Reklama Reklama
Vaše poloha:
Křeslo a vánoční atmosféra, takhle IKEA představuje svou nejnovější kampaň
(Foto: ikea.com)
Křeslo a vánoční atmosféra, takhle IKEA představuje svou nejnovější kampaň
(Foto: ikea.com)

14.10.2023

Křeslo a vánoční atmosféra, takhle IKEA představuje svou nejnovější kampaň

IKEA spustila novou vánoční kampaň se sloganem „Buďte lásce blíž“. Společnost se v ní soustředí na důležitost příjemného domova, který vyhovuje všem, kteří v něm žijí.

 

Počátkem října společnost IKEA odstartovala letošní vánoční kampaň s názvem „Buďte lásce blíž“. Hlavní roli v ní hraje křeslo Strandmon. V láskyplném příběhu pak nábytkářský řetězec prezentuje důležitost příjemného domova a zároveň ukazuje inspiraci pro vánoční výzdobu. Kampaň přitom bude probíhat najednou v mnoha médiích. V televizi ji podpoří dvacetisekundový reklamní spot. Dále však bude viditelná také v kinech, outdooru, na internetu i prostřednictvím YouTube. Do prezentace a komunikace budou zapojeni také někteří influenceři.

 

Cílem kampaně je představit příjemný domov a přinést inspiraci pro přípravu na nadcházející svátky. Zákazníky nově čeká v prodejnách IKEA zimní kolekce VINTERFINT a také zimní kolekce dekorativního osvětlení STRÅLA.

 

IKEA leták

 

Kreativu a zpracování kampaně zajistily dílny agentur BBDO Zagreb, Publicis Groupe a Kaspen. Pro český trh ji pak lokalizovala Publicis Groupe. Stejná společnost má také na starosti správu sociálních sítí. Spolupráci a partnerství s influencery zajišťují agentury Adison, Seesame a ACG, o mediální plánování a nákup se pak stará společnost Dentsu.

 

„Nikde jinde necítí člověk to, co cítí, když přijde domů. V Ikea si představujeme, jak se vracíte domů, berete za kliku a otevíráte dveře do své oázy klidu. Do prostoru, který vám bez ohledu na velikost a dispozici nabízí útočiště, kde je vám dobře, kde si můžete udělat pohodlí a starosti nechat za dveřmi spolu s botami. U nás se najde spousta různých řešení, která vykouzlí prostor pro relaxaci úplně kdekoli. Protože takový opravdový domov, kam nás to táhne a kde chceme cítit blízkost a lásku, si nakonec zaslouží každý,“ uvedla Iva Pohlová, marketing communication manager ve společnosti IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

 

 

IKEA Vánoce

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Po IKEE i Jysk zahajuje masivní zlevnění: Na řadu přichází až 900 produktů

Dánský Jysk snižuje ceny svých výrobků a rozšiřuje skupinu produktů s označením „Denně nízká cena“. Zlevnění se dotklo asi 900 výrobků, tedy asi čtvrtiny celého sortimentu.

IKEA mění hru: Od září si můžete užívat skvělých slev na ikonické výrobky

IKEA přichází s pozitivními zprávami pro české zákazníky: od září snižuje ceny na více než 3 300 výrobků, včetně ikonických kousků, s průměrným snížením cen o 8,4 procenta. Tato iniciativa umožní širšímu okruhu zákazníků přístup k designovému nábytku za dostupnější ceny.

IKEA zaznamenala růst tržeb v Česku

V uplynulém finančním roce utržila IKEA Česká republika impozantních 11,9 miliard korun, což představuje nárůst o 22 % ve srovnání s předchozím rokem. Tento růst tržeb je výsledkem kombinace rostoucího zájmu zákazníků o nákupy online a v obchodních domech IKEA v Česku, kde bylo celkem přivítáno 9,2 milionů návštěvníků.

Proč jsou stejné potraviny v Německu levnější než u nás? Rozdíly vás naštvou

Zatímco platy v Německu několikanásobně převyšují ty české, ceny základních potravin a drogerie často překvapí směrem dolů. Češi tak čelí drsné realitě: za stejné výrobky platíme víc – a občas i dost výrazně. Čím to je?

Ikea má novinku! Spojila ikonické kuličky s hot dogem. Stojí 39 Kč a chutná překvapivě dobře

Vypadá to neobvykle, chutná to skvěle! Ikea představila nový hot dog s masovými kuličkami – unikátní kombinaci dvou nejoblíbenějších jídel. Vyplatí se i díky zvýhodněné nabídce pro členy IKEA Family.

Proč si za čokoládu připlatíme?

Milovníci čokolády se musejí připravit na výrazné zdražení své oblíbené pochoutky. Důvodem je mimo jiné slabá úroda klíčových surovin, která ovlivňuje ceny čokolády a čokoládových výrobků.

Na masové kuličky do města: IKEA otevřela první samostatnou restauraci

Švédský gigant IKEA rozšířil své služby a otevřel první samostatnou restauraci v londýnské čtvrti Hammersmith. Návštěvníci si tak mohou vychutnat oblíbené švédské pokrmy bez nutnosti návštěvy obchodního domu. Co IKEU k tomuto kroku vedlo a plánuje podobné koncepty i jinde?

Budou máslo, jogurty a sýry dražší? Co přinese chystané spojení velkých hráčů na trhu mléčných výrobků

Spojení dvou velkých výrobců mléčných produktů na českém trhu vyvolává otázky, jaký dopad to bude mít na ceny potravin, jako je máslo, jogurty či sýry. Spojení známých značek jako Krajanka, Polárka nebo Smetánek může ovlivnit ceny mléčných výrobků.

Reálné ceny potravin v Česku: Proč je neznáme a co by se mělo změnit?

V Česku se většina potravin prodává ve slevách. Podle údajů je až 80 % zboží nabízeno s cenovým snížením, což způsobuje, že spotřebitelé neznají jejich reálnou hodnotu. Tento jev se stal natolik rozšířeným, že odborníci volají po legislativní úpravě, která by zajistila větší transparentnost cen. Politická vůle k takovým změnám ale v Českém parlamentu aktuálně chybí.

Máslo dražší než kdy jindy? Tyhle levné alternativy vám zachrání vánoční pečení

Máslo, nepostradatelná ingredience vánočního pečení, se stává luxusem. Co dělat, když jeho cena narostla do závratných výšin? Naštěstí existuje řada alternativ, které dokážou máslo plnohodnotně nahradit a zároveň snížit náklady na pečení.

Spolupracujeme s: