Vaše poloha:
Lidl a dm drogerie se účastní kampaně: Leden bez masa
(Foto: canva.com)
Lidl a dm drogerie se účastní kampaně: Leden bez masa
(Foto: canva.com)

19.01.2023

Lidl a dm drogerie se účastní kampaně: Leden bez masa

Vyzkoušejte výzvu ProVeg Veggie Challenge a pomozte snížit spotřebu výrobků živočišného původu! Rostlinné stravování prospívá našemu zdraví, pomáhá v boji se změnou klimatu a podporuje udržitelné využívání přírodních zdrojů. Zapojte se tedy i vy…

 

Společnost dm a řetězec Lidl se staly partnery třicetidenní výzvy ProVeg Veggie Challenge. Jejím cílem je mimo jiné snížení spotřeby živočišných produktů a seznámení zákazníků s výhodami rostlinné stravy. Výzvu pořádá organizace ProVeg Česko jako obdobu rozšířené výzvy Veganuary.

 

Veggie Challenge v Lidlu

 

Účastníci výzvy ProVeg v Lidlu si mohou vybrat jednu ze tří základních variant stravování. Konkrétně se jedná o veganskou a vegetariánskou stravu a dále stravu se sníženým množstvím masa. Pro snadnější start je zákazníkům k dispozici také osobní koučka, která zodpoví všechny dotazy a vysvětlí případné nejasnosti.

 

Registrovaní účastníci získají zdarma recepty, rady a další tipy, které přechod na rostlinnou stravu usnadní. Součástí kampaně jsou také informace o tom, kolik oxidu uhličitého, půdy, vody či zvířecích životů rostlinná strava ušetří. Dále se zákazníci mohou seznámit s přínosy bezmasé stravy pro tělo nebo se dozvědět více o jejím významu v boji proti změnám klimatu. Rostlinná strava také podporuje zachování biologické rozmanitosti a přispívá k udržitelnějšímu využívání přírodních zdrojů.

 

Společnost Lidl je partnerem výzvy již druhým rokem. Během předešlého ročníku tak registrovaní zákazníci Lidlu pomohli ušetřit 858 zvířecích životů, 13 tun oxidu uhličitého, přes 113 tisíc hektolitrů vody a více než 21 tisíc metrů čtverečních půdy.

 

Většinu rostlinných alternativ nejen pro vegany a vegetariány Lidl sjednocuje pod privátní značkou Vemondo. Tu Lidl používá ve všech zemích, ve kterých působí, rostlinnou stravu si tedy můžete dopřát i v zahraničí bez zdlouhavého hledání. Vybrané produkty jsou pak označeny mezinárodní ochrannou známkou (V-label), která zákazníkům nákup dále usnadňuje. Rostlinné produkty jsou tedy přehledně označené a viditelné na první pohled.

 

Řetězec Lidl výzvu ProVeg Veggie Challenge podporuje mimo jiné i prostřednictvím svého sortimentu s širokým výběrem rostlinných produktů. Stálý sortiment je navíc pravidelně zpestřován akčními nabídkami, z nichž další se zákazníci dočkají již koncem ledna. Zákazníci si mohou vybrat z široké nabídky produktů, mezi které patří např. rostlinné nápoje, vegangurty, pomazánky, saláty, veganské mleté, hamburger, hummus či tofu. Stálou nabídku rostlinných produktů značky Vemondo pak nově doplní i mnoho dalších výrobků jako jsou veganské klobásky, gyros, či kuličky.

 

 
 

Veggie Chalenge v dm

 

Společnost dm se letos taktéž zapojila do Veggie Challenge. Tuto výzvu realizuje organizace ProVeg Česko, se kterou společnost dm dlouhodobě spolupracuje. Společnost dm zákazníkům nabízí veganskou kosmetiku (kosmetiku bez složek živočišného původu) a mnoho produktů zdravé výživy. V rámci celého sortimentu si zákazníci mohou zakoupit přes 2,5 tisíce veganských produktů. Nově je sortiment doplněn o 18 veganských produktů privátní značky dmBio.

 

Společnost se  mimo jiné snaží podporovat udržitelné využívání zdrojů a ochranu zvířat. Zákazníci proto v prodejnách najdou široký sortiment výrobků z ekologického zemědělství, recyklovaných surovin či právě pouze z rostlinných produktů. Pro lepší orientaci zákazníků jsou tyto výrobky označeny nápisem bio, vegan, či bez lepku na zelené cenovce.

 

Výzva Vegenuary

 

Lednová výzva Vegenuary motivuje mnoho lidí ke snížení využívání živočišných produktů. Zároveň přibližuje život veganů ostatním a upozorňuje na výhody rostlinné stravy. Od svého založení v roce 2014 láká rostoucí počet lidí, za minulý rok již přes 629 tisíc. Poptávka po rostlinných produktech však roste nejen v lednu  a za minulý rok tak dm drogerie markt zaznamenala o 17 procent větší množství prodaných veganských produktů oproti roku 2021.

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Šampon za 29,90 Kč z dm drogerie porazil šampony za tisíce

Objevte šampon za 29 Kč z drogerie DM, který podle stovek recenzí účinkuje proti lupům stejně spolehlivě jako drahé značkové přípravky. Zjistěte, co obsahuje, proč tak dobře funguje a kdy ho používat.

Lidl outlet opouští Prahu a míří do Olomouce: Kdy a co zákazníky čeká?

Po úspěšném provozu v pražských Štěrboholech se první outletová prodejna Lidlu v Česku přesouvá na Moravu. V červnu se otevře nová prodejna v Olomouci, konkrétně v retail parku Park&Shop, kde zákazníky opět potěší výprodejové ceny oblíbeného sortimentu.

Varování pro zákazníky: dm drogerie stahuje produkty kvůli zdravotním rizikům. Vrátí vám peníze i bez účtenky.

Řetězec dm drogerie aktuálně stahuje ze svých regálů dva potravinové produkty, které mohou ohrozit zdraví spotřebitelů. Jeden obsahuje podezření na salmonelu, druhý má nesprávně označený alergen. Pokud vlastníte kešu pastu s malinami nebo müsli s bobulovým ovocem, přečtěte si, jak bezpečně výrobky vrátit i bez účtenky.

Lidl rozvířil emoce: Nový poplatek na účtence? Zákazníci zuří

Lidl v Německu zavedl poplatek za plastové sáčky, které byly dosud součástí nákupu zdarma. Přestože jde o symbolický poplatek, zákazníky tato změna pořádně rozčílila. Co za tím stojí a hrozí, že podobná novinka dorazí i do českých obchodů?

Lidl Outlet balí kufry: Praha přichází o prodejnu, Morava slaví

Lidl Outlet v pražských Štěrboholech, který loni zaujal tisíce zákazníků nízkými cenami a výprodeji, brzy definitivně ukončí provoz. Prodejna končí během léta a celá outletová koncepce se přesouvá na Moravu. Co je důvodem tohoto kroku a kde nový Lidl Outlet vznikne?

Velikonoční pondělí 2025: Kde nakoupíte, když Lidl, Kaufland i Albert zavřou?

Na Velikonoční pondělí 21. dubna 2025 zůstanou velké obchody včetně Lidlu, Kauflandu nebo Alberta zavřené. Neznamená to ale, že si nekoupíte chléb, mléko nebo něco sladkého pro děti. Přehledně vám ukážeme, kde a jak během svátku pohodlně nakoupit.

Češi objevili nový zázrak na gril! Neroztéká se, chutná líp než hermelín a v Lidlu stojí pár korun

Češi objevují sýr, který se na grilu neroztéká, krásně křupe a chutná skvěle i bez masa. V Lidlu stojí pár korun a připravíte ho za pár minut. Znáte halloumi?

Nákupní šílenství v Lidl Outletu: Bitka o slunečníky překvapila i policii

Video z pražského Lidl Outletu, kde se zákazníci poprali o zlevněné slunečníky, obletělo český internet. Co za tímto incidentem stálo, proč se podobné situace opakují a jak se jim lze vyhnout?

Lidl odměňuje zaměstnance: Vyšší mzdy a benefity, které stojí za to

Společnost Lidl opět potvrzuje svou pozici lídra na pracovním trhu tím, že od 1. března 2025 navyšuje mzdy a rozšiřuje nabídku zaměstnaneckých benefitů. Tento krok je součástí dlouhodobé strategie společnosti zaměřené na vytváření atraktivního pracovního prostředí a motivaci svých zaměstnanců.

Lidl přináší luxusní kosmetiku za zlomek ceny – bude i v Česku?

Nová kosmetická řada od Lidlu ve Velké Británii ohromila fanoušky značek jako L'Occitane, Aesop nebo Sol de Janeiro. Produkty, které svým složením a vzhledem připomínají prémiové značky, nabízejí spotřebitelům luxusní péči za ceny začínající na 2,49 librách. Přijde tato nabídka i do České republiky?

Spolupracujeme s: