Schweppes představuje novou kampaň, která zahrnuje změnu designu nápojových lahví. Etikety jsou tak nově transparentní a nechávají lépe vyniknout logu značky i ilustracím, které pomáhají lépe odlišit jednotlivé příchutě. Změna se týká celé řady nealkoholických nápojů – Schweppes Indian Tonic, Schweppes Pink Tonic, Schweppes Bitter Lemon, Schweppes Ginger Ale a Schweppes Citrus Mix.
„Díky redesignu mají naše produkty modernější vzhled a v regálech obchodů lépe zaujmou. Zároveň jsme na etiketách minimalizovali množství textu, který nahradily ilustrace, jež jasně odkazují k jednotlivým příchutím. Zákazníci tak budou mít na první pohled jasno, o kterou variantu se jedná,“ uvedla Barbora Fotrová, brand manažerka Schweppes.
Skvěle chutná i samotný
Společně s designem lahví značka upravila i receptury některých nápojů. Spotřebitelé si tak mohou Schweppes vychutnat i samotný či s několika kostkami ledu. Právě vhodnost tonicových nápojů pro přímou konzumaci se stala hlavním tématem nové kampaně. Na rozdíl od prosincové kampaně, která kladla důraz na význam Schweppes v mixologii, se jarní komunikace zaměřuje na vhodnost konzumace tonicu „je tak“.
„Stále si držíme claim ‚I like it like that’, lokalizovaný jako ‚Vychutnej si to podle sebe‘, který poukazuje na množství situací a příležitostí, jak si lze Schweppes vychutnat. Chceme spotřebitelům ukázat, že tonic je skvělý nejen pro přípravu koktejlů, ale výborně chutná i samotný. Je tak skvělou osvěžující volbou například na výlety, grilování nebo piknik,“ doplňuje Fotrová.
Nová kampaň odstartovala již 1. května a bude probíhat až do konce léta. Kromě nového televizního reklamního spotu kampaň probíhá také online. Mezi tvářemi influencerské kampaně tak budou například Týnuš Třešničková, Tomáš Zástěra či Petr Havránek. Komunikace bude zaměřena hlavně na podporu loňské novinky Schweppes Pink Tonicu a klasiky Schweppes Indian Tonicu.
Schweppes v akci