AKTUALIZACE: POPEYES OTEVÍRÁ SVOJI PRVNÍ PRODEJNU V PÁTEK 3. 11. 2023
Pro nadšence dobrého jídla a milovníky louisianského smaženého kuřete, přinesou příští týdny radostnou událost. Již brzy, konkrétně na přelomu září a října, se na Václavském náměstí v Domě módy otevře první pobočka Popeyes v České republice. Zde budou zákazníci moci ochutnat lahodné louisianské smažené kuře, které se stalo ikonou této značky. Popeyes, založený v roce 1972 v New Orleans - Louisianě, si získal celosvětovou popularitu díky svému jedinečnému menu v louisianském kajenském stylu, které zahrnuje pikantní kuřecí maso, kuřecí sendviče, stehýnka a další regionální speciality. Značka Popeyes momentálně provozuje více než 4200 restaurací ve více než 30 zemích světa.
To však není všechno. RBI, mateřská společnost Popeyes, uzavřela s franšízantem McWin Capital Partners a jejich QSR platformou Rex Concepts smlouvu o rozvoji značky v Rumunsku. Toto partnerství zahrnuje ambiciózní plány na expanzi Popeyes v příštích deseti letech. Společnost Rex Concepts se zavázala rozšířit a zvýšit počet restaurací Popeyes na více než 90 v tomto regionu.
„Prostor pro růst značky Popeyes ve střední a východní Evropě je obrovský. Naše partnerství se společnostmi McWin a Rex Concepts je důkazem našeho odhodlání urychlit přítomnost značky v regionu a poskytnout našim hostům ikonické kuře Popeyes, lahodné jídlo a vynikající zážitek,“ komentuje Thiago Santelmo, prezident EMEA RBI.
![]() |
Spolupráce mezi firmami RBI, McWin a Rex Concepts tedy pokrývá tři klíčové trhy – Českou republiku, Polsko a Rumunsko. Kromě expanze značky Popeyes tato spolupráce také zahrnuje práva na rozvoj značky Burger King v Polsku, České republice, Rumunsku a Německu. A co je ještě pozoruhodnější, v následujících deseti letech plánuje McWin s Rex Concepts otevřít dalších 600 restaurací v těchto zemích, čímž přinesou více možností pro milovníky těchto populárních značek.
„Náš nedávný úspěšný start Popeyes v Polsku, ve Vratislavi a Štětíně, potvrzuje, že o slavné louisianské kuře z New Orleans je v regionu obrovský zájem. Naši hosté nejenže uznávají výjimečnou kvalitu a chuť šťavnatého marinovaného kuřete, ale také si užívají lásku a unikátní pozitivní atmosféru, kterou značka nabízí. Jsme velmi rádi, že jsme Popeyes v regionu zpřístupnili ještě více lidem,“ dodává Jerzy Tymofiejew, generální ředitel společnosti Rex Concepts.
Zájem o expanzi Popeyes a Burger King do nových trhů odráží důvěru v kvalitu a oblíbenost těchto značek, které jsou součástí portfolia Restaurant Brands International. RBI, s ročním obratem přes 40 miliard USD a více než 30 000 restauracemi ve více než 100 zemích, je hrdým vlastníkem Popeyes, Burger King, Tim Hortons a Firehouse Subs. To znamená, ze dostupnost jejich oblíbených pokrmů se neustále rozšiřuje, a to díky ambiciózním plánům franšízantů jako McWin Capital Partners a Rex Concepts. V časech, kdy globální stravovací kultura získává na významu, jsou Popeyes a Burger King na nejlepší cestě, aby nadále uspokojovaly chuťové pohárky po celém světě. Těšíte se i vy?