Počátkem října společnost IKEA odstartovala letošní vánoční kampaň s názvem „Buďte lásce blíž“. Hlavní roli v ní hraje křeslo Strandmon. V láskyplném příběhu pak nábytkářský řetězec prezentuje důležitost příjemného domova a zároveň ukazuje inspiraci pro vánoční výzdobu. Kampaň přitom bude probíhat najednou v mnoha médiích. V televizi ji podpoří dvacetisekundový reklamní spot. Dále však bude viditelná také v kinech, outdooru, na internetu i prostřednictvím YouTube. Do prezentace a komunikace budou zapojeni také někteří influenceři.
Cílem kampaně je představit příjemný domov a přinést inspiraci pro přípravu na nadcházející svátky. Zákazníky nově čeká v prodejnách IKEA zimní kolekce VINTERFINT a také zimní kolekce dekorativního osvětlení STRÅLA.
Kreativu a zpracování kampaně zajistily dílny agentur BBDO Zagreb, Publicis Groupe a Kaspen. Pro český trh ji pak lokalizovala Publicis Groupe. Stejná společnost má také na starosti správu sociálních sítí. Spolupráci a partnerství s influencery zajišťují agentury Adison, Seesame a ACG, o mediální plánování a nákup se pak stará společnost Dentsu.
„Nikde jinde necítí člověk to, co cítí, když přijde domů. V Ikea si představujeme, jak se vracíte domů, berete za kliku a otevíráte dveře do své oázy klidu. Do prostoru, který vám bez ohledu na velikost a dispozici nabízí útočiště, kde je vám dobře, kde si můžete udělat pohodlí a starosti nechat za dveřmi spolu s botami. U nás se najde spousta různých řešení, která vykouzlí prostor pro relaxaci úplně kdekoli. Protože takový opravdový domov, kam nás to táhne a kde chceme cítit blízkost a lásku, si nakonec zaslouží každý,“ uvedla Iva Pohlová, marketing communication manager ve společnosti IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.






































































































































