Nová éra Pepsi: Po 14 letech přichází s revolučním designem
Aktuální přetvoření značky Pepsi, které bylo oznámeno koncem minulého roku, nyní nabírá na tempu. Nové logo reflektuje trvalou touhu značky po inovacích, svěžesti a rozvoji kultury. Po 14 letech přichází nový design, který nese v sobě ducha popkultury a oslavuje filozofii "Chuť zažít víc", tedy touhu po nejlepší chuti koly a nových a vzrušujících zážitcích.
Francouzský supermarket Carrefour odmítá prodávat 'drahé' produkty PepsiCo
Francouzský řetězec supermarketů Carrefour, jeden z největších obchodníků s potravinami v Evropě, přestane v několika zemích EU prodávat produkty americké značky PepsiCo. Zákazníci tak nově v obchodech nenajdou mimo jiné nápoje Pepsi a 7up či brambůrky Lay’s. Řetězec k drastickému kroku přistoupil kvůli „nepřijatelnému zvyšování cen“.
Coca-Cola vs. Pepsi: Která chuť je pro vás přitažlivější a dáváte radši přednost nápojům bez cukru?
Coca-Cola a Pepsi jsou bezpochyby dvě z nejznámějších značek nápojů na světě a jejich konkurence probíhá již desítky let. Rozdíly mezi nimi jsou zjevné, zejména pokud jde o jejich recepturu, chuť a preference spotřebitelů, zvláště, co se týče bezcukrových variant.