Vaše poloha:
Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje
(Foto: kofola.cz/akcniceny.cz)
Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje
(Foto: kofola.cz/akcniceny.cz)

25.03.2024

Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje

Kofola, oblíbený nápoj s bohatou historií, prochází významnou proměnou, která zahrnuje jak nové logo, tak i design lahve, přinášející značce nový impuls do další éry. Tato změna, přestože se může zdát jednoduchá, vyžadovala sedm let intenzivní práce a zkoumání, které vedlo k vytvoření nové identity pro tento kultovní nápoj.

 

Co se v článku dozvíte?

  • Vznik nového loga a designu lahve
  • Směr změny loga a designu
  • Kdy očekávat Kofolu s novým logem a designem lahve

 

 

Nové logo a design lahve jsou výsledkem dlouhého procesu, během kterého bylo zkoumáno několik možností a návrhů od různých renomovaných grafických studií. Cílem bylo zachovat charakteristické rysy značky Kofola, zatímco se usilovalo o osvěžení a zjednodušení designu, aby byla značka přitažlivá i pro mladší generace. Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofoly, vysvětluje: "Svět kolem nás se neustále mění a je důležité, aby se i naše značka vyvíjela. Nová identita má zůstat věrná kořenům Kofoly, ale zároveň být relevantní pro dnešní trh."

 

Po sedmi letech hledání a mnoha návrzích se značce podařilo najít správný směr. Ve finále byly vybrány dva zcela odlišné návrhy, které byly podrobeny spotřebitelskému testování v Česku a na Slovensku. Výsledky potvrdily, že Kofola by neměla podstoupit radikální změnu, ale spíše jemnou evoluci, která ji udrží moderní a relevantní. Vítězný návrh vznikl ve spolupráci s agenturou Wiktor Leo Burnett. Logo nově kombinuje ikonický lístek lékořice, symbolizující jednu ze složek nápoje, s tvarem srdce, který zdůrazňuje lásku k této značce. Tato změna se projeví nejen na nových etiketách, které budou postupně nasazovány na všechny produkty, ale i v celkové marketingové komunikaci značky.

 

První produkty s novým designem se očekávají na trhu před Velikonocemi. Zákazníci je mohou očekávat nejen v obchodech, ale i v restauracích a hospodách, kde se nová identita Kofoly bude prosazovat především v rámci nadcházející letní kampaně. Tato změna se také postupně projeví v celkové korporátní identitě společnosti Kofola ČeskoSlovensko.

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Vánoce s Kofolou: Sbírejte kódy a objevte novou příchuť Kofoly Marlenka a novinku Medové kofo kuličky Marlenka

Na letošní Vánoce si Kofola přichystala novou limitovanou příchuť Kofola Marlenka a sladkou novinku v podobě Medových kofo kuliček Marlenka. Zapojte se do tradiční vánoční soutěže. Stačí sbírat kódy pod víčky a soutěžte o hodnotné ceny.

Máte chuť na něco nového? Kofola letos přichází s novou odvážnou příchutí

Kofola letos opět přichází s jedinečnou vánoční příchutí, která překvapí svým originálním složením a chutí. Tentokrát jde o speciální spolupráci s oblíbenou značkou Marlenka, která přinesla příchuť inspirovanou chutí medových kofo kuliček. Spojení tradiční československé chuti Kofoly s výraznou medovo-oříškovou chutí potěší fanoušky netradičních nápojů a vánočních specialit. Co dalšího tato limitovaná edice nabízí a proč by si ji měl každý milovník Kofoly vyzkoušet?

Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole

Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.

Woolworth v Česku startuje: Co přinese nový řetězec a kdy otevře první prodejny?

Německý diskontní řetězec Woolworth vstupuje na český i slovenský trh. První pobočku otevře už v červnu v Třebíči a do poloviny příštího roku plánuje otevřít až dvacítku prodejen. Co všechno nabídne a koho chce oslovit?

Centrum Černý Most mění jméno: Na podzim se promění ve Westfield Černý Most

Jedno z nejvýznamnějších nákupních center v Česku čeká výrazná proměna. Centrum Černý Most se na podzim 2025 přejmenuje na Westfield Černý Most. Změna názvu doprovází rozsáhlou modernizaci, rozšíření o nové obchody i gastronomickou zónu a začlenění do prestižní mezinárodní sítě Westfield.

Decathlon zpřístupňuje sportovní vybavení v parcích díky chytrým skříňkám YourLox

Decathlon ve spolupráci se startupem YourLox spouští v Česku nový projekt chytrých skříněk, které umožňují bezplatně zapůjčit sportovní vybavení přímo v parcích nebo u hřišť. Cílem je zpřístupnit sport široké veřejnosti a zároveň podpořit udržitelnost prostřednictvím sdíleného využívání vybavení.

Lidl outlet opouští Prahu a míří do Olomouce: Kdy a co zákazníky čeká?

Po úspěšném provozu v pražských Štěrboholech se první outletová prodejna Lidlu v Česku přesouvá na Moravu. V červnu se otevře nová prodejna v Olomouci, konkrétně v retail parku Park&Shop, kde zákazníky opět potěší výprodejové ceny oblíbeného sortimentu.

Lidl Outlet balí kufry: Praha přichází o prodejnu, Morava slaví

Lidl Outlet v pražských Štěrboholech, který loni zaujal tisíce zákazníků nízkými cenami a výprodeji, brzy definitivně ukončí provoz. Prodejna končí během léta a celá outletová koncepce se přesouvá na Moravu. Co je důvodem tohoto kroku a kde nový Lidl Outlet vznikne?

Kofola soutěž: Sbírejte kódy pod víčky a vyhrajte Škoda Elroq nebo VIP zážitky

Kofola opět přichází s atraktivní soutěží. Tentokrát můžete vyhrát stylový elektromobil Škoda Elroq, VIP vstupy na festivaly nebo iPhone 16. Stačí se zapojit do jednoduché hry, kterou Kofola propojuje se svou novou kampaní zaměřenou na návrat lásky do offline světa.

Ikea má novinku! Spojila ikonické kuličky s hot dogem. Stojí 39 Kč a chutná překvapivě dobře

Vypadá to neobvykle, chutná to skvěle! Ikea představila nový hot dog s masovými kuličkami – unikátní kombinaci dvou nejoblíbenějších jídel. Vyplatí se i díky zvýhodněné nabídce pro členy IKEA Family.

Spolupracujeme s: