Vaše poloha:
Objevte nový Radegast Ratar: Vylepšená receptura pro nezapomenutelné chvíle
(Foto: pazdroj.cz)
Objevte nový Radegast Ratar: Vylepšená receptura pro nezapomenutelné chvíle
(Foto: pazdroj.cz)

22.02.2024

Objevte nový Radegast Ratar: Vylepšená receptura pro nezapomenutelné chvíle

Pivovar Radegast přichází s novinkou pro milovníky piva – Ratar s vylepšenou recepturou. Tato nová verze nabízí hořký ležák, který exceluje svou chutí a přináší nezapomenutelné okamžiky u každého doušku. Pojďte s námi prozkoumat příběh vývoje této výjimečné lahůdky a objevte, co nového přináší do světa pivních zážitků.

 

Ratar, pojmenovaný po středověkém kmeni z Polabí, byl poprvé uveden na trh v roce 2020 s výraznou hořkostí, která však některé pivaře odrazovala. Po zkušenostech a zpětné vazbě se pivovar rozhodl inovovat recepturu. Výsledkem je nový Ratar, který se může pyšnit chutí výrazně předčící původní verzi. Nový Ratar má nižší hořkost s 42 jednotkami IBU, zůstává nejhořčejším pivem v portfoliu pivovaru Radegast, avšak zároveň je výrazně pitelnější. Pivovar používá světlý slad plzeňského typu, který je doplněn o barevný a karamelový slad, a pro chmelení je vybrán chmel Polaris, který dodává pivu specifické aroma s mentolovými, kořeněnými a borovicovými tóny. Nový Ratar láká svou zlatavou barvou a jemnou pěnou. „Tento chmel vyniká svým specifickým aroma. Kromě typické chmelové vůně zaujme i osvěžujícím mentolovým, kořeněným a borovicovým nádechem. Tato odrůda i ve vysokých dávkách, kdy je pivo intenzivně hořké, nepřenáší do finálního produktu přílišnou drsnou, tedy ulpívající hořkost,“ vysvětluje sládek Petr Kwaczek, který se podílel na původní i vylepšené receptuře.  Při prvním doušku se projevuje plností a harmonií chutí, které se pohrávají na jazyku. Hořkost je příjemně vyvážená, což dělá z tohoto piva skvělého společníka pro každou příležitost.

 

Nová verze piva Ratar má obsah alkoholu 4,5 % obj. a stupňovitost 11,25. Toto osvěžující pivo je k dostání v obchodech jak v půllitrových plechovkách, tak i v lahvích. Od února si ho mohou pochutnateli vychutnat i přímo v hospodách po celé České republice. Kromě toho se můžete s Ratarem setkat i na vybraných festivalech pořádaných v České republice.

 

Pivovar Radegast se pyšní dlouhou historií a inovativním přístupem k výrobě piva. Vedle svého úspěchu v oblasti receptur se také věnuje ochraně životního prostředí. Díky různým iniciativám a technologiím se pivovar řadí mezi nejlepší v oblasti udržitelné výroby piva. Pivovar Radegast se za posledních 15 let významně angažuje v snižování spotřeby vody a péči o životní prostředí. Díky inovativním technologiím a iniciativám se stal jedním z předních pivovarů v oblasti udržitelné výroby piva. Projekty jako propojené rybníčky či čistička odpadních vod dokládají jeho závazek k ochraně přírody a udržitelnému hospodaření. Pivovar Radegast v letech 2002 až 2003 vybudoval systém propojených rybníčků, kterým přirozeným způsobem čistí dešťovou a drenážní vodu odtékající z pivovaru. Tento systém nejenže chrání okolní životní prostředí, ale zároveň zvyšuje biodiverzitu v nivě řeky Morávky. Čištění probíhá přirozeně během průtoku dešťové vody rybníčky, které odstraňují zbytkové organické znečištění. Pivovar Radegast je také hrdým vlastníkem čističky odpadních vod, kterou uvedl do provozu již v roce 1995. Díky moderním technologiím se od té doby podařilo snížit znečištění odpadních vod o 91 procent. Inovativní přístup k čištění odpadních vod zahrnuje i využití anaerobního UASB systému, který nejen čistí vodu, ale produkuje i bioplyn využívaný k výrobě tepla v pivovaru, čímž dochází ke snižování emisí CO2. Pivovar Radegast aktivně pracuje na úspoře vody a jejím šetrném využití. Projekty jako opětovné využití vody při zkapalňování CO2 a instalace vzduchového kompresoru s uzavřeným chladícím okruhem přispívají k významné úspoře vody. Díky těmto opatřením pivovar ušetřil za deset let více než 100 tisíc kubických metrů vody.

 

Radegast v akci

Radegast Rázná 10 (plechovka)

16,90 - 18,90

4 prodejci

Více informací

Kaufland

17,90 Kč -6%

Cena s Kaufland Card16,90 Cena s Kaufland Card

Zbývá 4 dny

Platí do: 6.5.2025

Prodejny Kaufland

Penny Market

17,90 Kč -25%

Zbývá 4 dny

Platí do: 6.5.2025

Prodejny Penny Market

BENE NÁPOJE

18,90 Kč

Zbývá 29 dní

Platí do: 31.5.2025

Prodejny BENE NÁPOJE

Billa

18,90 Kč -21%

Zbývá 2 dny

Platí do: 4.5.2025

Prodejny Billa

Radegast Rázná 10 0,5l (sklo)

13,90 - 19,50

Pivo výčepní světlé. Pasterizováno.

3 prodejci

Více informací

MAKRO

11,50 Kč -17%

Zbývá 4 dny

Platí do: 6.5.2025

Prodejny MAKRO

Terno

13,90 Kč

Zbývá 4 dny

Platí do: 6.5.2025

Platí v prodejnách

Tamda Foods

19,50 Kč

Zbývá 4 dny

Platí do: 6.5.2025

Prodejny Tamda Foods

* cena s kartou

Radegast Rázná 10 6 x 500ml plech

99,90

Pivo výčepní světlé. Pasterizováno.

1 prodejce

Více informací

Albert

99,90 Kč -29%

Zbývá 2 dny

Platí do: 4.5.2025

Platí v prodejnách

Radegast Ryze Hořká 12, světlý ležák 0,5l

17,90 - 19,40

5 prodejců

Více informací

Albert

17,90 Kč -25%

Zbývá 2 dny

Platí do: 4.5.2025

Platí v prodejnách

Billa

17,90 Kč -25%

Zbývá 2 dny

Platí do: 4.5.2025

Platí v prodejnách

Globus

17,90 Kč

Zbývá 24 dní

Platí do: 26.5.2025

Prodejny Globus

BENE NÁPOJE

18,70 Kč

Zbývá 29 dní

Platí do: 31.5.2025

Prodejny BENE NÁPOJE

Hruška

19,40 Kč

Zbývá 3 dny

Platí do: 5.5.2025

Prodejny Hruška

Zobrazit více

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Pivovar Radegast vaří první pivo ze vzdušné vlhkosti: Inovace ČVUT v boji proti nedostatku vody

Pivovar Radegast v Nošovicích poprvé uvařil Radegast Futur, pivo z vody získané ze vzdušné vlhkosti. Pro výrobu využil přístroj EWA vyvinutý na ČVUT. Limitovaná várka tohoto ležáku s vysokou hořkostí má pouze 200 litrů, do maloobchodního prodeje proto nepůjde.

Kofola vstupuje do světa piva: Co to znamená pro český trh?

Kofola, známá nápojářská společnost s bohatou historií a významem na trhu, nedávno oznámila akvizici většinového podílu ve společnosti Pivovary CZ Group, což přináší zásadní změny do českého pivního průmyslu. Tato strategická koupě umožní Kofole vstoupit do nového segmentu s významným exportním potenciálem a poskytne jí příležitost využít své know-how v oblasti podnikání, distribuce a marketingu.

Plzeňský Prazdroj inovuje: Představuje Proud, ležák s nižším obsahem alkoholu pro novou generaci

Plzeňský Prazdroj, dlouholetý průkopník českého pivovarnictví, reaguje na měnící se preference mladé dospělé generace a uvádí na trh nový, moderní český ležák s lehkou chutí a nižším obsahem alkoholu. Nový ležák s názvem Proud je navržen tak, aby oslovil široké spektrum konzumentů, včetně těch, kteří preferují nápoje s nižším obsahem alkoholu a lehkou, dobře pitelnou chutí.

Volba spotřebitelů 2025: Hlasujte a vyhrajte balíčky plné nejlepších novinek

Volba spotřebitelů 2025 přináší nejen možnost ovlivnit, které novinky si odnesou prestižní ocenění, ale také šanci vyhrát atraktivní balíčky plné nových produktů. Hlasujte od 1. 5. do 15. 5. 2025 a zapojte se do soutěže, která slaví 25 let své existence.

Matcha bude zdražovat: Proč mizí z regálů a co za tím vězí?

Matcha, jemně mletý zelený čaj, se v posledních letech stal fenoménem zdravého životního stylu. Jeho popularita však nyní naráží na limity produkce, což vede k celosvětovému nedostatku a růstu cen. Co způsobilo tuto situaci a jaké jsou vyhlídky do budoucna?

Zákazníci Tesca zajásají: Tulipány za 9 Kč jako dokonalý dárek na MDŽ!

Mezinárodní den žen (MDŽ) se blíží a Tesco přichází s akcí, která potěší každou ženu. Od 5. do 11. března si mohou zákazníci pořídit kytici tulipánů se slevou 33 %.

Temu čelí vyšetřování: Evropská komise se zaměřila na prodej nelegálních výrobků

Populární online platforma Temu se ocitla pod drobnohledem Evropské komise. Důvodem je podezření, že společnost dostatečně nekontroluje prodej nelegálních výrobků, čímž může ohrožovat zdraví spotřebitelů a porušovat evropské předpisy. Jaké důsledky může mít toto vyšetřování?

Průzkum od Penny: Češi na dovolené nejvíce postrádají český chléb a pivo

Kam směřují první kroky Čechů po návratu z letních zahraničních dovolených? Možná byste očekávali, že zamíří rovnou do hospody na čepované pivo, ale skutečnost je poněkud jiná. Podle průzkumu řetězce Penny Market se většina Čechů nejprve vypraví do obchodu, aby si pořídila typické české potraviny, které jim během pobytu v zahraničí chyběly. Při první návštěvě obchodu nechybí v jejich nákupním košíku zejména pečivo – chléb, rohlíky, ale také sladkosti a samozřejmě pivo.

Jak se vyvíjí akční nabídky piva? Pilsner Urquell na vzestupu

Zajímá vás, jak se mění akční nabídky piva u různých maloobchodních řetězců? Přinášíme vám podrobný přehled trendů v promocích Pilsner Urquell světlý ležák 0,5l. Zjistěte, které obchody nabídky zvyšují a jak se vyvíjí minimální akční cena.

Pivo a generace: Jak se liší konzumace mezi generací X a generací Z?

Jak se liší spotřeba piva mezi generacemi? A na co kladou spotřebitelé při výběru piva největší důraz? Připravili jsme pro vás shrnutí aktuálních trendů.

Spolupracujeme s: