Vaše poloha:
Máte chuť na něco nového? Kofola letos přichází s novou odvážnou příchutí
(Foto: kofola.cz)
Máte chuť na něco nového? Kofola letos přichází s novou odvážnou příchutí
(Foto: kofola.cz)

26.10.2024

Máte chuť na něco nového? Kofola letos přichází s novou odvážnou příchutí

Kofola letos opět přichází s jedinečnou vánoční příchutí, která překvapí svým originálním složením a chutí. Tentokrát jde o speciální spolupráci s oblíbenou značkou Marlenka, která přinesla příchuť inspirovanou chutí medových kofo kuliček. Spojení tradiční československé chuti Kofoly s výraznou medovo-oříškovou chutí potěší fanoušky netradičních nápojů a vánočních specialit. Co dalšího tato limitovaná edice nabízí a proč by si ji měl každý milovník Kofoly vyzkoušet?

 

Co se v článku dozvíte?

  • Jaké příchutě Kofola nabízí na letošní Vánoce?
  • Jak vznikla spolupráce Kofoly a Marlenky?
  • Kde si můžete limitované příchutě zakoupit?

 

 

Kofola Marlenka: Výjimečná vánoční novinka

 

Pro vánoční sezónu 2024 přichází Kofola s odvážnou novinkou – příchutí inspirovanou medovým dezertem Marlenka. Tato spolupráce přinesla příchuť, která dokonale spojuje oříškové a medové tóny typické pro Marlenku s kořeněným základem Kofoly. Vývoj trval téměř rok, během kterého byly všechny chuťové složky pečlivě laděny tak, aby nápoj splňoval vysoké standardy obou značek. Výsledkem je originální, jemná, a přitom výrazná chuť, která evokuje teplo vánočních svátků a zároveň zachovává charakter Kofoly.

 

Kofola s příchutí Marlenka
(Foto: kofola.cz)
 

 

Další vánoční příchutě a dostupnost

 

Kromě příchutě Marlenka se do obchodů vrací také oblíbená vánoční edice s příchutí jablka a skořice, kterou si zákazníci mohou pamatovat z předchozích let. Zatímco Kofola Marlenka je dostupná v široké síti prodejen, včetně supermarketů a online obchodů, jablkovo-skořicovou verzi najdou zákazníci exkluzivně v síti Albert. Kofola tak dává svým fanouškům možnost volby mezi osvědčenou klasickou příchutí i odvážnou novinkou, která jistě přiláká pozornost.

 

Jaký je význam nové příchuti?

 

Představením Kofoly Marlenka se Kofola snaží nejen o chuťovou inovaci, ale také o podporu tradičních chutí československého prostoru. Příběh tohoto spojení má hlubší význam – symbolizuje přátelství a sdílení, které jsou pro vánoční svátky tak typické. Vánoční sezóna je časem radosti, a díky limitovaným edicím Kofoly si mohou lidé tento pocit vychutnat u sklenky něčeho nového a odlišného. Příchuť Marlenka se přitom stává součástí vánoční kampaně „Darujme si dobrotu!“, která nabádá k vzájemné laskavosti a chuti objevovat nové zážitky.

 

Kofola a její tradice limitovaných edic

 

Kofola je známá svou odvahou inovovat a nabízet zákazníkům příchutě, které se vymykají běžnému sortimentu. Tímto přístupem získává Kofola i mladší publikum, které rádo zkouší nové produkty. Limitované edice jsou již pro Kofolu tradicí a zákazníci je každoročně očekávají. V minulosti měla Kofola úspěch například s vánočními příchutěmi s příchutí perníčku nebo vánočního koření.

 

Limitovaná vánoční edice Kofola Marlenka přináší jedinečnou kombinaci tradiční chuti Kofoly s medovým a oříškovým nádechem Marlenky. Tento krok je nejen oslavou tradice, ale také výzvou k objevování nových chuťových zážitků během sváteční sezóny.

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Vánoce s Kofolou: Sbírejte kódy a objevte novou příchuť Kofoly Marlenka a novinku Medové kofo kuličky Marlenka

Na letošní Vánoce si Kofola přichystala novou limitovanou příchuť Kofola Marlenka a sladkou novinku v podobě Medových kofo kuliček Marlenka. Zapojte se do tradiční vánoční soutěže. Stačí sbírat kódy pod víčky a soutěžte o hodnotné ceny.

Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole

Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.

Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje

Kofola, oblíbený nápoj s bohatou historií, prochází významnou proměnou, která zahrnuje jak nové logo, tak i design lahve, přinášející značce nový impuls do další éry. Tato změna, přestože se může zdát jednoduchá, vyžadovala sedm let intenzivní práce a zkoumání, které vedlo k vytvoření nové identity pro tento kultovní nápoj.

Fanta odhaluje tajemství nové příchuti ve spolupráci s Maršálkem

Společnost Coca-Cola již podruhé přichází s hravou kampaní #WhatThe Fanta, jejímž cílem je odhalení nové tajné příchutě nápoje Fanta Zero. Hlavním ambasadorem akce se stal český cukrář Josef Maršálek.

Woolworth v Česku startuje: Co přinese nový řetězec a kdy otevře první prodejny?

Německý diskontní řetězec Woolworth vstupuje na český i slovenský trh. První pobočku otevře už v červnu v Třebíči a do poloviny příštího roku plánuje otevřít až dvacítku prodejen. Co všechno nabídne a koho chce oslovit?

Centrum Černý Most mění jméno: Na podzim se promění ve Westfield Černý Most

Jedno z nejvýznamnějších nákupních center v Česku čeká výrazná proměna. Centrum Černý Most se na podzim 2025 přejmenuje na Westfield Černý Most. Změna názvu doprovází rozsáhlou modernizaci, rozšíření o nové obchody i gastronomickou zónu a začlenění do prestižní mezinárodní sítě Westfield.

Decathlon zpřístupňuje sportovní vybavení v parcích díky chytrým skříňkám YourLox

Decathlon ve spolupráci se startupem YourLox spouští v Česku nový projekt chytrých skříněk, které umožňují bezplatně zapůjčit sportovní vybavení přímo v parcích nebo u hřišť. Cílem je zpřístupnit sport široké veřejnosti a zároveň podpořit udržitelnost prostřednictvím sdíleného využívání vybavení.

Lidl outlet opouští Prahu a míří do Olomouce: Kdy a co zákazníky čeká?

Po úspěšném provozu v pražských Štěrboholech se první outletová prodejna Lidlu v Česku přesouvá na Moravu. V červnu se otevře nová prodejna v Olomouci, konkrétně v retail parku Park&Shop, kde zákazníky opět potěší výprodejové ceny oblíbeného sortimentu.

Lidl Outlet balí kufry: Praha přichází o prodejnu, Morava slaví

Lidl Outlet v pražských Štěrboholech, který loni zaujal tisíce zákazníků nízkými cenami a výprodeji, brzy definitivně ukončí provoz. Prodejna končí během léta a celá outletová koncepce se přesouvá na Moravu. Co je důvodem tohoto kroku a kde nový Lidl Outlet vznikne?

Kofola soutěž: Sbírejte kódy pod víčky a vyhrajte Škoda Elroq nebo VIP zážitky

Kofola opět přichází s atraktivní soutěží. Tentokrát můžete vyhrát stylový elektromobil Škoda Elroq, VIP vstupy na festivaly nebo iPhone 16. Stačí se zapojit do jednoduché hry, kterou Kofola propojuje se svou novou kampaní zaměřenou na návrat lásky do offline světa.

Spolupracujeme s: