Vaše poloha:
Schweppes oslavuje nový vzhled. Podívejte se na nový design lahví
(Foto: schweppes.cz)
Schweppes oslavuje nový vzhled. Podívejte se na nový design lahví
(Foto: schweppes.cz)

11.05.2023

Schweppes oslavuje nový vzhled. Podívejte se na nový design lahví

Schweppes představuje nový designový vzhled svých produktů. Nové etikety lépe odlišují jednotlivé příchutě a pomáhají zaujmout. Společně s designem upravila značka i některé receptury svých nápojů.

 

Schweppes představuje novou kampaň, která zahrnuje změnu designu nápojových lahví. Etikety jsou tak nově transparentní a nechávají lépe vyniknout logu značky i ilustracím, které pomáhají lépe odlišit jednotlivé příchutě. Změna se týká celé řady nealkoholických nápojů – Schweppes Indian Tonic, Schweppes Pink Tonic, Schweppes Bitter Lemon, Schweppes Ginger Ale a Schweppes Citrus Mix.

 

„Díky redesignu mají naše produkty modernější vzhled a v regálech obchodů lépe zaujmou. Zároveň jsme na etiketách minimalizovali množství textu, který nahradily ilustrace, jež jasně odkazují k jednotlivým příchutím. Zákazníci tak budou mít na první pohled jasno, o kterou variantu se jedná,“ uvedla Barbora Fotrová, brand manažerka Schweppes.

 

Skvěle chutná i samotný

 

Společně s designem lahví značka upravila i receptury některých nápojů. Spotřebitelé si tak mohou Schweppes vychutnat i samotný či s několika kostkami ledu. Právě vhodnost tonicových nápojů pro přímou konzumaci se stala hlavním tématem nové kampaně. Na rozdíl od prosincové kampaně, která kladla důraz na význam Schweppes v mixologii, se jarní komunikace zaměřuje na vhodnost konzumace tonicu „je tak“.

 

„Stále si držíme claim ‚I like it like that’, lokalizovaný jako ‚Vychutnej si to podle sebe‘, který poukazuje na množství situací a příležitostí, jak si lze Schweppes vychutnat. Chceme spotřebitelům ukázat, že tonic je skvělý nejen pro přípravu koktejlů, ale výborně chutná i samotný. Je tak skvělou osvěžující volbou například na výlety, grilování nebo piknik,“ doplňuje Fotrová.

 

Recepty na drinky s Schweppes

 

Nová kampaň odstartovala již 1. května a bude probíhat až do konce léta. Kromě nového televizního reklamního spotu kampaň probíhá také online. Mezi tvářemi influencerské kampaně tak budou například Týnuš Třešničková, Tomáš Zástěra či Petr Havránek. Komunikace bude zaměřena hlavně na podporu loňské novinky Schweppes Pink Tonicu a klasiky Schweppes Indian Tonicu.

 

Schweppes v akci

Schweppes

26,90

1 prodejce

Více informací

Albert

26,90 Kč -33%

Zbývá 6 dní

Platí do: 12.8.2025

Platí v prodejnách

Schweppes Indian tonic 1,5l

26,90 - 29,30

Sycená limonáda s příchutí toniku. Obsahuje chinin.

3 prodejci

Více informací

Albert

26,90 Kč -33%

Zbývá 13 dní

Platí do: 19.8.2025

Platí v prodejnách

Kaufland

26,90 Kč

Zbývá 6 dní

Platí do: 12.8.2025

Prodejny Kaufland

BENE NÁPOJE

29,30 Kč

Zbývá 25 dní

Platí do: 31.8.2025

Prodejny BENE NÁPOJE

Zobrazit více

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Otevření Worldboxu ve Forum Liberec: Streetwear, styl a značky na jednom místě

Forum Liberec přivítalo nový módní přírůstek – prodejnu Worldbox. V přízemí centra teď najdete značky, které hýbou světem streetwearu a městské módy. Otevření jsme si nemohli nechat ujít – mrkli jsme se na novinky s odbornicí na styl a přinášíme první dojmy i tipy, co si tu pořídit.

Ledová káva, limonády, džusy: ORLEN přináší letní drinky na čerpací stanice

Na vybraných čerpacích stanicích ORLEN si během léta dopřejete osvěžující ledové nápoje, které povzbudí i v těch největších vedrech. Ochutnejte espresso tonic, fresh džusy nebo frappé se slaným karamelem – a to nejen v Česku, ale i v dalších šesti zemích Evropy.

Woolworth v Česku startuje: Co přinese nový řetězec a kdy otevře první prodejny?

Německý diskontní řetězec Woolworth vstupuje na český i slovenský trh. První pobočku otevře už v červnu v Třebíči a do poloviny příštího roku plánuje otevřít až dvacítku prodejen. Co všechno nabídne a koho chce oslovit?

Centrum Černý Most mění jméno: Na podzim se promění ve Westfield Černý Most

Jedno z nejvýznamnějších nákupních center v Česku čeká výrazná proměna. Centrum Černý Most se na podzim 2025 přejmenuje na Westfield Černý Most. Změna názvu doprovází rozsáhlou modernizaci, rozšíření o nové obchody i gastronomickou zónu a začlenění do prestižní mezinárodní sítě Westfield.

Decathlon zpřístupňuje sportovní vybavení v parcích díky chytrým skříňkám YourLox

Decathlon ve spolupráci se startupem YourLox spouští v Česku nový projekt chytrých skříněk, které umožňují bezplatně zapůjčit sportovní vybavení přímo v parcích nebo u hřišť. Cílem je zpřístupnit sport široké veřejnosti a zároveň podpořit udržitelnost prostřednictvím sdíleného využívání vybavení.

Lidl outlet opouští Prahu a míří do Olomouce: Kdy a co zákazníky čeká?

Po úspěšném provozu v pražských Štěrboholech se první outletová prodejna Lidlu v Česku přesouvá na Moravu. V červnu se otevře nová prodejna v Olomouci, konkrétně v retail parku Park&Shop, kde zákazníky opět potěší výprodejové ceny oblíbeného sortimentu.

Lidl Outlet balí kufry: Praha přichází o prodejnu, Morava slaví

Lidl Outlet v pražských Štěrboholech, který loni zaujal tisíce zákazníků nízkými cenami a výprodeji, brzy definitivně ukončí provoz. Prodejna končí během léta a celá outletová koncepce se přesouvá na Moravu. Co je důvodem tohoto kroku a kde nový Lidl Outlet vznikne?

Ikea má novinku! Spojila ikonické kuličky s hot dogem. Stojí 39 Kč a chutná překvapivě dobře

Vypadá to neobvykle, chutná to skvěle! Ikea představila nový hot dog s masovými kuličkami – unikátní kombinaci dvou nejoblíbenějších jídel. Vyplatí se i díky zvýhodněné nabídce pro členy IKEA Family.

Ruský diskont MERE expanduje v Česku: Kde ho najdete a jaké problémy aktuálně řeší?

Diskontní řetězec MERE láká Čechy na mimořádně nízké ceny, ale zároveň čelí řadě kontroverzí a výzev. Zjistěte, kde v Česku najdete jeho prodejny a proč kolem něj panují rozporuplné reakce.

Žabka otevírá revoluční samoobslužné prodejny 24/7 v centru Prahy

Nakupování se mění a obchodní síť Žabka přináší do Prahy inovativní samoobslužné prodejny, které budou otevřené 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zákazníci si tak mohou pohodlně nakoupit kdykoliv bez omezení, a to díky moderním technologiím, které umožňují plně bezobslužný provoz.

Spolupracujeme s: