Co se v článku dozvíte?
- Kampaň Zásilkovny ,,Moje srdcovka´´
Česká přepravní společnost Zásilkovna spouští novou brandovou kampaň s názvem „Zásilkovna. Moje srdcovka.“ Nový koncept se tak zaměřuje na myšlenku, že zákazníci by měli při výběru doručovací služby vždy vybírat tu, která je nejblíže jejich srdci. Cílem kampaně, jež poběží v průběhu celého roku, je mimo jiné upevnění pozice Zásilkovny na trhu.
Zásilkovna ,,Moje srdcovka´´
Nová kampaň klade důraz na rozhodování srdcem, a to třeba i při výběru doručovací služby. Motto i logo kampaně proto vyzdvihují právě červenou barvu jakožto barvu lásky i srdce. „Červená je barva lásky, červená, je barva srdce, červená je Zásilkovna.“ Zásilkovna tak je prezentována jako srdcovka pro zákazníky. Společnost se snaží se tomuto vnímání značky přiblížit i tím, že neustále inovuje, provozuje tisíce výdejních míst, rozšiřuje síť Z-boxů a využívá mobilní aplikaci.
Kampaň se tak stane důležitou součástí komunikace značky pro letošní rok. Na našem území propagace běží již od konce března a následně bude pokračovat na Slovensku a v Maďarsku, tedy na klíčových trzích Packety (mateřský holding vlastnící společnost Zásilkovna).
Akce probíhá především v online prostředí, ale samozřejmě nebudou chybět ani outdoorové aktivity. Kampaň navíc pomůže realizovat i řada influencerů, kteří ji budou propagovat na sociálních sítích.
„Zásilkovna za posledních 13 let prošla mnoha změnami. Z úspěšného ryze českého startupu jsme se stali globální logistickou společností. Podařilo se nám vybudovat lovebrand a zákazník je pro nás vždycky středobodem vesmíru. Naši zákazníci jsou zkrátka naší srdcovkou a my se každý den snažíme být tou jejich,“ uvedl Tomáš Bzirský, Head of Marketing Packeta Group.