny

Legendární americký fastfoodový řetězec Five Guys, proslulý svými šťavnatými burgery a nekonečnými možnostmi přizpůsobení, konečně otevírá první pobočku v Česku. Praha se dočká této kulinářské ikony v roce 2025.

Do Ústí nad Labem přichází MERE: Co čekat od nového diskontního řetězce?

Do Ústí nad Labem brzy dorazí nový hráč na poli diskontních řetězců – ruská společnost MERE. Přináší netradiční koncept prodeje a slibuje nižší ceny oproti konkurenci. Co mohou Ústečáci očekávat?

Tesco chystá nový hypermarket v Edenu: Co můžeme očekávat nového?

Tesco se pustilo do modernizace svého hypermarketu v pražském nákupním centru Eden. Zákazníky čeká nový design, ekologické technologie a zlepšený nákupní zážitek. Co všechno přinese tento ambiciózní projekt?

Kuře, které dobývá svět, míří do Brna: Popeyes otevírá první restauraci už v Březnu

Legendární americký řetězec Popeyes, známý svým křupavým kuřetem a ikonickým Chicken Sandwich, otevírá první pobočku na Moravě. Brno se tak v březnu 2025 dočká světového fastfoodového hitu.

BILLA jde zelenou cestou: První ekologická prodejna otevřena ve Vracově

BILLA otevřela svou první ekologickou prodejnu ve Vracově, která kombinuje moderní technologie se šetrností k životnímu prostředí. Nový koncept nabízí nejen udržitelné řešení, ale také přináší komfortní nakupování pro všechny zákazníky.

Spolupracujeme s: