Vaše poloha:
Zásilkovna spouští lákavou kampaň „Moje srdcovka“: Co vás čeká?
(Foto: zasilkovna.cz)
Zásilkovna spouští lákavou kampaň „Moje srdcovka“: Co vás čeká?
(Foto: zasilkovna.cz)

02.04.2024

Zásilkovna spouští lákavou kampaň „Moje srdcovka“: Co vás čeká?

Doručovací služba Zásilkovna upevňuje svou pozici na trhu pomocí kampaně „Moje srdcovka“. Jak bude propagační akce probíhat?

 

Co se v článku dozvíte?

  • Kampaň Zásilkovny ,,Moje srdcovka´´

 

Česká přepravní společnost Zásilkovna spouští novou brandovou kampaň s názvem „Zásilkovna. Moje srdcovka.“ Nový koncept se tak zaměřuje na myšlenku, že zákazníci by měli při výběru doručovací služby vždy vybírat tu, která je nejblíže jejich srdci. Cílem kampaně, jež poběží v průběhu celého roku, je mimo jiné upevnění pozice Zásilkovny na trhu.

 

Zásilkovna ,,Moje srdcovka´´

 

Nová kampaň klade důraz na rozhodování srdcem, a to třeba i při výběru doručovací služby. Motto i logo kampaně proto vyzdvihují právě červenou barvu jakožto barvu lásky i srdce. „Červená je barva lásky, červená, je barva srdce, červená je Zásilkovna.“ Zásilkovna tak je prezentována jako srdcovka pro zákazníky. Společnost se snaží se tomuto vnímání značky přiblížit i tím, že neustále inovuje, provozuje tisíce výdejních míst, rozšiřuje síť Z-boxů a využívá mobilní aplikaci.

 

Kampaň se tak stane důležitou součástí komunikace značky pro letošní rok. Na našem území propagace běží již od konce března a následně bude pokračovat na Slovensku a v Maďarsku, tedy na klíčových trzích Packety (mateřský holding vlastnící společnost Zásilkovna).

 

Akce probíhá především v online prostředí, ale samozřejmě nebudou chybět ani outdoorové aktivity. Kampaň navíc pomůže realizovat i řada influencerů, kteří ji budou propagovat na sociálních sítích.

 

Zásilkovna za posledních 13 let prošla mnoha změnami. Z úspěšného ryze českého startupu jsme se stali globální logistickou společností. Podařilo se nám vybudovat lovebrand a zákazník je pro nás vždycky středobodem vesmíru. Naši zákazníci jsou zkrátka naší srdcovkou a my se každý den snažíme být tou jejich,“ uvedl Tomáš Bzirský, Head of Marketing Packeta Group.

 

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Buďte jako včelky: Billa odstartovala věrnostní kampaň „Včelí olympiáda", stačí sbírat nálepky

Billa nedávno rozjela novou věrnostní kampaň nazvanou „Včelí olympiáda“. S touto inovativní iniciativou, která vzbuzuje zájem v celé České republice, přichází možnost získat plyšové sportovní včely se značnou slevou. Kampaně se můžete zúčastnit sbíráním samolepek, které jsou k dispozici při nákupech v Bille.

Allegro rozvíjí síť výdejních boxů v ČR: Budoucnost doručování je tady

Marketplace Allegro rychle roste a rozšiřuje svou tuzemskou síť výdejních boxů. Tzv. One Boxy budou konkurencí Alzy i Zásilkovny.

Vaření s Penny: Získejte kuchyňské výrobky v nové věrnostní kampani

Penny se v nové věrnostní kampani zaměřilo na všechny milovníky vaření. Řetězec proto nabídne zákazníkům ucelenou řadu nádobí a elektrických spotřebičů do kuchyně značky Vivess se slevou až 66 %. Kampaň potrvá až do 3. dubna 2024.

Billa se ve věrnostní kampani spojuje s OMV

Billa potěší všechny řidiče. Startuje novou věrnostní kampaň, ve které se spojuje se sítí čerpacích stanic OMV. Zákazníci tak mohou získat slevu na pohonné hmoty, mycí program Top či voucher na nákup v prodejnách Billa.

České dráhy a OKAY mají nově výdejná místa Zásilkovna

Zásilkovna zvyšuje počet svých nových výdejních míst po České republice. Zákazníci mohou nyní využít k vyzvednutí svých zásilek výdejní místa ve většině poboček prodejce elektra a nábytku OKAY a u pokladen Českých drah ve vybraných železničních stanicích.

Zásilkovna má nového robota na třídění zásilek

Zásilkovna nasadila unikátní třídící roboty ve skladech jako první firma v Evropě.

Doručení balíku až do Vašeho kufru auta!

Své nákupy si můžete nechat doručit přímo do Vašeho kufru auta! Firmy Alza.cz a Zásilkovna.cz spustily ve spolupráci se Škoda Auto službu doručení přímo do kufru auta zákazníka.

Zásilkovna přichází s novou službou pro své zákazníky. Doručení na adresu!

Společnost Zásilkovna rozšiřuje svůj balíček služeb. Vedle doručení na výdejní místa a do Z-BOXů, si můžete objednat i doručení v režimu „Zásilkovna domů“. Kmenoví řidiči Zásilkovny i řidiči společnosti Zavezu dopraví zásilku na konkrétní doručovaní adresu. Rozhodujícím faktorem byla pandemie.

Nakupujete v Albertu a sbíráte body? Nyní můžete získat kempingovou výbavu na letní dobrodružství!

Léto k nám konečně dorazilo a spolu s ním i čas letních dovolených. Máte v plánu užít si volný čas kempováním? Albert pro Vás přichystal věrnostní kampaň, v níž za nasbírané body nabízí kempingovou výbavu.

Zásilkovna už má nainstalovaných 500 Z-BOXů a do konce roku jich budou až tisíce

Vyzvednout si doručovanou zásilku kdykoliv a bez přítomnosti desítek dalších čekajících, je splněným přáním všech časově vytížených a pracujících lidí. Zásilkovna se proto rozhodla významně posílit svoji síť Z-BOXů, které se těší velké oblibě. Aktuálně v České republice stojí již 500 Z-BOXů a do konce roku by jich mělo být 3 500. Těšit se můžeme i na novinku Z-BOX Mini.