Vaše poloha:
Starbucks přichází na Pražský hrad: Káva v historickém prostředí
(Foto: starbucks.com)
Starbucks přichází na Pražský hrad: Káva v historickém prostředí
(Foto: starbucks.com)

06.01.2024

Starbucks přichází na Pražský hrad: Káva v historickém prostředí

Společnost Starbucks nově otevřela pobočku v těsném sousedství katedrály sv. Víta na Pražském hradě. Jedná se již o druhou pobočku v blízkosti Pražského hradu.

 

Síť kaváren Starbucks se rozrostla o pobočku na Pražském hradě. Kavárna je umístěna v blízkosti katedrály sv. Víta na nádvoří historické budovy Nového proboštství na náměstí U Svatého Jiří. Jedná se přitom již o druhou pobočku společnosti Starbucks v blízkosti Pražského hradu. Dosud se v okolí nacházela pouze pobočka na pomezí ulice Ke Hradu a Hradčanského náměstí naproti Salmovskému paláci, odkud je možné vidět na hlavní bránu se sousoším Souboje titánů.

 

Kavárenský řetězec Starbucks se tak dostal do samotného středu památky UNESCO. Nové probošství, jehož součástí je i nově otevřená kavárna,  se v rámci vyrovnání státu s církvemi Pražské kapitule vrátilo v roce 2016, a následně prošlo nákladnou rekonstrukcí. Historická novogotická budova vznikla v letech 1877 až 1878 podle plánů architekta Josefa Mockera.

 

Kavárna se pyšní moderním designovým interiérem ve světlých přírodních barvách. S rozlohou 302 metrů čtverečních se nejedená o příliš velkou pobočku, což však kompenzuje její naprosto unikátní poloha. Kavárna poskytne návštěvníkům celkem 54 míst k sezení, dalších 72 míst pak přidá otevření letní zahrádky. Součástí vybavení kavárny jsou i digitální menuboardy, které umožňují zákazníkům rychlé a pohodlné objednání, a které se budou postupně rozšiřovat i do dalších poboček.

 

„Lokalita Pražského hradu je pro nás splněným snem a také velkým závazkem. Neopakovatelná historická atmosféra posune kávový zážitek ve Starbucks na zcela novou úroveň. Věřím, že naši věrní zákazníci i zahraniční turisté budou nadšeni stejně jako my,” uvedl Grzegorz Kazmierczak, regionální provozní ředitel Starbucks pro ČR a Slovensko.

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Woolworth v Česku startuje: Co přinese nový řetězec a kdy otevře první prodejny?

Německý diskontní řetězec Woolworth vstupuje na český i slovenský trh. První pobočku otevře už v červnu v Třebíči a do poloviny příštího roku plánuje otevřít až dvacítku prodejen. Co všechno nabídne a koho chce oslovit?

Lidl outlet opouští Prahu a míří do Olomouce: Kdy a co zákazníky čeká?

Po úspěšném provozu v pražských Štěrboholech se první outletová prodejna Lidlu v Česku přesouvá na Moravu. V červnu se otevře nová prodejna v Olomouci, konkrétně v retail parku Park&Shop, kde zákazníky opět potěší výprodejové ceny oblíbeného sortimentu.

Luxus v Praze na vzestupu: Čeká nás rekordní počet nových exkluzivních obchodů

Praha se stává stále významnějším centrem luxusního maloobchodu ve střední a východní Evropě. V roce 2025 očekává otevření rekordního počtu nových exkluzivních obchodů, což potvrzuje rostoucí atraktivitu města pro prémiové značky.

Nový hráč na slovenském trhu: Biedronka otevřela první tři obchody

Polský maloobchodní gigant Biedronka, známý svými nízkými cenami a širokým sortimentem, vstoupil na slovenský trh otevřením prvních tří prodejen. Co to znamená pro slovenské spotřebitele a jaké jsou další plány tohoto řetězce?

Five Guys konečně míří do Česka! Známe nový termín otevření prodejny

Legendární americký fastfoodový řetězec Five Guys, proslulý svými šťavnatými burgery a nekonečnými možnostmi přizpůsobení, konečně otevírá první pobočku v Česku. Praha se dočká této kulinářské ikony v roce 2025.

Do Ústí nad Labem přichází MERE: Co čekat od nového diskontního řetězce?

Do Ústí nad Labem brzy dorazí nový hráč na poli diskontních řetězců – ruská společnost MERE. Přináší netradiční koncept prodeje a slibuje nižší ceny oproti konkurenci. Co mohou Ústečáci očekávat?

Tesco chystá nový hypermarket v Edenu: Co můžeme očekávat nového?

Tesco se pustilo do modernizace svého hypermarketu v pražském nákupním centru Eden. Zákazníky čeká nový design, ekologické technologie a zlepšený nákupní zážitek. Co všechno přinese tento ambiciózní projekt?

Kuře, které dobývá svět, míří do Brna: Popeyes otevírá první restauraci už v Březnu

Legendární americký řetězec Popeyes, známý svým křupavým kuřetem a ikonickým Chicken Sandwich, otevírá první pobočku na Moravě. Brno se tak v březnu 2025 dočká světového fastfoodového hitu.

Vyzkoušeli jsme novinku ve Starbucks: Mystery bag za 490 Kč. Stojí to za to?

Starbucks přichází s novinkou pro své zákazníky – Mystery Bag za 490 Kč. Rozhodli jsme se zjistit, co tento tajemný balíček skrývá a zda skutečně stojí za to si ho pořídit.

BILLA jde zelenou cestou: První ekologická prodejna otevřena ve Vracově

BILLA otevřela svou první ekologickou prodejnu ve Vracově, která kombinuje moderní technologie se šetrností k životnímu prostředí. Nový koncept nabízí nejen udržitelné řešení, ale také přináší komfortní nakupování pro všechny zákazníky.

Spolupracujeme s: