V České republice bude kampaň využívat klasickou OOH reklamu, ale také netradiční veřejné prostory. V tunelu pražského metra z Dejvické na Bořislavku se objeví dynamický černomodrý vizuál s claimem "Nový design, stále skvělá chuť". Polepy se roztáhnou po celém přestupu mezi linkami A a C ve stanici Muzeum. Reklamní prostor bude rozšířen o bigboardy a smartboardy. Kampaň, která je zaměřena především na novou generaci mladých lidí, bude využívat silné digitální přítomnosti a výrazných spoluprací s influencery. Pepsi však nezapomene ani na televizní diváky, kteří si od 1. dubna mohou všimnout nového reklamního spotu.
„Chuť zažít víc se stává klíčovým prvkem ve všech oblastech kultury, ve kterých je značka Pepsi aktivní. Od sportu přes hudbu až po zábavu,” uvádí Michal Šlechta, ředitel marketingu společnosti Mattoni 1873, která je exkluzivním výrobcem a distributorem PepsiCo v ČR. „Proces přepracování začal požadavkem, aby spotřebitelé nakreslili z paměti logo. Mnoho z nich umístilo nápis Pepsi doprostřed glóbu, což zdůraznilo silnou pozici značky, kterou budovala v průběhu minulého století. Nové logo získalo nový odvážný typ písma, který reflektuje sebevědomí značky a její nenápadný přístup,” popisuje Šlechta.
Nový odvážný design s elektricky modrou a černou paletou vytváří kontrast, živost a moderní hrany, které spojují modrou barvu Pepsi s černou, jež vždy označovala Pepsi Zero Sugar/Max. Rebranding nepřináší pouze novou vizuální identitu, ale také přejmenování oblíbeného nápoje Pepsi Max na Pepsi Zero Sugar, což lépe odráží charakter nápoje. „Název Pepsi Zero Sugar odpovídá trendům zdravějšího životního stylu. Stále populárnější Pepsi Zero Sugar nyní nabízíme také ve variantách Mango a Limeta, což poskytuje ještě více chuťových zážitků, což odpovídá naší hlavní filozofii,” dodává Šlechta.
V České republice se ročně vyrobí téměř 300 milionů balení Pepsi, které nejen pokrývají domácí poptávku, ale také zásobují slovenský a maďarský trh. Export probíhá převážně po železnici. V roce 2023 bylo po železnici přepraveno celkem 1 161 železničních vozů ve 48 vlacích, ve kterých bylo přepraveno celkem 62 928 palet s výrobky PEPSI, což umožnilo ušetřit 2 247 jízd kamionů na trase mezi Prahou a Kecskemétem.