Vaše poloha:
IKEA mění hru: Od září si můžete užívat skvělých slev na ikonické výrobky
(Foto: ikea.cz)
IKEA mění hru: Od září si můžete užívat skvělých slev na ikonické výrobky
(Foto: ikea.cz)

11.09.2023

IKEA mění hru: Od září si můžete užívat skvělých slev na ikonické výrobky

IKEA přichází s pozitivními zprávami pro české zákazníky: od září snižuje ceny na více než 3 300 výrobků, včetně ikonických kousků, s průměrným snížením cen o 8,4 procenta. Tato iniciativa umožní širšímu okruhu zákazníků přístup k designovému nábytku za dostupnější ceny.

 

IKEA, švédský gigant v oblasti nábytku a bytového vybavení, přichází s radostnou zprávou pro své české zákazníky. Od září letošního roku zahajuje v České republice masivní snižování cen na téměř třetinu svého sortimentu, a to v rámci všech oddělení. Tato významná změna bude mít dopad na více než 3 300 produktů, jejichž ceny se průměrně sníží o 8,4 procenta.

 

Tento revoluční krok se nedotkne pouze běžných produktů, ale zahrnuje také ikonické kousky nábytku, jako jsou rozkládací pohovky HEMNES, jejíž cena klesne z 8 990 Kč na 7 990 Kč, komody MALM s cenou 2 690 Kč namísto 2 990 Kč, policových dílů KALLAX, který budou k dostání za 999 Kč namísto původních 1 290 Kč a židlí INGOLF, jejíž cena klesne z 1 690 Kč na 1 290 Kč. To vše s cílem zpřístupnit kvalitní a designový nábytek širšímu okruhu zákazníků za dostupnější ceny.

 

ikea.cz

 

Tato revize cenové politiky zahrnuje nejen nábytek, ale také další důležité prvky domácnosti. Mezi nimi naleznete postele, matrace, kuchyně včetně spotřebičů a vybrané doplňky.

 

„Dlouhodobou strategií IKEA je nabízet výrobky za takové ceny, aby si je mohlo dovolit co nejvíce lidí. Ještě aktuálnější je to v poslední době, kdy řada domácností pociťuje dopady ekonomické situace a rostoucích životních nákladů. Napříč celým naším podnikáním jsme hledali různé způsoby, jak bychom mohli ceny snížit. Především díky stabilizaci dodavatelských řetězců po pandemii, příznivému vývoji měnového kurzu české koruny a snižování provozních nákladů můžeme úspory promítnout do cen. Od září, tedy začátku našeho nového finančního roku, tak v Česku zlevňujeme více než 3 300 výrobků,“ říká Tímea Münzner, manažerka prodeje IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko. 

 

Nižší ceny se týkají i oblíbených doplňků, jako jsou plastové krabice SAMLA, jejichž cena poklesne z 69 Kč na 49 Kč, látkové úložné krabice DRÖNA, jejichž cena se sníží ze 129 Kč na 99 Kč a dózy na potraviny z řady 365+, jejichž cena se sníží z 79Kč na 59 Kč. Počet výrobků s cenou nižší než 60 Kč vzroste z 500 na zhruba 650. Výrobky s novou sníženou cenou budou od 1. září k dispozici v obchodních domech IKEA i na ikea.cz a budou vyznačeny červenou barvou na cenovkách.

 

Tyto kroky společnosti IKEA jsou krokem směrem k zajištění kvalitního nábytku a vybavení pro všechny zákazníky za přístupnější ceny, což posiluje pověst IKEA jako lídra na trhu s nábytkem a bytovým vybavením v České republice. IKEA tak znovu potvrzuje svůj závazek vytvářet domovy, ve kterých se lidé cítí dobře a dále se angažuje v poskytování cenově dostupných a kvalitních řešení pro všechny.

 

„Náš sortiment je klíčovou součástí identity a dědictví IKEA, a proto jsme rádi, že se můžeme českému zákazníkovi přiblížit zase o výrazný kousek blíže. I nadále budeme hledat různé možnosti, které nám umožní ceny našich výrobků snižovat, a být tak pro naše zákazníky co nejdostupnější,“ uzavírá Tímea Münzner.

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Ikea má novinku! Spojila ikonické kuličky s hot dogem. Stojí 39 Kč a chutná překvapivě dobře

Vypadá to neobvykle, chutná to skvěle! Ikea představila nový hot dog s masovými kuličkami – unikátní kombinaci dvou nejoblíbenějších jídel. Vyplatí se i díky zvýhodněné nabídce pro členy IKEA Family.

Po IKEE i Jysk zahajuje masivní zlevnění: Na řadu přichází až 900 produktů

Dánský Jysk snižuje ceny svých výrobků a rozšiřuje skupinu produktů s označením „Denně nízká cena“. Zlevnění se dotklo asi 900 výrobků, tedy asi čtvrtiny celého sortimentu.

Křeslo a vánoční atmosféra, takhle IKEA představuje svou nejnovější kampaň

IKEA spustila novou vánoční kampaň se sloganem „Buďte lásce blíž“. Společnost se v ní soustředí na důležitost příjemného domova, který vyhovuje všem, kteří v něm žijí.

IKEA zaznamenala růst tržeb v Česku

V uplynulém finančním roce utržila IKEA Česká republika impozantních 11,9 miliard korun, což představuje nárůst o 22 % ve srovnání s předchozím rokem. Tento růst tržeb je výsledkem kombinace rostoucího zájmu zákazníků o nákupy online a v obchodních domech IKEA v Česku, kde bylo celkem přivítáno 9,2 milionů návštěvníků.

Jaké jsou výhody nových výdejních boxů IKEA?

Obchodní dům IKEA Černý most jako již třetí prodejna tohoto řetězce v České republice nabízí možnost objednání zboží do samoobslužných boxů. Je možné si v nich kdykoli vyzvednout zboží objednané online.

Proč jsou stejné potraviny v Německu levnější než u nás? Rozdíly vás naštvou

Zatímco platy v Německu několikanásobně převyšují ty české, ceny základních potravin a drogerie často překvapí směrem dolů. Češi tak čelí drsné realitě: za stejné výrobky platíme víc – a občas i dost výrazně. Čím to je?

Proč si za čokoládu připlatíme?

Milovníci čokolády se musejí připravit na výrazné zdražení své oblíbené pochoutky. Důvodem je mimo jiné slabá úroda klíčových surovin, která ovlivňuje ceny čokolády a čokoládových výrobků.

Na masové kuličky do města: IKEA otevřela první samostatnou restauraci

Švédský gigant IKEA rozšířil své služby a otevřel první samostatnou restauraci v londýnské čtvrti Hammersmith. Návštěvníci si tak mohou vychutnat oblíbené švédské pokrmy bez nutnosti návštěvy obchodního domu. Co IKEU k tomuto kroku vedlo a plánuje podobné koncepty i jinde?

Budou máslo, jogurty a sýry dražší? Co přinese chystané spojení velkých hráčů na trhu mléčných výrobků

Spojení dvou velkých výrobců mléčných produktů na českém trhu vyvolává otázky, jaký dopad to bude mít na ceny potravin, jako je máslo, jogurty či sýry. Spojení známých značek jako Krajanka, Polárka nebo Smetánek může ovlivnit ceny mléčných výrobků.

Reálné ceny potravin v Česku: Proč je neznáme a co by se mělo změnit?

V Česku se většina potravin prodává ve slevách. Podle údajů je až 80 % zboží nabízeno s cenovým snížením, což způsobuje, že spotřebitelé neznají jejich reálnou hodnotu. Tento jev se stal natolik rozšířeným, že odborníci volají po legislativní úpravě, která by zajistila větší transparentnost cen. Politická vůle k takovým změnám ale v Českém parlamentu aktuálně chybí.

Spolupracujeme s: