Tvůrce a spoluzakladatel VR hry Beat Saber Jaroslav Beck uvádí na tuzemský trh novou značku ochucených vod Cans. Nové limonády oproti konkurenci neobsahují umělá sladidla ani přidaný cukr a poskytují tak v horkých letních dnech ideální lehké osvěžení.
Limonáda Cans je založena na alpské vodě, čistě přírodních šťávách z ovoce a bublinkách. Nový nápoj je tedy bez přidaného cukru i umělých sladidel, která našemu tělu často škodí. Obsah jediné plechovky díky nízkému obsahu sacharidů neobsahuje více než 6 kalorií, takže si drink můžete bez výčitek vychutnat. Jedná se také o vhodnou alternativu pro diabetiky, kteří si většinu slazených limonád nemohou dopřát.
Pro začátek si zákazníci budou moci vybrat ze dvou příchutí nového nápoje, a to: limeta s citronem a třešeň s višní. Limonády budou dostupné v plechovkách o objemu 330 ml z recyklovaného a recyklovatelného hliníku. Značka vsází na moderní design, líbivé tlumené barvy a jednoduché logo.
Limonády Cans budou dostupné od července, a to zejména na eshopu. Postupně však budou nové plechovky přibývat u dalších vybraných online prodejců a podniků.
Kde se vzala voda Cans?

Novou značku limonád Cans založil jeden z trojice tvůrců oblíbené VR hry Beat Saber Jaroslav Beck. Po odchodu z herního studia se rozhodl založit nadějnou značku ochucených vod. Inspiraci našel v Americe, kde podobný koncept limonád bez cukru i sladidel funguje již dlouho. Chtěl proto nový druh nápoje představit i v České republice. Dovážení tamních produktů by však bylo nákladné a Beck proto vsadil na vlastní značku.
„V Česku jsem ale nenašel žádnou zajímavou alternativu, která by mi chutnala. Prostě buď máte sladkou limonádu, nebo vodu. A tak místo dovážení plechovek z Ameriky, což je pochopitelně nesmysl, nezbývala jiná možnost než si tu ten drink udělat,“ vysvětlil Beck.
Za celým projektem však pochopitelně nestojí sám a značku Cans představil s partnery Janem Rambouskem a Dominickem Ricem. Sám Jaroslav Beck přitom přiznává, že v přípravě limonád se příliš nevyzná, a proto pro tvorbu nápojů proto sestavil tým expertů. Na pomoc si vzal kromě zkušených osob z branže i několik „veteránů“ z Red Bullu.
„Během dne mám chuť pít i něco jiného než vodu. A rituál otevření plechovky je malá věc, na kterou se vždy těším. Bohužel nabídka se skládá primárně ze sladkých nápojů. S cukrem je to vždy nahoru dolů. Nakopne vás a po chvíli máte hodinu únavy a chuť na další snack a vzpruhu. Při mém plném kalendáři tento systém prostě dlouhodobě nefunguje,“ uvedl Beck.
Naopak při držení konstantní hladiny cukru v krvi bez přílišných výkyvů sám pociťuje méně únavy a lepší náladu. „Proto na místech, kde se často pohybuji, chci mít drink, na který se těším, aniž by mi rozhodil produktivitu nebo negativně ovlivnil zdraví,“ vysvětlil Beck hlavní důvody, proč se značkou Cans přichází.