Kaufland rozšiřuje své aktivity v oblasti digitalizace a představuje tak nový koncept online tržiště v České republice a na Slovensku. Tyto země se tak přidají k Německu a nabídnou internetovým prodejcům možnost oslovit nové cílové skupiny a miliony dalších zákazníků prostřednictvím platformy tržiště Kaufland.cz a Kaufland.sk.
Kaufland Global Marketplace tak obchodníkům umožní prodávat své produkty na online trzích v třech zemích současně a oslovit tak 56 milionů internetových zákazníků. V Německu je v současné době online tržiště Marketplace společnosti Kaufland jednou z nejúspěšnějších online platforem. Zákazníkům dodává více než 30 milionů nepotravinářských produktů od více než 7 tisíc prodejců.
V České republice se na internetový trh připojilo více než 2 000 registrovaných obchodníků, kteří nabídnou miliony produktů s převahou nepotravinářského zboží. Široká nabídka pak bude rozdělena do více než 5 000 kategorií, včetně bydlení, domácích a kuchyňských potřeb, elektroniky, zahrady a hobby, dětí a kojenců či sportu a módy.
Při zahájení provozu obchodníci navíc získají early bird nabídku, díky které neplatí provize z prodeje ani základní poplatky. Navíc obdrží slevu ve výši 30 000 korun na reklamy na sponzorované produkty po dobu půl roku po spuštění marketplace.
Kaufland.de v Německu úspěšně funguje rok a je již nyní jedním z největších a nejrychleji rostoucích trhů v Německu. Měsíčně využívá služeb marketplace 32 milionů on-line návštěvníků, nabídka pak zahrnuje více než 45 milionů produktů ve více než 5 000 kategoriích. Společnost Kaufland proto rozhodla o rozšíření svého úspěšného e-commerce tržiště, Kaufland Global Marketplace, do dalších zemí včetně České republiky.






































































































































