Reklama Reklama
Vaše poloha:
Osvěžení z hor: Do Česka přichází alpská perlivá voda Cans
(Foto: cans.com)
Osvěžení z hor: Do Česka přichází alpská perlivá voda Cans
(Foto: cans.com)

25.07.2023

Osvěžení z hor: Do Česka přichází alpská perlivá voda Cans

Na český trh přichází nová značka prémiových ochucených vod bez cukru a umělých sladidel. Jedna plechovka má pouhých šest kalorií! Dopřejte si i vy chutné letní osvěžení a vyzkoušejte limonády Cans.

 

Tvůrce a spoluzakladatel VR hry Beat Saber Jaroslav Beck uvádí na tuzemský trh novou značku ochucených vod Cans. Nové limonády oproti konkurenci neobsahují umělá sladidla ani přidaný cukr a poskytují tak v horkých letních dnech ideální lehké osvěžení.

 

Limonáda Cans je založena na alpské vodě, čistě přírodních šťávách z ovoce a bublinkách. Nový nápoj je tedy bez přidaného cukru i umělých sladidel, která našemu tělu často škodí. Obsah jediné plechovky díky nízkému obsahu sacharidů neobsahuje více než 6 kalorií, takže si drink můžete bez výčitek vychutnat. Jedná se také o vhodnou alternativu pro diabetiky, kteří si většinu slazených limonád nemohou dopřát.

 

Pro začátek si zákazníci budou moci vybrat ze dvou příchutí nového nápoje, a to: limeta s citronem a třešeň s višní. Limonády budou dostupné v plechovkách o objemu 330 ml z recyklovaného a recyklovatelného hliníku. Značka vsází na moderní design, líbivé tlumené barvy a jednoduché logo.

 

Limonády Cans budou dostupné od července, a to zejména na eshopu. Postupně však budou nové plechovky přibývat u dalších vybraných online prodejců a podniků.

 

Koupit

 

Kde se vzala voda Cans?

 

voda cans
(Foto: cans.com)

 

Novou značku limonád Cans založil jeden z trojice tvůrců oblíbené VR hry Beat Saber Jaroslav Beck. Po odchodu z herního studia se rozhodl založit nadějnou značku ochucených vod. Inspiraci našel v Americe, kde podobný koncept limonád bez cukru i sladidel funguje již dlouho. Chtěl proto nový druh nápoje představit i v České republice. Dovážení tamních produktů by však bylo nákladné a Beck proto vsadil na vlastní značku.

 

„V Česku jsem ale nenašel žádnou zajímavou alternativu, která by mi chutnala. Prostě buď máte sladkou limonádu, nebo vodu. A tak místo dovážení plechovek z Ameriky, což je pochopitelně nesmysl, nezbývala jiná možnost než si tu ten drink udělat,“ vysvětlil Beck.

 

Za celým projektem však pochopitelně nestojí sám a značku Cans představil s partnery Janem Rambouskem a Dominickem Ricem. Sám Jaroslav Beck přitom přiznává, že v přípravě limonád se příliš nevyzná, a proto pro tvorbu nápojů proto sestavil tým expertů. Na pomoc si vzal kromě zkušených osob z branže i několik „veteránů“ z Red Bullu.

 

„Během dne mám chuť pít i něco jiného než vodu. A rituál otevření plechovky je malá věc, na kterou se vždy těším. Bohužel nabídka se skládá primárně ze sladkých nápojů. S cukrem je to vždy nahoru dolů. Nakopne vás a po chvíli máte hodinu únavy a chuť na další snack a vzpruhu. Při mém plném kalendáři tento systém prostě dlouhodobě nefunguje,“ uvedl Beck.

 

Naopak při držení konstantní hladiny cukru v krvi bez přílišných výkyvů sám pociťuje méně únavy a lepší náladu. „Proto na místech, kde se často pohybuji, chci mít drink, na který se těším, aniž by mi rozhodil produktivitu nebo negativně ovlivnil zdraví,“ vysvětlil Beck hlavní důvody, proč se značkou Cans přichází.

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Sazka se mění na Allwyn: Nové hry, nový vzhled, stejná šance na výhru

Největší česká loterijní společnost vstupuje do nové éry. Ke konci ledna 2026 se Sazka přejmenuje na Allwyn – jméno své mateřské skupiny, která působí po celém světě. Podstata značky, oblíbené loterie i podpora českého sportu však zůstávají stejné. Změna přináší moderní identitu, nové produkty i mezinárodní rozměr zábavy.

Otevření Worldboxu ve Forum Liberec: Streetwear, styl a značky na jednom místě

Forum Liberec přivítalo nový módní přírůstek – prodejnu Worldbox. V přízemí centra teď najdete značky, které hýbou světem streetwearu a městské módy. Otevření jsme si nemohli nechat ujít – mrkli jsme se na novinky s odbornicí na styl a přinášíme první dojmy i tipy, co si tu pořídit.

Woolworth v Česku startuje: Co přinese nový řetězec a kdy otevře první prodejny?

Německý diskontní řetězec Woolworth vstupuje na český i slovenský trh. První pobočku otevře už v červnu v Třebíči a do poloviny příštího roku plánuje otevřít až dvacítku prodejen. Co všechno nabídne a koho chce oslovit?

Centrum Černý Most mění jméno: Na podzim se promění ve Westfield Černý Most

Jedno z nejvýznamnějších nákupních center v Česku čeká výrazná proměna. Centrum Černý Most se na podzim 2025 přejmenuje na Westfield Černý Most. Změna názvu doprovází rozsáhlou modernizaci, rozšíření o nové obchody i gastronomickou zónu a začlenění do prestižní mezinárodní sítě Westfield.

Decathlon zpřístupňuje sportovní vybavení v parcích díky chytrým skříňkám YourLox

Decathlon ve spolupráci se startupem YourLox spouští v Česku nový projekt chytrých skříněk, které umožňují bezplatně zapůjčit sportovní vybavení přímo v parcích nebo u hřišť. Cílem je zpřístupnit sport široké veřejnosti a zároveň podpořit udržitelnost prostřednictvím sdíleného využívání vybavení.

Lidl outlet opouští Prahu a míří do Olomouce: Kdy a co zákazníky čeká?

Po úspěšném provozu v pražských Štěrboholech se první outletová prodejna Lidlu v Česku přesouvá na Moravu. V červnu se otevře nová prodejna v Olomouci, konkrétně v retail parku Park&Shop, kde zákazníky opět potěší výprodejové ceny oblíbeného sortimentu.

Lidl Outlet balí kufry: Praha přichází o prodejnu, Morava slaví

Lidl Outlet v pražských Štěrboholech, který loni zaujal tisíce zákazníků nízkými cenami a výprodeji, brzy definitivně ukončí provoz. Prodejna končí během léta a celá outletová koncepce se přesouvá na Moravu. Co je důvodem tohoto kroku a kde nový Lidl Outlet vznikne?

Ikea má novinku! Spojila ikonické kuličky s hot dogem. Stojí 39 Kč a chutná překvapivě dobře

Vypadá to neobvykle, chutná to skvěle! Ikea představila nový hot dog s masovými kuličkami – unikátní kombinaci dvou nejoblíbenějších jídel. Vyplatí se i díky zvýhodněné nabídce pro členy IKEA Family.

Ruský diskont MERE expanduje v Česku: Kde ho najdete a jaké problémy aktuálně řeší?

Diskontní řetězec MERE láká Čechy na mimořádně nízké ceny, ale zároveň čelí řadě kontroverzí a výzev. Zjistěte, kde v Česku najdete jeho prodejny a proč kolem něj panují rozporuplné reakce.

Žabka otevírá revoluční samoobslužné prodejny 24/7 v centru Prahy

Nakupování se mění a obchodní síť Žabka přináší do Prahy inovativní samoobslužné prodejny, které budou otevřené 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zákazníci si tak mohou pohodlně nakoupit kdykoliv bez omezení, a to díky moderním technologiím, které umožňují plně bezobslužný provoz.

Spolupracujeme s: