Vaše poloha:
Plzeňský Prazdroj inovuje: Představuje Proud, ležák s nižším obsahem alkoholu pro novou generaci
(Foto: pazdroj.cz)
Plzeňský Prazdroj inovuje: Představuje Proud, ležák s nižším obsahem alkoholu pro novou generaci
(Foto: pazdroj.cz)

21.02.2024

Plzeňský Prazdroj inovuje: Představuje Proud, ležák s nižším obsahem alkoholu pro novou generaci

Plzeňský Prazdroj, dlouholetý průkopník českého pivovarnictví, reaguje na měnící se preference mladé dospělé generace a uvádí na trh nový, moderní český ležák s lehkou chutí a nižším obsahem alkoholu. Nový ležák s názvem Proud je navržen tak, aby oslovil široké spektrum konzumentů, včetně těch, kteří preferují nápoje s nižším obsahem alkoholu a lehkou, dobře pitelnou chutí.

 

Proud se zaměřuje na kombinaci vlastností, které dnešní mladá generace vyžaduje od svého oblíbeného piva. Jeho lehká chuť a nižší obsah alkoholu odpovídají trendům, které ukazují, že stále více spotřebitelů preferuje nápoje s menším množstvím alkoholu. Nový ležák nabízí osvěžující alternativu s nižší hořkostí, která osloví i ty, kteří se zatím k tradičním pivům příliš nepřiklánějí.

 

Proud se vyznačuje nižší hořkostí, pouze 18 IBU, což je výrazně méně než u běžných českých ležáků, kde se hořkost pohybuje kolem 30 IBU. S obsahem alkoholu pouze 3,9 % nabízí Proud svým konzumentům chuťovou plnost a dobrou pitelnost typickou pro český ležák, avšak s lehčím dozníváním.

 

Výzkumy ukazují rostoucí trend mladých dospělých, kteří preferují nápoje s nižším obsahem alkoholu a lehkou chutí. Studie naznačují, že mnozí z nich mají problém s vysokou hořkostí tradičního piva, což Proud adresuje svou mírnější chutí a nižším obsahem alkoholu. „Zatímco u starších spotřebitelů vidíme, že stále více preferují hořká piva a speciály, u mladší generace dospělých sledujeme pravý opak. Tito spotřebitelé vyhledávají lehčí, méně hořké nápoje s nižším obsahem alkoholu. Zároveň si ale s konzumací spojují zážitky a očekávají, že to, co pijí, a s čím se navenek ukazují, bude dobře vypadat. Ať už se jedná o lahvičku, kterou si vezmou do ruky, nebo způsob, jakým jim bude pivo naservírováno v jejich oblíbeném podniku. To všechno jsou aspekty, které jsme při plánování a uvádění nového ležáku zohledňovali,“ vysvětluje Jakub Marek, marketingový manažer prémiových piv Plzeňského Prazdroje. V roce 2015 si tradiční pivo alespoň jednou měsíčně dopřávalo 56 % spotřebitelů ve věku 18–30 let, zatímco v minulém roce tento podíl klesl na 44 %.

 

Proud je nejen o chuti, ale i o vzhledu. Moderní design etikety a průhledné třetinkové lahve podtrhuje jeho mladistvý a inovativní charakter, kterým si získává přízeň moderní generace pivních konzumentů. Proud bude k dostání převážně ve vratných třetinkových lahvích, které nejen skvěle vypadají, ale chrání i chuť piva před negativními vlivy světla. Plzeňský Prazdroj plánuje postupnou expanzi Proud na trh, aby co nejvíce lidí mohlo vychutnat tuto novou pivní lahůdku.

 

Nový ležák Proud bude postupně dostupný v řetězcích Tesco, Albert, Billa, Globus a také v internetových obchodech Rohlík a Košík. V akčních týdnech se objeví i v nabídkách řetězce Lidl. Pro ty, kteří preferují čepované pivo, bude Proud k dostání ve vybraných restauracích a podnicích od března tohoto roku.

 

Plzeňský Prazdroj se vždy zavazuje k odpovědnému podnikání a inovacím v oblasti životního prostředí. Nový Proud není výjimkou. Značka se pyšní oceněními získanými v oblasti inovací a udržitelnosti, což reflektuje její závazek k trvalému rozvoji a ochraně životního prostředí. Nový ležák Proud je nejen novinkou na pivním trhu, ale i výzvou k proměně tradičních pivních preferencí. S lehkou chutí a nižším obsahem alkoholu se stává skvělou volbou pro všechny, kteří hledají osvěžující a moderní alternativu k tradičním pivům.

 

 

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Jak se vyvíjí akční nabídky piva? Pilsner Urquell na vzestupu

Zajímá vás, jak se mění akční nabídky piva u různých maloobchodních řetězců? Přinášíme vám podrobný přehled trendů v promocích Pilsner Urquell světlý ležák 0,5l. Zjistěte, které obchody nabídky zvyšují a jak se vyvíjí minimální akční cena.

Kofola vstupuje do světa piva: Co to znamená pro český trh?

Kofola, známá nápojářská společnost s bohatou historií a významem na trhu, nedávno oznámila akvizici většinového podílu ve společnosti Pivovary CZ Group, což přináší zásadní změny do českého pivního průmyslu. Tato strategická koupě umožní Kofole vstoupit do nového segmentu s významným exportním potenciálem a poskytne jí příležitost využít své know-how v oblasti podnikání, distribuce a marketingu.

Objevte nový Radegast Ratar: Vylepšená receptura pro nezapomenutelné chvíle

Pivovar Radegast přichází s novinkou pro milovníky piva – Ratar s vylepšenou recepturou. Tato nová verze nabízí hořký ležák, který exceluje svou chutí a přináší nezapomenutelné okamžiky u každého doušku. Pojďte s námi prozkoumat příběh vývoje této výjimečné lahůdky a objevte, co nového přináší do světa pivních zážitků.

Ceny piva stoupají: Hospody a zákazníci platí cenu za inflaci a rostoucí náklady

Nadcházející měsíce mohou být pro milovníky piva trochu hořké. Pivovar Budějovický Budvar oznámil, že v listopadu nebo v prosinci zvýší ceny piva v rozmezí pěti až osmi procent. To znamená, že návštěvníci hospod si připlatí za čepované pivo o korunu více, zatímco ti, kteří si kupují pivo v obchodě, zaplatí o korunu až dvě více za balenou variantu.

Krušovice rozšiřuje svou nabídku o nový ležák Bohém

Krušovice uvádí na trh svou nejnovější senzaci – ležák s názvem Bohém. Recepturu nového prémiového ležáku jsme ladili dlouhé měsíce.

Průzkum od Penny: Češi na dovolené nejvíce postrádají český chléb a pivo

Kam směřují první kroky Čechů po návratu z letních zahraničních dovolených? Možná byste očekávali, že zamíří rovnou do hospody na čepované pivo, ale skutečnost je poněkud jiná. Podle průzkumu řetězce Penny Market se většina Čechů nejprve vypraví do obchodu, aby si pořídila typické české potraviny, které jim během pobytu v zahraničí chyběly. Při první návštěvě obchodu nechybí v jejich nákupním košíku zejména pečivo – chléb, rohlíky, ale také sladkosti a samozřejmě pivo.

Pivovar Radegast vaří první pivo ze vzdušné vlhkosti: Inovace ČVUT v boji proti nedostatku vody

Pivovar Radegast v Nošovicích poprvé uvařil Radegast Futur, pivo z vody získané ze vzdušné vlhkosti. Pro výrobu využil přístroj EWA vyvinutý na ČVUT. Limitovaná várka tohoto ležáku s vysokou hořkostí má pouze 200 litrů, do maloobchodního prodeje proto nepůjde.

Nový projekt Pro Chmel má pomoci českému chmelu

Současné globální změny klimatu nesvědčí chmelu, jehož produkce v posledních letech značně kolísá. Se zajištěním optimálních podmínek pro růst rostlin má nyní pomoci projekt Pro Chmel. Díky umělé inteligenci tak snad bude v blízké budoucnosti možné odhadovat nutnost závlahy a hnojení tak, aby rostliny chmelu prosperovali a zvýšila se tak i kvalita našeho piva.

COVID přesunul pivo ze sklenice do lahví

Pandemie koronaviru vnesla do našich životů celou řadu změn. K změnám došlo i v chování spotřebitelů, kteří díky pandemii raději dávají přednost pivu v lahvích a plechovkách před točeným pivem.

Těžká rána pro pivo v pandemii

Již přes rok žijeme pod vlivem pandemické krize. Velké ztráty výdělku různých podniků už nejsou nic neobvyklého. Jak jsou na tom pivovary? Pivovarům klesá prodej piva až o desítky procent kvůli koronavirové pandemii.

Spolupracujeme s: