25.10.2021
Řetězec Mere otevřel své prodejny v Česku. Je levnější než Lidl a Penny
Ruský maloobchodní řetězec Mere vstoupil na český trh na přelomu srpna a září. Klade důraz na nízké ceny, čímž láká nové zákazníky.
První prodejna v České republice byla otevřena v Příbrami, druhá pak v Mostě. Do budoucna plánuje u nás otevřít ještě 50 poboček. Nabízí široký sortiment, který zahrnuje potraviny, drogerii, potřeby pro domácnost a další nepotravinářské výrobky. Cílem je prodávat zboží za nejnižší možné ceny. Na základě úzké spolupráce s regionálními výrobci a dodavateli, řetězec Mere nabízí kvalitní značkový sortiment, jehož ceny jsou o nejméně 20 % nižší než u velkých diskontních řetězců. Na svých facebookových stránkách vybízejí výrobce ke spolupráci.
Oproti velkým diskontům jako je Lidl nebo Penny se Mere liším tím, že si zákazníci vybírají zboží přímo z palet. Všechno zboží je vystaveno ve velké hale, většinou bez regálů. Zákazníci si tak často musí produkty vybalit sami z kartonových krabic. Tato strategie připomíná začátek 90. let, kdy první diskonty takto začínaly.
Každý týden dostává Mere nové produkty z celé EU. Nabízí i produkty od méně známých výrobců v České republice: cukrovinky, konzervy, mořské plody, uzeniny a koření. Zákazníci mají možnost nakoupit zde jak tuzemské, tak i zahraniční produkty. Mere neprovozuje žádné akční výprodeje.
Řetězec Mere je součástí ruské společnosti Svetofor, která byla založena v roce 2009. Na ruském trhu je jedním z největších diskontů. První pobočka mimo Rusko byla otevřena v Rumunsku. Momentálně má tento řetězec také pobočky v Německu, Rakousku, Španělsku, Francii, Ukrajině, Litvě, Lotyšsku, Polsku, Česku a ve Velké Británii.
Ruský řetězec Mere nebude mít tak velký start, jak předpokládali
Maloobchodní řetězec Mere, který vstoupil na český trh minulý rok a chtěl být jeden z nejlevnějších supermarketů pro české zákazníky, nebude mít více poboček a tak úspěšný start, jak doufal.
Mohlo by Vás zajímat
Řetězec Action otevírá druhou prodejnu v Praze! Nabízí zboží za méně než 25 korun
Diskontní řetězec Action otevírá novou prodejnu v Galerii Butovice v Praze 5, a to dva měsíce po otevření první pražské prodejny. Řetězec si zakládá na unikátním obchodním modelu – neustále se proměňující nabídce.
Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu
Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.
5 Must-Have dermokosmetických produktů pro vaši péči o pleť
Chcete mít zdravou a zářivou pleť? Přinášíme vám přehled pěti klíčových dermokosmetických produktů, které by neměly chybět v každé péči o pleť. Tyto produkty pomohou řešit běžné problémy s pletí a udrží pleť v optimální kondici.
Hvězdy týdne I Kde nakoupíte nejlevněji?
Pomocí našeho týdenního přehledu nejlepších akčních nabídek můžete efektivně šetřit svůj čas a plánovat nákupy co nejefektivněji. Zajímá vás, kde nakoupit za nejnižší ceny?
Kde najdete TOP produkty v akci?
V současné době, kdy ceny potravin neustále rostou, se každý snaží najít způsoby, jak maximalizovat úspory. Obchodní řetězce si tohoto trendu jsou vědomy a reagují na něj nabídkou různých akcí a slev na své produkty, aby vyhověly požadavkům svých zákazníků a umožnily jim výhodnější nákupy.
Birell rozšiřuje portfolio: Nová Active řada s kofeinem zpříjemní vaše odpoledne
Birell, jedna z předních značek nealkoholických piv na trhu, přináší inovaci, která nadchne milovníky osvěžení i požití. Nová stálá řada Birell Active představuje revoluční spojení nealkoholických radlerů s kofeinem, čímž nabízí ideální osvěžení pro každodenní použití. Tato novinka vychází z úspěchu loňské limitované edice a reaguje na poptávku spotřebitelů po nových příchutích a sníženém obsahu cukru.
Centrum Černý Most se rozšíří, přidá obchody i restaurace
Obchodní centrum Černý Most čeká výrazné rozšíření. Přibude 20 obchodů, 22 restaurací i 3 nové kinosály. Na širší nabídku podniků se zákazníci mohou těšit již v roce 2025.
České a cenově dostupné: Globus spouští novou privátní značku
Globus, jeden z hlavních hráčů na českém trhu s potravinami a spotřebním zbožím, přichází s novinkou pro své zákazníky. Nová privátní značka s názvem "Váš výběr" je výsledkem snahy Globusu nabídnout širokému spektru zákazníků kvalitní zboží za příznivou cenu. Tato iniciativa je součástí trendu rostoucí popularity privátních značek, které získávají na důležitosti nejen v České republice, ale i ve světě.
Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko
Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.
Přelom v módním průmyslu: Catches nahrazuje značku Esprit v Česku a Německu
Prodejny značky Esprit se mění na multibrandové obchody Catches. První prodejnu nové značky najdete v OC Palladium.