Penny se v nové věrnostní kampani spojil se značkou kuchyňského náčiní Vivess. Zákazníci tak mohou za nasbírané body získat slevu na jeden z 12 produktů této značky. Akce platí od 18. ledna a potrvá do 3. dubna 2023.
V první věrnostní kampani letošního roku se tak Penny zaměřilo zejména na milovníky vaření. Kterýkoliv z dvanácti nabízených produktů značky Vivess si mohou zákazníci zakoupit za výhodné ceny exkluzivně pouze ve více než 400 prodejnách Penny. V průběhu kampaně zákazníci získají 1 bod za každých 200 korun nákupu. Bonusové body také mohou zákazníci získat při nákupu vybraných produktů uvedených v letácích Penny. Za deset bodů si pak mohou zakoupit produkt z nabízené kolekce dle vlastního výběru se slevou až 66 procent. Body je přitom možné sbírat až do 3. dubna, ovšem uplatnit je bude možné ještě týden poté. Akce pak platí do vyprodání zásob v jednotlivých prodejnách Penny po celé České republice.
![]() |
![]() |
![]() |
Zdroj: penny.cz/ značka Vivess |
Produkty značky Vivess vynikají vysokou kvalitou, moderním zpracováním i elegantním designem v neutrální černé barvě. Produkty zahrnuté do aktuální kampaně jsou vyrobeny z odolných materiálů a jsou proto vhodné pro mytí v myčce. Nádobí je také uzpůsobeno pro použití na plynových, elektrických, indukčních i sklokeramických sporácích. „Výrobky v kampani ocení všichni, kteří chtějí vařit rychle, ale třeba i zdravěji. Za své body mohou zákazníci získat nejen různé varianty hrnců a pánví, ale i velmi výkonné kuchyňské spotřebiče. V nabídce je například horkovzdušná fritéza, která dovoluje připravovat pokrmy v duchu zdravé kuchyně, zcela bez použití oleje,“ komentuje probíhající kampaň Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu řetězce Penny.