

25.09.2023
Billa inovuje nákupní zážitek: Nový koncept prodejny v Říčanech
Významný maloobchodní řetězec Billa nedávno otevřel v Říčanech u Prahy novou prodejnu zapadající do zcela nového obchodního konceptu společnosti. Tento krok je součástí ambiciózního expanzního plánu, jenž počítá s otevřením až 80 nových kamenných prodejen do konce roku 2028.
Strategické cíle společnosti Billa jdou ruku v ruce s těmito plány na expanzi. V roce 2023 na cestě k tomuto cíli Billa investuje celkem prostředky ve výši 1,7 miliardy Kč, což je do budoucna velmi slibný signál. Billa má v úmyslu v příštích pěti letech zvýšit počet svých prodejen o dalších 80 a paralelně navyšovat i svůj obrat. Dohromady by také měla do roku 2028 zaměstnat 1500 nových pracovníků.
„Billa dnes zahajuje novou éru svého rozvoje otevřením naší první nové pilotní prodejny v Říčanech u Prahy. Náš nový koncept představuje intuitivnější a pohodlnější uspořádání se širšími uličkami a lepší viditelností celého našeho sortimentu v kombinaci s novým, moderním a světlým designem prodejny. Rozšířili jsme naši nabídku čerstvých výrobků o nový, větší sortiment a zvětšili nákupní prostor pro klíčové kategorie, jako je ovoce a zelenina, pečivo a lahůdky,“ říká Liam Casey, generální ředitel společnosti Billa Česká republika.
Supermarket Billa v Říčanech u Prahy bude zákazníkům nabízet široký sortiment přes devět tisíc potravinářských i nepotravinářských produktů, převážně od českých dodavatelů. Sortiment byl pečlivě sestaven tak, aby zákazníci měli možnost vybírat ze široké škály výrobků.
Samotný půdorys prodejny byl navržen s ohledem na intuitivní nakupování. Kategorie produktů jsou prezentovány v takzvaných shop-in-shopech, které zajišťují jednoduchou orientaci v prodejně. Tento nový koncept se výrazně dotkl několika sekcí, včetně pečiva, ovoce a zeleniny, masa, lahůdek a delikates. Sortiment prodejny je tvořen ze 72 % produkty od českých farmářů a výrobců, což ukazuje na silnou orientaci na místní zdroje a zvýšený podíl dodavatelů z České republiky.
Změnil se i design samotné prodejny, který kombinuje osvědčené prvky s moderním designem, aby vytvořil příjemné a atraktivní prostředí pro nakupování. Výrazné dřevěné prvky v barvě břízy spolu s průchodnými uličkami mezi regály mají vytvořit pocit prostornosti a maximalizovat prodejní plochy.
.png)
Novým barevným schématem chce Billa zákazníkům jasně ukázat, kde na ně čekají ty nejlepší nabídky. Červená barva se výrazně vyjímá v prostoru ze světlého dřeva a přírodní zelené, označující tak v prodejně sekci věnovanou aktuálním akcím a slevám. Červená barva bude i nadále přítomná na chladicích boxech.
Celková úprava barevného schématu zahrnuje i vzhled výloh, regálů, nákupních vozíků a dokonce pracovních oděvů zaměstnanců. To znamená, že zákazníci mohou očekávat, že v říčanské prodejně budou zaměstnance prodejny potkávat v uniformách s kombinací žluté, zelené a bílé, což vytváří jednotný a moderní vzhled.
Otevření této pilotní prodejny v Říčanech je důkazem neustálé snahy řetězce Billa inovovat a poskytovat svým zákazníkům stále lepší servis a nákupní zážitek. Společnost si klade za cíl stát se lídrem na trhu a tato nová prodejna jasně ukazuje, že směřuje správným směrem. S plánovaným otevřením dalších prodejen zapadajících do tohoto nového konceptu se máme v budoucnu určitě na co těšit.
Mohlo by Vás zajímat

BILLA jde zelenou cestou: První ekologická prodejna otevřena ve Vracově
BILLA otevřela svou první ekologickou prodejnu ve Vracově, která kombinuje moderní technologie se šetrností k životnímu prostředí. Nový koncept nabízí nejen udržitelné řešení, ale také přináší komfortní nakupování pro všechny zákazníky.

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu
Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Billa v novém kabátě: Představuje žlutobílou vizuální identitu a komunikaci
Billa právě prochází významnými změnami, které zahrnují nejen novou strategii, ale i revoluci ve vizuálním stylu a komunikaci. S novým heslem " To dobré začíná u nás" přichází Billa s novým designem, který se odvíjí od kombinace žluté a bílé barvy, a to nejen v prostorách prodejen, ale i v celkovém vnímání značky.

Billa otevřela svou 251. prodejnu ve Žďáru nad Sázavou
Obchodní řetězec Billa otevřel svou v pořadí již 251. prodejnu v České republice a to ve Žďáru nad Sázavou.

Luxus v Praze na vzestupu: Čeká nás rekordní počet nových exkluzivních obchodů
Praha se stává stále významnějším centrem luxusního maloobchodu ve střední a východní Evropě. V roce 2025 očekává otevření rekordního počtu nových exkluzivních obchodů, což potvrzuje rostoucí atraktivitu města pro prémiové značky.

Nový hráč na slovenském trhu: Biedronka otevřela první tři obchody
Polský maloobchodní gigant Biedronka, známý svými nízkými cenami a širokým sortimentem, vstoupil na slovenský trh otevřením prvních tří prodejen. Co to znamená pro slovenské spotřebitele a jaké jsou další plány tohoto řetězce?

Five Guys konečně míří do Česka! Známe nový termín otevření prodejny
Legendární americký fastfoodový řetězec Five Guys, proslulý svými šťavnatými burgery a nekonečnými možnostmi přizpůsobení, konečně otevírá první pobočku v Česku. Praha se dočká této kulinářské ikony v roce 2025.

Do Ústí nad Labem přichází MERE: Co čekat od nového diskontního řetězce?
Do Ústí nad Labem brzy dorazí nový hráč na poli diskontních řetězců – ruská společnost MERE. Přináší netradiční koncept prodeje a slibuje nižší ceny oproti konkurenci. Co mohou Ústečáci očekávat?

Tesco chystá nový hypermarket v Edenu: Co můžeme očekávat nového?
Tesco se pustilo do modernizace svého hypermarketu v pražském nákupním centru Eden. Zákazníky čeká nový design, ekologické technologie a zlepšený nákupní zážitek. Co všechno přinese tento ambiciózní projekt?

Kuře, které dobývá svět, míří do Brna: Popeyes otevírá první restauraci už v Březnu
Legendární americký řetězec Popeyes, známý svým křupavým kuřetem a ikonickým Chicken Sandwich, otevírá první pobočku na Moravě. Brno se tak v březnu 2025 dočká světového fastfoodového hitu.