Reklama Reklama
Vaše poloha:
Nový hráč na slovenském trhu: Biedronka otevřela první tři obchody
(Foto: medium.seznam.cz)
Nový hráč na slovenském trhu: Biedronka otevřela první tři obchody
(Foto: medium.seznam.cz)

17.03.2025

Nový hráč na slovenském trhu: Biedronka otevřela první tři obchody

Polský maloobchodní gigant Biedronka, známý svými nízkými cenami a širokým sortimentem, vstoupil na slovenský trh otevřením prvních tří prodejen. Co to znamená pro slovenské spotřebitele a jaké jsou další plány tohoto řetězce?

 

Co se v článku dozvíte?

  • Kde byly otevřeny první prodejny Biedronky na Slovensku?​
  • Jaké jsou plány řetězce na další expanzi v zemi?​
  • Jaká je nabídka a strategie Biedronky na slovenském trhu?​

 

Vstup Biedronky na slovenský trh

 

Po dvou desetiletích přichází na slovenský maloobchodní trh nový hráč. Biedronka, součást společnosti Jerónimo Martins, otevřela první obchod v Miloslavově nedaleko Bratislavy. Další dvě prodejny byly zprovozněny ve Zvolenu a Považské Bystrici. Do konce roku 2026 plánuje řetězec otevřít celkem 50 prodejen.

Plány na další expanzi

 

V blízké budoucnosti plánuje Biedronka otevřít prodejny v dalších slovenských městech, jako jsou Nové Zámky nebo Senica. Společnost Jeronimo Martins Slovensko chce postupně rozšiřovat svou přítomnost v regionech Slovenska. Aktuálně zaměstnává téměř 300 lidí v prodejnách, bratislavské centrále i vlastním distribučním centru. ​

 

Moderní distribuční centrum

 

Před otevřením prodejen společnost připravila nové distribuční centrum ve Voderadech, kde logistiku řetězce podporuje tým 66 lidí. Do pěti let by v tomto logistickém centru mělo pracovat 480 zaměstnanců. Kapacita skladu ve Voderadech umožňuje zásobovat až 180 prodejen. V budoucnu je plánováno otevření dalšího distribučního centra na východě země.

 

Spolupráce s místními dodavateli

 

Předseda představenstva skupiny Jeronimo Martins Group Pedro Soares Dos Santos uvedl, že při vstupu na nový trh v roce 30. výročí Biedronky budou úzce spolupracovat s domácími dodavateli, aby vytvořili co nejlepší nabídku za co nejnižší ceny pro slovenské spotřebitele.

 

Kvalita i cena

 

První prodejnu postavila slovenská developerská společnost za dva a půl měsíce. Její prodejní plocha je 876 metrů čtverečních a celková plocha včetně zázemí 1 239 metrů čtverečních. Prodejna je prostorná, s moderním designem, vybavená LED osvětlením, šesti samoobslužnými pokladnami, třemi tradičními pokladnami, elektronickými cenovkami, cenovými kontrolory a automatem na vratné zálohy. Biedronka také plánuje instalovat nabíjecí stanice pro elektromobily a fotovoltaické panely na střeše prodejny. ​

 

Prodejna ve Zvolenu se nachází v nákupním centru TPD a má rozlohu přes tisíc metrů čtverečních. Zákazníci zde najdou čerstvé maso a masné výrobky se značkou Země masa, slovenské mléčné výrobky se značkou Mléčná dolina a Fruvita, ovoce a zeleninu od místních dodavatelů, hotová jídla, lahůdky, domácí potřeby, výrobky osobní péče a čerstvé pečivo z vlastní pekárny.

 

Nová prodejna v Považské Bystrici se nachází v nákupním centru OD Banco na ploše přes tisíc metrů čtverečních. Generální ředitel společnosti Biedronka Slovakia Maciej Łukowski uvedl, že udělají vše pro to, aby slovenským zákazníkům přinesli nejlepší kvalitu za nejlepší cenu. ​

 

Vstup Biedronky na slovenský trh představuje významný krok v rozšíření maloobchodního sektoru v zemi. S důrazem na kvalitu, nízké ceny a spolupráci s místními dodavateli má řetězec potenciál stát se oblíbeným místem pro nákupy slovenských spotřebitelů.

 

Zdroje: AkcniCeny.cz, Zboziaprodej.cz, biedronka.sk

Mohlo by Vás zajímat

Otevření Worldboxu ve Forum Liberec: Streetwear, styl a značky na jednom místě

Forum Liberec přivítalo nový módní přírůstek – prodejnu Worldbox. V přízemí centra teď najdete značky, které hýbou světem streetwearu a městské módy. Otevření jsme si nemohli nechat ujít – mrkli jsme se na novinky s odbornicí na styl a přinášíme první dojmy i tipy, co si tu pořídit.

Woolworth v Česku startuje: Co přinese nový řetězec a kdy otevře první prodejny?

Německý diskontní řetězec Woolworth vstupuje na český i slovenský trh. První pobočku otevře už v červnu v Třebíči a do poloviny příštího roku plánuje otevřít až dvacítku prodejen. Co všechno nabídne a koho chce oslovit?

Lidl outlet opouští Prahu a míří do Olomouce: Kdy a co zákazníky čeká?

Po úspěšném provozu v pražských Štěrboholech se první outletová prodejna Lidlu v Česku přesouvá na Moravu. V červnu se otevře nová prodejna v Olomouci, konkrétně v retail parku Park&Shop, kde zákazníky opět potěší výprodejové ceny oblíbeného sortimentu.

Luxus v Praze na vzestupu: Čeká nás rekordní počet nových exkluzivních obchodů

Praha se stává stále významnějším centrem luxusního maloobchodu ve střední a východní Evropě. V roce 2025 očekává otevření rekordního počtu nových exkluzivních obchodů, což potvrzuje rostoucí atraktivitu města pro prémiové značky.

Five Guys konečně míří do Česka! Známe nový termín otevření prodejny

Legendární americký fastfoodový řetězec Five Guys, proslulý svými šťavnatými burgery a nekonečnými možnostmi přizpůsobení, konečně otevírá první pobočku v Česku. Praha se dočká této kulinářské ikony v roce 2025.

Lidl otevírá novou prodejnu ve Velkém Meziříčí: Na co se mohou zákazníci těšit?

Lidl přináší do Velkého Meziříčí novou prodejnu, která nabídne pohodlné nakupování v moderním interiéru, výhodné akce a možnost podpořit místní mateřskou školu. Slavnostní otevření 4. listopadu přinese speciální slevy, kolo štěstí a další překvapení.

Nový diskontní hráč na českém trhu: Woolworth se chystá na expanzi

Na český trh přichází nový diskontní řetězec Woolworth, který plánuje expanzi po celé zemi a slibuje velkou konkurenci pro ostatní hráče, jako je Pepco, KiK a Action. Woolworth, který kombinuje sortiment domácích potřeb, oblečení a sezónních produktů, se chystá otevřít první prodejny už v roce 2025.

Sinsay rozšiřuje své hranice: Nové obchody na obzoru

Značka Sinsay, známá svým stylovým a cenově dostupným oblečením, pokračuje v expanzi na českém trhu. Sinsay otevírá nové prodejny, čímž potvrzuje svůj závazek přinášet módu blíže k zákazníkům. Co nás čeká a jaké nové možnosti nám tato expanze přinese?

Co vás čeká místo Electro Worldu? Objevte nový Datart

Pokud jste zvyklí na nákupy v Electro Worldu, připravte se na změnu. Všechny prodejny této značky v České republice se brzy promění v Datart. Co tato změna přinese a jaké výhody můžete očekávat? 

Novinka pro milovníky kuřete: Popeyes otevírá třetí pobočku v Česku

Pokud milujete křupavé kuřecí speciality od Popeyes, máme pro vás skvělou zprávu! Tento populární řetězec rychlého občerstvení otevře svou třetí pobočku v České republice, tentokrát v obchodním domě Máj Národní. 

Spolupracujeme s: