Dm markt investuje do rozšíření a modernizace prodejní sítě
I přes to, že poslední měsíce byly dynamickou výzvou, dm drogerie se přizpůsobila novým podmínkám. Modernizací prošlo pět prodejen, nově byly otevřeny tři prodejny, do čehož společnost investovala 64,3 milionu korun. Do logistiky bylo investováno celkem 3,4 milionu korun. K 31. březnu letošního roku prodejní síť dm disponovala 242 obchodními jednotkami. ¨
Na konci roku 2020 společnost také investovala do nových platebních terminálů. Tyto nové platební terminály jsou mnohem rychlejší, bezpečnější a umožňují takzvaný cashback. Pro využití funkce výběru hotovosti až do výše 3 000 korun na pokladnách prodejen dm je podmínkou uskutečnění nákupu alespoň jednoho produktu. Nově je možné přijímat i elektronické stravenky Gastro Pass. Do těchto technologických inovací společnost dm investovala více než 2 miliony korun. Taktéž byla navýšena kapacita pro vyskladňování u logistického partnera.
Změny v nákupním chování zákazníků
K výrazným změnám došlo v době pandemie koronaviru v nákupní preferenci zákazníků a v prodejích jednotlivých sortimentních kategorií. Snížila se frekvence nákupů, ale narostla velikost nákupního košíku v rámci jednoho nákupu. Zákazníci ve větší míře nakupují dezinfekční prostředky, produkty zdravé výživy, doplňky stravy, papírový sortiment, produkty vlasové kosmetiky a produkty péče o nohy a ruce. Naopak došlo k poklesu poptávky po produktech dekorativní kosmetiky a produktů z kategorie styling.
Zákazníci také více využívají možnost nákupu z domova. Na online shopu bylo odbaveno o 117 % více objednávek v období od 1. října 2020 do 31. března 2021 než v stejném období let 2019–2020. Společnost dm v současnosti připravuje nové služby a optimalizuje stávající. Zákazníci, kteří jsou registrováni ve věrnostním programu dm active beauty mají možnost sbírat jak základní body při online nákupu, tak i body v rámci automatických promocí.
Navštivte dm online shop
Objevte novinky dm drogerie
Jak si vybrat přírodní kosmetiku bez chemie?
Chemie je aktuálně velmi probírané téma. Její přítomnost je nežádoucí nejen na a v potravinách a nápojích, ale i v kosmetických přípravcích. Pečlivě studovat obal a složení výrobků se tak stalo téměř každodenní činností. Jak si ale v záplavě nových značek a produktů vybrat přírodní kosmetiku bez chemie?






































































































































