Vaše poloha:
Pohodlnější nakupování v dm drogerii: Spouští službu Scan & Go
(Foto: dm.de)

08.02.2024

Pohodlnější nakupování v dm drogerii: Spouští službu Scan & Go

Dm drogerie markt spouští službu Scan&Go, jako první ji mohou vyzkoušet zákazníci v Českých Budějovicích.

 

Společnost dm drogerie markt zavádí ve svých prodejnách službu Scan&Go. Ta zákazníkům usnadní nákup, zvýší komfort a urychlí placení u pokladen. Zákazníci navíc budou moci průběžně sledovat cenu jednotlivých produktů i celkovou cenu nákupu. Pro placení pak postačí na pokladně naskenovat QR kód z mobilního telefonu bez nutnosti vykládat zboží na pokladní pás.

 

Jak využít službu Scan&Go?

 

  1. Stáhněte si aplikaci Moje dm do chytrého telefonu. Přihlaste se do zákaznického konta, nebo si ho založte.
  2. U vstupu do vybraných prodejen dm naskenujte QR kód. A můžete začít nakupovat.
  3. Všechny produkty, jež si chcete zakoupit, naskenujte mobilním telefonem (naskenujte klasicky čárový kód). Produkty si vložte do nákupní tašky či batohu.
  4. Po naskenování produktů můžete nákup ukončit zmáčknutím tlačítka „K pokladně“.
  5. U pokladny již nemusíte znovu vyndávat svůj nákup. Stačí pouze naskenovat QR kód z telefonu u samoobslužné či klasické pokladny. Naskenováním kódu dojde k uplatnění všech aktivovaných eKuponů a ke spárování se zákaznickou kartou.
  6. Nyní už stačí jen nákup zaplatit tak, jak jste zvyklí, a máte hotovo.

 

Podle vyjádření Jiřího Peroutky, manažera komunikace společnosti, má nový systém zákazníkům zpříjemnit a usnadnit nakupování. Díky službě Scan&Go již nebude nutné celý nákup u pokladny vyskládat, což výrazně zkrátí čekací dobu u pokladen. Zákazníci si navíc budou moci zboží do tašek uložit beze spěchu, čímž se snižuje riziko poškození některého ze zakoupených produktů.

 

Bylo potřeba vyvinout rozhraní pro komunikaci mezi pokladním systémem a mobilní aplikací Moje dm. Implementace v mobilní aplikaci byla již jen malou nadstavbou nad stávajícími funkcemi, jako je skenování zboží, nákupní košík či nákupní seznam. Samotný proces Scan & Go pak probíhá tak, že si zákazník pomocí aplikace Moje dm naskenuje QR kód z plakátu při vstupu do prodejny či z wobbleru na regálech. Skenování nákupu zákazníkem probíhá přes aplikaci Moje dm. Na konci nákupu zákazník vygeneruje QR kód. Ten předloží u pokladny, nebo naskenuje u samoobslužné pokladny a nákup standardně zaplatí,“ okomentoval zavedení nové služby Peroutka.

 

Službu mohou jako první od konce ledna vyzkoušet zákazníci v prodejně OC Igy v Českých Budějovicích, avšak v příštích několika měsících by se služba měla rozšířit i do dalších prodejen v ČR. 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Šampon za 29,90 Kč z dm drogerie porazil šampony za tisíce

Objevte šampon za 29 Kč z drogerie DM, který podle stovek recenzí účinkuje proti lupům stejně spolehlivě jako drahé značkové přípravky. Zjistěte, co obsahuje, proč tak dobře funguje a kdy ho používat.

Varování pro zákazníky: dm drogerie stahuje produkty kvůli zdravotním rizikům. Vrátí vám peníze i bez účtenky.

Řetězec dm drogerie aktuálně stahuje ze svých regálů dva potravinové produkty, které mohou ohrozit zdraví spotřebitelů. Jeden obsahuje podezření na salmonelu, druhý má nesprávně označený alergen. Pokud vlastníte kešu pastu s malinami nebo müsli s bobulovým ovocem, přečtěte si, jak bezpečně výrobky vrátit i bez účtenky.

Drogerie zavádějí novou cenovou strategii: Přepočet ceny toaletního papíru na útržky - chytrá metoda nebo zmatek pro zákazníky?

Zatímco většina zákazníků je zvyklá posuzovat cenu toaletního papíru podle jedné role, některé drogerie začaly uvádět cenu za 100 útržků. Je tento způsob přehlednější a férovější, nebo jen matoucí pro spotřebitele? Podívali jsme se na nové cenové praktiky, které zavádějí nejen drogerie, ale i supermarkety.

Populární německá drogerie Müller se chystá vstoupit na český trh

Müller, známý německý řetězec drogerií, hraček a spotřebního zboží, se připravuje na expanzi do východní Evropy. Po otevření první pobočky na Slovensku je Česká republika pravděpodobně další na řadě. Jak se Müller postaví proti zavedené konkurenci, jako jsou dm, Teta a Rossmann?

Drogerie dm přináší revoluci v nakupování: Začíná testovat výdejní boxy

Společnost dm drogerie markt přichází s novinkami, které mají zákazníkům zjednodušit a zpříjemnit nákupy. Jedná se o službu expresního vyzvednutí i možnost využít samoobslužné výdejní boxy.

Proč je drogerie Hebe hitem na českém trhu?

Od svého vstupu na český trh se drogerie Hebe rychle zařadila mezi důležité hráče v oblasti krásy a péče o tělo. S velkým sortimentem, který zahrnuje jak mezinárodně uznávané značky, tak i speciality z korejské kosmetiky, si Hebe získala srdce českých zákazníků.

OC Černý Most vítá novou pobočku Hebe

Kosmetický řetězec Hebe právě rozšířil svou působnost v České republice otevřením druhé prodejny. Tuto novou pobočku naleznete v oblíbeném obchodním centru Černý Most v Praze.

Objevte výhody věrnostních programů a aplikací drogerií a lékáren: Slevy, body a další benefity na dosah

Přidejte se do světa neodolatelných výhod věrnostních programů a aplikací v kategorii drogerií a lékáren. Připravte se na dobrodružství plné úspor, bodů a exkluzivních benefitů, které jsou doslova na dosah vaší ruky. Vstupte do nové éry nakupování, kde se vaše pravidelné návštěvy drogerie nebo lékárny promění ve skutečné zážitky plné výhod. Zapomeňte na staré stereotypy a připravte se na novou dimenzi, ve které se každý nákup stává příležitostí k úsporám a osobním výhodám.

Lidl a dm drogerie se účastní kampaně: Leden bez masa

Vyzkoušejte výzvu ProVeg Veggie Challenge a pomozte snížit spotřebu výrobků živočišného původu! Rostlinné stravování prospívá našemu zdraví, pomáhá v boji se změnou klimatu a podporuje udržitelné využívání přírodních zdrojů. Zapojte se tedy i vy…

Dm drogerie má svou vlastní novou aplikaci „Moje dm“. Jaké benefity přináší?

Slyšeli jste už o nové aplikaci Moje dm, s kterou je nakupování rychlejší a jednoduší? Drogerie dm svým zákazníkům stále usnadňuje nákup. Objevte novou aplikaci Moje dm a využijte výhod, které přináší.

Spolupracujeme s: