Vaše poloha:
Nový věrnostní program Globusu: Co nového přináší?
(Foto: globus.cz)

14.06.2024

Nový věrnostní program Globusu: Co nového přináší?

Globus představuje svůj nový věrnostní program, který přináší mnoho výhod a novinek pro své zákazníky. Tento článek vám představí, co můžete očekávat od nového programu a jaké změny Globus pro své věrné zákazníky připravil.

 

Co se v článku dozvíte?

  • Více výhod pro zákazníky
  • Jak se zapojit do nového programu
  • Kampaň na podporu nového programu

 

 

Globus se rozhodl inovovat svůj věrnostní program a nabídnout svým zákazníkům ještě více výhod. Nový program je navržen tak, aby byl atraktivnější a přínosnější pro pravidelné nakupující. Zákazníci se mohou těšit na řadu novinek, které zlepší jejich nákupní zážitek a přinesou ještě více úspor.

 

Více výhod pro zákazníky

 

Nový věrnostní program Globusu přináší celou řadu výhod, které potěší každého zákazníka. Mezi hlavní novinky patří:

 

  • Větší slevy a exkluzivní nabídky: Držitelé věrnostních karet se mohou těšit na větší slevy a speciální nabídky, které budou k dispozici pouze pro ně.
  • Body za každý nákup: Zákazníci budou sbírat body za každý nákup, které mohou následně vyměnit za atraktivní odměny nebo další slevy.
  • Individuální nabídky: Program bude přizpůsoben individuálním potřebám zákazníků, což znamená, že nabídky budou šité na míru podle jejich nákupních zvyklostí.

 

Jak se zapojit do nového programu

 

Zapojit se do nového věrnostního programu Globusu je snadné a rychlé. Stačí si při návštěvě prodejny požádat o věrnostní kartu, kterou lze okamžitě začít používat. Alternativně je možné se zaregistrovat online přes webové stránky Globusu, kde si zákazníci mohou vytvořit svůj věrnostní účet a spravovat své body a nabídky přímo z pohodlí domova.

 

Kampaň na podporu nového programu

 

Globus spustil rozsáhlou marketingovou kampaň na podporu nového věrnostního programu. Kampaň zahrnuje televizní reklamy, online marketing a speciální akce v prodejnách, které mají za cíl informovat zákazníky o novinkách a motivovat je k registraci do programu.

 

Nový věrnostní program Globusu přináší mnoho výhod a zlepšení pro pravidelné zákazníky. S většími slevami, individuálními nabídkami a možností sbírat body za každý nákup je tento program skvělým způsobem, jak ušetřit a získat více za své peníze. Nezapomeňte se zaregistrovat a začít využívat všechny výhody, které nový věrnostní program Globusu nabízí.

 

 

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Nakupování bez rušivých podnětů? Globus přichází s řešením pro rodiny s autistickými dětmi

Nakupování v rušném prostředí supermarketů může být pro rodiny s autistickými dětmi velkou výzvou. Řetězec Globus přichází s iniciativou „Modré hodiny“, která vytváří klidnější a přístupnější prostředí pro všechny zákazníky s poruchou autistického spektra. Jak tato novinka funguje a jaké výhody přináší?

Objevte výhody věrnostních programů a aplikací při nákupech nábytku: slevy, body a další benefity

Věrnostní programy a aplikace se stávají nedílnou součástí moderního života, a to včetně při nákupu nábytku. Tyto inovativní nástroje přinášejí zákazníkům řadu výhod, které zlepšují jejich nákupní zkušenost a zároveň poskytují přidanou hodnotu za jejich loajalitu. V tomto článku se zaměříme na výhody věrnostních programů a aplikací v kontextu nákupu nábytku. Budeme zkoumat, jak tyto programy a aplikace pomáhají zákazníkům udržovat si přehled o nabídce, získávat výhodné slevy a benefity, a také jak posilují vzájemnou komunikaci mezi zákazníkem a prodejcem.

Objevte výhody věrnostních programů a aplikací potravinových řetězců: Slevy, body a další benefity na dosah

Vstupte do světa věrnostních programů a aplikací potravinových řetězců, kde se otevírá seznam výhod. S těmito programy a aplikacemi máte příležitost získat slevy, sbírat body a využívat další exkluzivní benefity, které vám umožní maximalizovat hodnotu vašich nákupů. Připravte se tedy na objevování slev, bodů a dalších výhod, které vás čekají při každém nákupu.

Globus přináší zábavu a čistotu: Partnerství s Kärcherem a Lego oživuje nákupní prostory

Řetězec Globus zprovoznil na své prodejní ploše vybraných poboček shop in shopy značek Lego a Kärcher. Atraktivní koncept tak k nákupu zboží láká děti i dospělé.

Woolworth v Česku startuje: Co přinese nový řetězec a kdy otevře první prodejny?

Německý diskontní řetězec Woolworth vstupuje na český i slovenský trh. První pobočku otevře už v červnu v Třebíči a do poloviny příštího roku plánuje otevřít až dvacítku prodejen. Co všechno nabídne a koho chce oslovit?

Centrum Černý Most mění jméno: Na podzim se promění ve Westfield Černý Most

Jedno z nejvýznamnějších nákupních center v Česku čeká výrazná proměna. Centrum Černý Most se na podzim 2025 přejmenuje na Westfield Černý Most. Změna názvu doprovází rozsáhlou modernizaci, rozšíření o nové obchody i gastronomickou zónu a začlenění do prestižní mezinárodní sítě Westfield.

Decathlon zpřístupňuje sportovní vybavení v parcích díky chytrým skříňkám YourLox

Decathlon ve spolupráci se startupem YourLox spouští v Česku nový projekt chytrých skříněk, které umožňují bezplatně zapůjčit sportovní vybavení přímo v parcích nebo u hřišť. Cílem je zpřístupnit sport široké veřejnosti a zároveň podpořit udržitelnost prostřednictvím sdíleného využívání vybavení.

Lidl outlet opouští Prahu a míří do Olomouce: Kdy a co zákazníky čeká?

Po úspěšném provozu v pražských Štěrboholech se první outletová prodejna Lidlu v Česku přesouvá na Moravu. V červnu se otevře nová prodejna v Olomouci, konkrétně v retail parku Park&Shop, kde zákazníky opět potěší výprodejové ceny oblíbeného sortimentu.

Den dětí s Globusem: Nechte starosti doma a užijte si vše s jednou zastávkou

Den dětí je ideální příležitostí, jak si s dětmi užít společný den plný radosti, dobrodružství i mlsání dobrot. Ať už vyrážíte na výlet, chcete si dát poctivý oběd, zastavit se na zákusky nebo natankovat na cestu, Globus vám nabízí všechno na jednom místě. Čerstvé suroviny, výborné zákusky a kvalitní služby, které čekají právě na vás.

Lidl Outlet balí kufry: Praha přichází o prodejnu, Morava slaví

Lidl Outlet v pražských Štěrboholech, který loni zaujal tisíce zákazníků nízkými cenami a výprodeji, brzy definitivně ukončí provoz. Prodejna končí během léta a celá outletová koncepce se přesouvá na Moravu. Co je důvodem tohoto kroku a kde nový Lidl Outlet vznikne?

Spolupracujeme s: