Vaše poloha:
Popeyes: Nový hráč na českém trhu s rychlým občerstvením
(Foto: popeyes.com)
Popeyes: Nový hráč na českém trhu s rychlým občerstvením
(Foto: popeyes.com)

18.09.2023

Popeyes: Nový hráč na českém trhu s rychlým občerstvením

Držitel franšízy Popeyes expanduje na Českém trhu. Praha se tak brzy stane svědkem kulinářské události, když oblíbený řetězec rychlého občerstvení Popeyes otevře svou první pobočku na Václavském náměstí. A Českem to nekončí.

AKTUALIZACE: POPEYES OTEVÍRÁ SVOJI PRVNÍ PRODEJNU V PÁTEK 3. 11. 2023

 

Pro nadšence dobrého jídla a milovníky louisianského smaženého kuřete, přinesou příští týdny radostnou událost. Již brzy, konkrétně na přelomu září a října, se na Václavském náměstí v Domě módy otevře první pobočka Popeyes v České republice. Zde budou zákazníci moci ochutnat lahodné louisianské smažené kuře, které se stalo ikonou této značky. Popeyes, založený v roce 1972 v New Orleans - Louisianě, si získal celosvětovou popularitu díky svému jedinečnému menu v louisianském kajenském stylu, které zahrnuje pikantní kuřecí maso, kuřecí sendviče, stehýnka a další regionální speciality. Značka Popeyes momentálně provozuje více než 4200 restaurací ve více než 30 zemích světa.

 

To však není všechno. RBI, mateřská společnost Popeyes, uzavřela s franšízantem McWin Capital Partners a jejich QSR platformou Rex Concepts smlouvu o rozvoji značky v Rumunsku. Toto partnerství zahrnuje ambiciózní plány na expanzi Popeyes v příštích deseti letech. Společnost Rex Concepts se zavázala rozšířit a zvýšit počet restaurací Popeyes na více než 90 v tomto regionu.

 

Prostor pro růst značky Popeyes ve střední a východní Evropě je obrovský. Naše partnerství se společnostmi McWin a Rex Concepts je důkazem našeho odhodlání urychlit přítomnost značky v regionu a poskytnout našim hostům ikonické kuře Popeyes, lahodné jídlo a vynikající zážitek,“ komentuje Thiago Santelmo, prezident EMEA RBI.

 

(Foto: popeyes.com)

 

Spolupráce mezi firmami RBI, McWin a Rex Concepts tedy pokrývá tři klíčové trhy – Českou republiku, Polsko a Rumunsko. Kromě expanze značky Popeyes tato spolupráce také zahrnuje práva na rozvoj značky Burger King v Polsku, České republice, Rumunsku a Německu. A co je ještě pozoruhodnější, v následujících deseti letech plánuje McWin s Rex Concepts otevřít dalších 600 restaurací v těchto zemích, čímž přinesou více možností pro milovníky těchto populárních značek.

 

„Náš nedávný úspěšný start Popeyes v Polsku, ve Vratislavi a Štětíně, potvrzuje, že o slavné louisianské kuře z New Orleans je v regionu obrovský zájem. Naši hosté nejenže uznávají výjimečnou kvalitu a chuť šťavnatého marinovaného kuřete, ale také si užívají lásku a unikátní pozitivní atmosféru, kterou značka nabízí. Jsme velmi rádi, že jsme Popeyes v regionu zpřístupnili ještě více lidem,“ dodává Jerzy Tymofiejew, generální ředitel společnosti Rex Concepts.

 

Zájem o expanzi Popeyes a Burger King do nových trhů odráží důvěru v kvalitu a oblíbenost těchto značek, které jsou součástí portfolia Restaurant Brands International. RBI, s ročním obratem přes 40 miliard USD a více než 30 000 restauracemi ve více než 100 zemích, je hrdým vlastníkem Popeyes, Burger King, Tim Hortons a Firehouse Subs. To znamená, ze dostupnost jejich oblíbených pokrmů se neustále rozšiřuje, a to díky ambiciózním plánům franšízantů jako McWin Capital Partners a Rex Concepts. V časech, kdy globální stravovací kultura získává na významu, jsou Popeyes a Burger King na nejlepší cestě, aby nadále uspokojovaly chuťové pohárky po celém světě. Těšíte se i vy?

 

popeyes.com

 

Mohlo by Vás zajímat

Five Guys konečně míří do Česka! Známe nový termín otevření prodejny

Legendární americký fastfoodový řetězec Five Guys, proslulý svými šťavnatými burgery a nekonečnými možnostmi přizpůsobení, konečně otevírá první pobočku v Česku. Praha se dočká této kulinářské ikony v roce 2025.

Novinka pro milovníky kuřete: Popeyes otevírá třetí pobočku v Česku

Pokud milujete křupavé kuřecí speciality od Popeyes, máme pro vás skvělou zprávu! Tento populární řetězec rychlého občerstvení otevře svou třetí pobočku v České republice, tentokrát v obchodním domě Máj Národní. 

Luxus v Praze na vzestupu: Čeká nás rekordní počet nových exkluzivních obchodů

Praha se stává stále významnějším centrem luxusního maloobchodu ve střední a východní Evropě. V roce 2025 očekává otevření rekordního počtu nových exkluzivních obchodů, což potvrzuje rostoucí atraktivitu města pro prémiové značky.

Nový hráč na slovenském trhu: Biedronka otevřela první tři obchody

Polský maloobchodní gigant Biedronka, známý svými nízkými cenami a širokým sortimentem, vstoupil na slovenský trh otevřením prvních tří prodejen. Co to znamená pro slovenské spotřebitele a jaké jsou další plány tohoto řetězce?

Automatizace jako klíč k úsporám: McDonald’s ukazuje cestu k udržitelnosti

McDonald’s se stále více spoléhá na automatizaci, která přináší nejen významné úspory, ale i příležitost zlepšit zákaznický zážitek a přispět k udržitelnosti. Jaké inovace již zavedl a co můžeme očekávat v budoucnu?

Kuře, které dobývá svět, míří do Brna: Popeyes otevírá první restauraci už v Březnu

Legendární americký řetězec Popeyes, známý svým křupavým kuřetem a ikonickým Chicken Sandwich, otevírá první pobočku na Moravě. Brno se tak v březnu 2025 dočká světového fastfoodového hitu.

Lidl otevírá novou prodejnu ve Velkém Meziříčí: Na co se mohou zákazníci těšit?

Lidl přináší do Velkého Meziříčí novou prodejnu, která nabídne pohodlné nakupování v moderním interiéru, výhodné akce a možnost podpořit místní mateřskou školu. Slavnostní otevření 4. listopadu přinese speciální slevy, kolo štěstí a další překvapení.

Nový diskontní hráč na českém trhu: Woolworth se chystá na expanzi

Na český trh přichází nový diskontní řetězec Woolworth, který plánuje expanzi po celé zemi a slibuje velkou konkurenci pro ostatní hráče, jako je Pepco, KiK a Action. Woolworth, který kombinuje sortiment domácích potřeb, oblečení a sezónních produktů, se chystá otevřít první prodejny už v roce 2025.

Sinsay rozšiřuje své hranice: Nové obchody na obzoru

Značka Sinsay, známá svým stylovým a cenově dostupným oblečením, pokračuje v expanzi na českém trhu. Sinsay otevírá nové prodejny, čímž potvrzuje svůj závazek přinášet módu blíže k zákazníkům. Co nás čeká a jaké nové možnosti nám tato expanze přinese?

Co vás čeká místo Electro Worldu? Objevte nový Datart

Pokud jste zvyklí na nákupy v Electro Worldu, připravte se na změnu. Všechny prodejny této značky v České republice se brzy promění v Datart. Co tato změna přinese a jaké výhody můžete očekávat? 

Spolupracujeme s: