Vaše poloha:
Máte chuť na něco nového? Kofola letos přichází s novou odvážnou příchutí
(Foto: kofola.cz)

26.10.2024

Máte chuť na něco nového? Kofola letos přichází s novou odvážnou příchutí

Kofola letos opět přichází s jedinečnou vánoční příchutí, která překvapí svým originálním složením a chutí. Tentokrát jde o speciální spolupráci s oblíbenou značkou Marlenka, která přinesla příchuť inspirovanou chutí medových kofo kuliček. Spojení tradiční československé chuti Kofoly s výraznou medovo-oříškovou chutí potěší fanoušky netradičních nápojů a vánočních specialit. Co dalšího tato limitovaná edice nabízí a proč by si ji měl každý milovník Kofoly vyzkoušet?

 

Co se v článku dozvíte?

  • Jaké příchutě Kofola nabízí na letošní Vánoce?
  • Jak vznikla spolupráce Kofoly a Marlenky?
  • Kde si můžete limitované příchutě zakoupit?

 

 

Kofola Marlenka: Výjimečná vánoční novinka

 

Pro vánoční sezónu 2024 přichází Kofola s odvážnou novinkou – příchutí inspirovanou medovým dezertem Marlenka. Tato spolupráce přinesla příchuť, která dokonale spojuje oříškové a medové tóny typické pro Marlenku s kořeněným základem Kofoly. Vývoj trval téměř rok, během kterého byly všechny chuťové složky pečlivě laděny tak, aby nápoj splňoval vysoké standardy obou značek. Výsledkem je originální, jemná, a přitom výrazná chuť, která evokuje teplo vánočních svátků a zároveň zachovává charakter Kofoly.

 

Kofola s příchutí Marlenka
(Foto: kofola.cz)
 

 

Další vánoční příchutě a dostupnost

 

Kromě příchutě Marlenka se do obchodů vrací také oblíbená vánoční edice s příchutí jablka a skořice, kterou si zákazníci mohou pamatovat z předchozích let. Zatímco Kofola Marlenka je dostupná v široké síti prodejen, včetně supermarketů a online obchodů, jablkovo-skořicovou verzi najdou zákazníci exkluzivně v síti Albert. Kofola tak dává svým fanouškům možnost volby mezi osvědčenou klasickou příchutí i odvážnou novinkou, která jistě přiláká pozornost.

 

Jaký je význam nové příchuti?

 

Představením Kofoly Marlenka se Kofola snaží nejen o chuťovou inovaci, ale také o podporu tradičních chutí československého prostoru. Příběh tohoto spojení má hlubší význam – symbolizuje přátelství a sdílení, které jsou pro vánoční svátky tak typické. Vánoční sezóna je časem radosti, a díky limitovaným edicím Kofoly si mohou lidé tento pocit vychutnat u sklenky něčeho nového a odlišného. Příchuť Marlenka se přitom stává součástí vánoční kampaně „Darujme si dobrotu!“, která nabádá k vzájemné laskavosti a chuti objevovat nové zážitky.

 

Kofola a její tradice limitovaných edic

 

Kofola je známá svou odvahou inovovat a nabízet zákazníkům příchutě, které se vymykají běžnému sortimentu. Tímto přístupem získává Kofola i mladší publikum, které rádo zkouší nové produkty. Limitované edice jsou již pro Kofolu tradicí a zákazníci je každoročně očekávají. V minulosti měla Kofola úspěch například s vánočními příchutěmi s příchutí perníčku nebo vánočního koření.

 

Limitovaná vánoční edice Kofola Marlenka přináší jedinečnou kombinaci tradiční chuti Kofoly s medovým a oříškovým nádechem Marlenky. Tento krok je nejen oslavou tradice, ale také výzvou k objevování nových chuťových zážitků během sváteční sezóny.

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Vánoce s Kofolou: Sbírejte kódy a objevte novou příchuť Kofoly Marlenka a novinku Medové kofo kuličky Marlenka

Na letošní Vánoce si Kofola přichystala novou limitovanou příchuť Kofola Marlenka a sladkou novinku v podobě Medových kofo kuliček Marlenka. Zapojte se do tradiční vánoční soutěže. Stačí sbírat kódy pod víčky a soutěžte o hodnotné ceny.

Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole

Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.

Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje

Kofola, oblíbený nápoj s bohatou historií, prochází významnou proměnou, která zahrnuje jak nové logo, tak i design lahve, přinášející značce nový impuls do další éry. Tato změna, přestože se může zdát jednoduchá, vyžadovala sedm let intenzivní práce a zkoumání, které vedlo k vytvoření nové identity pro tento kultovní nápoj.

Fanta odhaluje tajemství nové příchuti ve spolupráci s Maršálkem

Společnost Coca-Cola již podruhé přichází s hravou kampaní #WhatThe Fanta, jejímž cílem je odhalení nové tajné příchutě nápoje Fanta Zero. Hlavním ambasadorem akce se stal český cukrář Josef Maršálek.

Sazka se mění na Allwyn: Nové hry, nový vzhled, stejná šance na výhru

Největší česká loterijní společnost vstupuje do nové éry. Ke konci ledna 2026 se Sazka přejmenuje na Allwyn – jméno své mateřské skupiny, která působí po celém světě. Podstata značky, oblíbené loterie i podpora českého sportu však zůstávají stejné. Změna přináší moderní identitu, nové produkty i mezinárodní rozměr zábavy.

Otevření Worldboxu ve Forum Liberec: Streetwear, styl a značky na jednom místě

Forum Liberec přivítalo nový módní přírůstek – prodejnu Worldbox. V přízemí centra teď najdete značky, které hýbou světem streetwearu a městské módy. Otevření jsme si nemohli nechat ujít – mrkli jsme se na novinky s odbornicí na styl a přinášíme první dojmy i tipy, co si tu pořídit.

Woolworth v Česku startuje: Co přinese nový řetězec a kdy otevře první prodejny?

Německý diskontní řetězec Woolworth vstupuje na český i slovenský trh. První pobočku otevře už v červnu v Třebíči a do poloviny příštího roku plánuje otevřít až dvacítku prodejen. Co všechno nabídne a koho chce oslovit?

Centrum Černý Most mění jméno: Na podzim se promění ve Westfield Černý Most

Jedno z nejvýznamnějších nákupních center v Česku čeká výrazná proměna. Centrum Černý Most se na podzim 2025 přejmenuje na Westfield Černý Most. Změna názvu doprovází rozsáhlou modernizaci, rozšíření o nové obchody i gastronomickou zónu a začlenění do prestižní mezinárodní sítě Westfield.

Decathlon zpřístupňuje sportovní vybavení v parcích díky chytrým skříňkám YourLox

Decathlon ve spolupráci se startupem YourLox spouští v Česku nový projekt chytrých skříněk, které umožňují bezplatně zapůjčit sportovní vybavení přímo v parcích nebo u hřišť. Cílem je zpřístupnit sport široké veřejnosti a zároveň podpořit udržitelnost prostřednictvím sdíleného využívání vybavení.

Lidl outlet opouští Prahu a míří do Olomouce: Kdy a co zákazníky čeká?

Po úspěšném provozu v pražských Štěrboholech se první outletová prodejna Lidlu v Česku přesouvá na Moravu. V červnu se otevře nová prodejna v Olomouci, konkrétně v retail parku Park&Shop, kde zákazníky opět potěší výprodejové ceny oblíbeného sortimentu.

Spolupracujeme s: