Vaše poloha:
Společnost dm drogerie markt investuje do prodejní sítě a rozvíjí koncept on-line prodeje
Zdroj: dm.cz
Společnost dm drogerie markt investuje do prodejní sítě a rozvíjí koncept on-line prodeje
Zdroj: dm.cz

13.06.2021

Společnost dm drogerie markt investuje do prodejní sítě a rozvíjí koncept on-line prodeje

Nákupní preference spotřebitelů se za pandemie koronaviru zcela proměnily. Zákazníci dm dávají značnou přednost bezpečnému online nákupu z pohodlí domova. I přes změny v nákupním chování spotřebitelů společnost dm stále upevňuje stabilní postavení na trhu.

 

Dm markt investuje do rozšíření a modernizace prodejní sítě

 

I přes to, že poslední měsíce byly dynamickou výzvou, dm drogerie se  přizpůsobila novým podmínkám. Modernizací prošlo pět prodejen, nově byly otevřeny tři prodejny, do čehož společnost investovala 64,3 milionu korun. Do logistiky bylo investováno celkem 3,4 milionu korun. K 31. březnu letošního roku prodejní síť dm disponovala 242 obchodními jednotkami. ¨

Na konci roku 2020 společnost také investovala do nových platebních terminálů. Tyto nové platební terminály jsou mnohem rychlejší, bezpečnější a umožňují takzvaný cashback. Pro využití funkce výběru hotovosti až do výše 3 000 korun na pokladnách prodejen dm je podmínkou uskutečnění nákupu alespoň jednoho produktu. Nově je možné přijímat i elektronické stravenky Gastro Pass. Do těchto technologických inovací společnost dm investovala více než 2 miliony korun. Taktéž byla navýšena kapacita pro vyskladňování u logistického partnera.

 

Změny v nákupním chování zákazníků

 

K výrazným změnám došlo v době pandemie koronaviru v nákupní preferenci zákazníků a v prodejích jednotlivých sortimentních kategorií. Snížila se frekvence nákupů, ale narostla velikost nákupního košíku v rámci jednoho nákupu. Zákazníci ve větší míře nakupují dezinfekční prostředky, produkty zdravé výživy, doplňky stravy, papírový sortiment, produkty vlasové kosmetiky a produkty péče o nohy a ruce. Naopak došlo k poklesu poptávky po produktech dekorativní kosmetiky a produktů z kategorie styling.

Zákazníci také více využívají možnost nákupu z domova. Na online shopu bylo odbaveno o 117 % více objednávek v období od 1. října 2020 do 31. března 2021 než v stejném období let 2019–2020. Společnost dm v současnosti připravuje nové služby a optimalizuje stávající. Zákazníci, kteří jsou registrováni ve věrnostním programu dm active beauty mají možnost sbírat jak základní body při online nákupu, tak i body v rámci automatických promocí.

 

Navštivte dm online shop

 

navštívit

 

Zdroj: dm.cz

Objevte novinky dm drogerie

 

zobrazit

 

Jak si vybrat přírodní kosmetiku bez chemie?

Chemie je aktuálně velmi probírané téma. Její přítomnost je nežádoucí nejen na a v potravinách a nápojích, ale i v kosmetických přípravcích. Pečlivě studovat obal a složení výrobků se tak stalo téměř každodenní činností. Jak si ale v záplavě nových značek a produktů vybrat přírodní kosmetiku bez chemie?

Mohlo by Vás zajímat

Šampon za 29,90 Kč z dm drogerie porazil šampony za tisíce

Objevte šampon za 29 Kč z drogerie DM, který podle stovek recenzí účinkuje proti lupům stejně spolehlivě jako drahé značkové přípravky. Zjistěte, co obsahuje, proč tak dobře funguje a kdy ho používat.

Varování pro zákazníky: dm drogerie stahuje produkty kvůli zdravotním rizikům. Vrátí vám peníze i bez účtenky.

Řetězec dm drogerie aktuálně stahuje ze svých regálů dva potravinové produkty, které mohou ohrozit zdraví spotřebitelů. Jeden obsahuje podezření na salmonelu, druhý má nesprávně označený alergen. Pokud vlastníte kešu pastu s malinami nebo müsli s bobulovým ovocem, přečtěte si, jak bezpečně výrobky vrátit i bez účtenky.

Drogerie dm přináší revoluci v nakupování: Začíná testovat výdejní boxy

Společnost dm drogerie markt přichází s novinkami, které mají zákazníkům zjednodušit a zpříjemnit nákupy. Jedná se o službu expresního vyzvednutí i možnost využít samoobslužné výdejní boxy.

Pohodlnější nakupování v dm drogerii: Spouští službu Scan & Go

Dm drogerie markt spouští službu Scan&Go, jako první ji mohou vyzkoušet zákazníci v Českých Budějovicích.

Objevte výhody věrnostních programů a aplikací drogerií a lékáren: Slevy, body a další benefity na dosah

Přidejte se do světa neodolatelných výhod věrnostních programů a aplikací v kategorii drogerií a lékáren. Připravte se na dobrodružství plné úspor, bodů a exkluzivních benefitů, které jsou doslova na dosah vaší ruky. Vstupte do nové éry nakupování, kde se vaše pravidelné návštěvy drogerie nebo lékárny promění ve skutečné zážitky plné výhod. Zapomeňte na staré stereotypy a připravte se na novou dimenzi, ve které se každý nákup stává příležitostí k úsporám a osobním výhodám.

Lidl a dm drogerie se účastní kampaně: Leden bez masa

Vyzkoušejte výzvu ProVeg Veggie Challenge a pomozte snížit spotřebu výrobků živočišného původu! Rostlinné stravování prospívá našemu zdraví, pomáhá v boji se změnou klimatu a podporuje udržitelné využívání přírodních zdrojů. Zapojte se tedy i vy…

Dm drogerie má svou vlastní novou aplikaci „Moje dm“. Jaké benefity přináší?

Slyšeli jste už o nové aplikaci Moje dm, s kterou je nakupování rychlejší a jednoduší? Drogerie dm svým zákazníkům stále usnadňuje nákup. Objevte novou aplikaci Moje dm a využijte výhod, které přináší.

DM drogerie otevřela novou prodejnu v Praze – Čakovicích! Jde o první pobočku v této pražské části.

Nová prodejna DM drogerie přivítala 8. července své první zákazníky v Praze-Čakovicích. Svým zákazníkům nabídne široký sortiment produktů, kvalitní servis při nakupování a zákaznický komfort.

Otevírací doba obchodů 28. října 2025

Plánujete nákupy na 28. října 2025, kdy slavíme Den vzniku Československa? Ne všude platí stejné pravidlo, zatímco některé obchody zůstanou zavřené, jinde nakoupíte bez omezení. Podívejte se, jak to bude s otevírací dobou v Lidlu, Kauflandu, Albertu či Tescu a které výjimky letos platí.

Pepco čelí krizi. Končí téměř polovina prodejen, jiné lákají zákazníky na masivní výprodeje.

Oblíbený řetězec Pepco se dostal do vážných potíží. Jeho německá pobočka vstoupila do insolvence a chystá uzavření téměř poloviny prodejen, zatímco jiné lákají zákazníky na velké výprodeje. Jaká je situace u nás v Česku?

Spolupracujeme s: