Internetový supermarket Košík.cz zahájil kampaň, při které nechává produkty do slev navrhovat české domácnosti. Online prodejce tak reaguje na snížení DPH na potraviny, které platí od začátku tohoto roku. Košík nově nabídne každý den 4 500 produktů ze svého sortimentu za zvýhodněnou cenu. Zdvojnásobí také nabídku množstevních slev ze sekce „Více za méně“ z dosavadních 1500 na 3000 produktů. Průměrná sleva tak bude činit asi 30 procent.
V průběhu ledna Košík zařadí do akční nabídky postupně až polovinu z nabízených potravin. To, které konkrétní produkty zákazníci najdou ve zvýhodněné nabídce přitom mohou sami ovlivnit. Každý zákazník může nominovat až 20 produktů, ze kterých budou následně vybrány produkty do sekce „Více za méně“, které sortiment doplní v nadcházejících týdnech. Dohromady by se mohlo jednat až o několik stovek položek vybraných přímo českými spotřebiteli.
„Jako česká firma si uvědomujeme, jak složitý je pro zákazníky start do nového roku. V lednu u nás proto najdou za akční nebo zvýhodněnou cenu tolik zboží, jako bychom zlevnili celý běžný supermarket. A zákazníkům nasloucháme. To, na čem budou šetřit, mohou ovlivnit svými návrhy české domácnosti samy,“ uvedl Ivan Utěšil, CEO Košík.cz.
Rekordní množství akčního zboží
Košík.cz dělá maximum pro to, aby spotřebitelé tříprocentní snížení sazby DPH skutečně pocítili. Nejzásadnějším způsobem se proto rozrostla právě sekce „Více za méně“, ve které zákazníci najdou celých 3 000 produktů. Princip je přitom poměrně jednoduchý. Čím více kusů produktu si daný zákazník nakoupí, tím nižší je následně cena jednoho kusu. Nabídka je přitom dostatečně pestrá a snaží se reprezentovat nákupní košík běžné české domácnosti. V sekci tak najdete základní potraviny a nápoje, ale nechybí ani další důležité produkty do domácnosti jako jsou drogerie, mycí prostředky, dětské potřeby nebo krmiva pro domácí mazlíčky.
„Naším cílem je být jednička na velké nákupy. A chceme, aby u nás velký nákup vždy znamenal levný košík. Běžný zákazník, který využívá naši širokou akční nabídku, již nyní nakupuje s více než 30% slevou a zvýšení počtu množstevních slev přináší další vítané zvýhodnění. To je skvělá příležitost jak pro naše pravidelné zákazníky, u kterých velké nákupy tvoří stále větší část objednávek, tak pro nové a občasné zákazníky, kteří na Košíku nakupují především ve velkém,“ doplňuje Ivan Utěšil, CEO Košík.cz.
Strategie Košíku stát se platformou pro velké nákupy přitom patrně funguje. V roce 2023 patřilo zhruba 68 % nákupů na Košíku mezi velké, tedy ty, které obsahovaly více než 45 nakoupených položek a cenu nad 1 200 korun. V meziročním srovnání tak jejich počet stoupl o více než 5 %.
Košík.cz leták