Vaše poloha:
Vánoce s Kofolou: Sbírejte kódy a objevte novou příchuť Kofoly Marlenka a novinku Medové kofo kuličky Marlenka
(Foto: kofola.cz)
Vánoce s Kofolou: Sbírejte kódy a objevte novou příchuť Kofoly Marlenka a novinku Medové kofo kuličky Marlenka
(Foto: kofola.cz)

01.11.2024

Vánoce s Kofolou: Sbírejte kódy a objevte novou příchuť Kofoly Marlenka a novinku Medové kofo kuličky Marlenka

Na letošní Vánoce si Kofola přichystala novou limitovanou příchuť Kofola Marlenka a sladkou novinku v podobě Medových kofo kuliček Marlenka. Zapojte se do tradiční vánoční soutěže. Stačí sbírat kódy pod víčky a soutěžte o hodnotné ceny.

 

Co se v článku dozvíte?

  • Jaké produkty Kofola letos uvádí pro vánoční sezónu?
  • Jak sbírat kódy pod víčky a vyhrát hodnotné cen?
  • Informace o nové vánoční kampani „Darujme si dobrotu“

 

Nová vánoční příchuť a produkty Kofola Marlenka

 

Každý rok Kofola přichází s limitovanou vánoční příchutí, která osvěží adventní čas. Letos Kofola spojila síly s Marlenkou a vznikla tak Kofola Marlenka, která kombinuje tradiční chuť Kofoly s medovým nádechem této oblíbené značky. Spolu s  si můžete vychutnat také novinku Medové kofo kuličky Marlenka, které spojují sladkost medu s jedinečným receptem Marlenky. Tyto produkty skvěle doplní vaše sváteční chvíle.

 

Jak se zapojit do soutěže?

 

Zapojení do soutěže je jednoduché. Stačí sbírat kódy pod víčky Kofoly Marlenka, které najdete na produktech Kofoly v prodeji během vánoční kampaně. Každý nasbíraný kód pak jednoduše zaregistrujete na webu Kofoly. Po registraci se automaticky zařadíte do slosování o hlavní cenu.

 

Do soutěže se můžete zapojit od 1. 11. do 31. 12. 2024.

 

Registrace do soutěže

 

Pravidla soutěže

 

  • Termín konání: Soutěž probíhá od 1. 11. 2024 do 31. 12. 2024.
  • Účastníci: Soutěž je určena pro obyvatele České a Slovenské republiky.
  • Jak se zapojit: Sbírejte kódy pod víčky vybraných lahví Kofoly. Každý kód poté zaregistrujte na oficiálním webu soutěže.
  • Počet výherních kol: Soutěž je rozdělena do několika soutěžních kol. Každý zaregistrovaný kód představuje samostatnou šanci na výhru v konkrétním kole.
  • Hlavní výhra: Voucher na zážitkový pobyt od Amazing Places v hodnotě 100 000 Kč.
  • Další ceny: Dárkové vouchery na kuchyňské vybavení Potten and Pannen a balíčky sladkostí od Marlenky.
    Každý účastník může vyhrát vícekrát, pokud zaregistruje více kódů.

 

Darujme si dobrotu: Vánoční kampaň Kofoly

 

Letošní kampaň nese motto Darujme si dobrotu, což podtrhuje Kofolina snaha o sdílení radosti nejen s blízkými, ale i s komunitou. Soutěžní kódy můžete věnovat i dalším osobám stačí na webu nominovat někoho, s kým byste se rádi podělili o výhru. 

 

Co můžete vyhrát?

 

  • Voucher na zážitkový pobyt v hodnotě 100 000 Kč od Amazing Places
  • Dárkový voucher na kuchyňské potřeby Potten and Pannen v hodnotě 10 000 Kč
  • Sladké balíčky od Marlenky

 

Kde koupit novinky?

 

Limitovaná edice Kofola Marlenka bude dostupná v obchodech po celé zemi, zatímco Medové kofo kuličky Marlenka si můžete objednat přímo na e-shopu eMarlenka.cz. Připravte se na vánoční pohodu s novými chutěmi Kofoly a užijte si šanci vyhrát lákavé ceny díky sbírání kódů.

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Kofola soutěž: Sbírejte kódy pod víčky a vyhrajte Škoda Elroq nebo VIP zážitky

Kofola opět přichází s atraktivní soutěží. Tentokrát můžete vyhrát stylový elektromobil Škoda Elroq, VIP vstupy na festivaly nebo iPhone 16. Stačí se zapojit do jednoduché hry, kterou Kofola propojuje se svou novou kampaní zaměřenou na návrat lásky do offline světa.

Máte chuť na něco nového? Kofola letos přichází s novou odvážnou příchutí

Kofola letos opět přichází s jedinečnou vánoční příchutí, která překvapí svým originálním složením a chutí. Tentokrát jde o speciální spolupráci s oblíbenou značkou Marlenka, která přinesla příchuť inspirovanou chutí medových kofo kuliček. Spojení tradiční československé chuti Kofoly s výraznou medovo-oříškovou chutí potěší fanoušky netradičních nápojů a vánočních specialit. Co dalšího tato limitovaná edice nabízí a proč by si ji měl každý milovník Kofoly vyzkoušet?

Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole

Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.

Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje

Kofola, oblíbený nápoj s bohatou historií, prochází významnou proměnou, která zahrnuje jak nové logo, tak i design lahve, přinášející značce nový impuls do další éry. Tato změna, přestože se může zdát jednoduchá, vyžadovala sedm let intenzivní práce a zkoumání, které vedlo k vytvoření nové identity pro tento kultovní nápoj.

Kaufland Card: Vyhrajte elektrokolo Crussis a zážitek v Hluboké nad Vltavou

Kaufland Card má své zákazníky na prvním místě. Připravuje pro ně exkluzivní výhody a přináší pravidelné soutěže pojené s výjimečnými zážitky. I tento měsíc vás čeká zajímavá soutěž, ve které můžete vyhrát elektrokolo Crussis a překrásnou projížďku v Hluboké nad Vltavou.

Fanta odhaluje tajemství nové příchuti ve spolupráci s Maršálkem

Společnost Coca-Cola již podruhé přichází s hravou kampaní #WhatThe Fanta, jejímž cílem je odhalení nové tajné příchutě nápoje Fanta Zero. Hlavním ambasadorem akce se stal český cukrář Josef Maršálek.

Kaufland Card soutěž: Vyhrajte plynový gril Weber Genesis® s příslušenstvím

Chcete si užít dokonalé léto plné chutí, zážitků a odpočinku? Zapojte se do červnové soutěže s Kaufland Card a vyhrajte plynový gril Weber Genesis® EP-335W a víkend plný vodních sportů na Lipně nad Vltavou. Stačí nakupovat s Kaufland Card a zaregistrovat se. Skvělé ceny čekají. Proměňte červen v nezapomenutelné dobrodružství!

Woolworth v Česku startuje: Co přinese nový řetězec a kdy otevře první prodejny?

Německý diskontní řetězec Woolworth vstupuje na český i slovenský trh. První pobočku otevře už v červnu v Třebíči a do poloviny příštího roku plánuje otevřít až dvacítku prodejen. Co všechno nabídne a koho chce oslovit?

Centrum Černý Most mění jméno: Na podzim se promění ve Westfield Černý Most

Jedno z nejvýznamnějších nákupních center v Česku čeká výrazná proměna. Centrum Černý Most se na podzim 2025 přejmenuje na Westfield Černý Most. Změna názvu doprovází rozsáhlou modernizaci, rozšíření o nové obchody i gastronomickou zónu a začlenění do prestižní mezinárodní sítě Westfield.

Decathlon zpřístupňuje sportovní vybavení v parcích díky chytrým skříňkám YourLox

Decathlon ve spolupráci se startupem YourLox spouští v Česku nový projekt chytrých skříněk, které umožňují bezplatně zapůjčit sportovní vybavení přímo v parcích nebo u hřišť. Cílem je zpřístupnit sport široké veřejnosti a zároveň podpořit udržitelnost prostřednictvím sdíleného využívání vybavení.

Spolupracujeme s: