Vaše poloha:
Billa v novém kabátě: Představuje žlutobílou vizuální identitu a komunikaci
(Foto: billa.cz)
Billa v novém kabátě: Představuje žlutobílou vizuální identitu a komunikaci
(Foto: billa.cz)

11.03.2024

Billa v novém kabátě: Představuje žlutobílou vizuální identitu a komunikaci

Billa právě prochází významnými změnami, které zahrnují nejen novou strategii, ale i revoluci ve vizuálním stylu a komunikaci. S novým heslem " To dobré začíná u nás" přichází Billa s novým designem, který se odvíjí od kombinace žluté a bílé barvy, a to nejen v prostorách prodejen, ale i v celkovém vnímání značky.

 

Po uvedení nové strategie zaměřené na podporu zdravého životního stylu a udržitelného stravování, Billa aktivně přistupuje k implementaci nových prvků do svého provozu. Od otevření nové prodejny v Jindřichově Hradci až po překročení hranice sto tisíc objednávek na e-shopu, řetězec prochází významnými proměnami. Novým heslem " To dobré začíná u nás " se Billa snaží podtrhnout svůj nový směr.

 

„Cílem našeho nového designu je poskytnout zákazníkům ještě lepší sortiment s důrazem na intuitivní uspořádání, výhodnou cenu a kvalitu nabízených výrobků a celkově pohodlný nákup v našich prodejnách,“ říká generální ředitel řetězce Billa ČR, Liam Casey. „Transformace našeho věrnostního programu a nová korporátní identita jsou dalšími kroky směrem k posílení naší značky,“ dodává. Součástí této změny je i nová vizuální identita, která se postupně promítá nejen v online komunikaci, ale i v designu samotných prodejen.

 

Design všech prodejen postupně prochází změnami, které zahrnují nejen vzhled, ale i atmosféru. Interiér je obohacen o prvky, jako jsou dřevěné akcenty, čímž se vytváří prostředí příjemné pro nákupy. Vizuální změny jsou patrné nejen v logu společnosti, ale i v celkovém vnímání prostoru. Marketingové kampaně Billa se soustředí na podporu nového věrnostního programu a podporu hodnot spojených s rodinným životem. Tato strategie se snaží oslovit zákazníky, kteří dbají na kvalitu a hodnoty, které představuje Billa. Kampaně se zaměřují na posílení identity značky a podporu vztahů s klienty.

 

V rámci dalších plánů na rozvoj chce Billa letos otevřít až 14 nových prodejen v České republice a do roku 2028 plánuje dokonce až 80 kamenných obchodů. Paralelně s tím pokračuje i v renovacích stávajících prodejen a rozšiřuje své služby online. Celkové investice do rozvoje a modernizace prodejní sítě dosáhnou téměř dvou miliard korun.

 

 

 

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Billa expanduje: Nový koncept Viva Billa míří na čerpací stanice OMV mimo Prahu

Billa a OMV pokračují v rozšiřování sítě obchodů spojených s čerpacími stanicemi Viva Billa. Nově vznikla první mimopražská prodejna v Karlových Varech v ulici Pobřežní.

Billa inovuje nákupní zážitek: Nový koncept prodejny v Říčanech

Významný maloobchodní řetězec Billa nedávno otevřel v Říčanech u Prahy novou prodejnu zapadající do zcela nového obchodního konceptu společnosti. Tento krok je součástí ambiciózního expanzního plánu, jenž počítá s otevřením až 80 nových kamenných prodejen do konce roku 2028.

Billa otevřela svou 251. prodejnu ve Žďáru nad Sázavou

Obchodní řetězec Billa otevřel svou v pořadí již 251. prodejnu v České republice a to ve Žďáru nad Sázavou.

Stažení produktů z prodeje: Dejte si pozor na LAGRIS RÝŽE BASMATI 500 G

Společnost BILLA s.r.o. preventivně stáhla z prodeje produkt LAGRIS RÝŽE BASMATI 500 G z důvodu podezření na přítomnost chlorpyrifosu-methylu, což je insekticid, který může představovat riziko pro zdraví.

BILLA rozšiřuje dosah: Nová aplikace přináší e-shop více než milionu domácností

Od uvedení e-shopu do ostrého provozu minulý rok v září se na něj pravidelně obrací více než 30 000 zákazníků. Ti provedli již více než 150 000 objednávek, přičemž 70 % z nich se stává pravidelnými zákazníky. Nyní společnost BILLA představuje novou mobilní aplikaci, která má usnadnit nakupování ještě více. Kromě toho rozšiřuje rozvozové služby o dalších 75 tisíc adres, což znamená, že své služby může nabídnout více než 1 milionu domácností.

Buďte jako včelky: Billa odstartovala věrnostní kampaň „Včelí olympiáda", stačí sbírat nálepky

Billa nedávno rozjela novou věrnostní kampaň nazvanou „Včelí olympiáda“. S touto inovativní iniciativou, která vzbuzuje zájem v celé České republice, přichází možnost získat plyšové sportovní včely se značnou slevou. Kampaně se můžete zúčastnit sbíráním samolepek, které jsou k dispozici při nákupech v Bille.

Kde najdete TOP produkty v akci?

V současné době, kdy ceny potravin neustále rostou, se každý snaží najít způsoby, jak maximalizovat úspory. Obchodní řetězce si tohoto trendu jsou vědomy a reagují na něj nabídkou různých akcí a slev na své produkty, aby vyhověly požadavkům svých zákazníků a umožnily jim výhodnější nákupy.

Obchodní dům Máj znovu ožívá: Co nového přinese jeho červnové otevření?

Blíží se dlouho očekávané otevření obchodního domu Máj. Veřejnost se tak může těšit na nespočet obchodů, špičkovou gastronomii, zábavní park, galerii i kavárnu s vyhlídkou.

Zelenější nákupy v PENNY: Ždírec se pyšní nejmodernější a ekologickou prodejnou

Ve Ždírci nad Doubravou na Vysočině začíná sloužit zákazníkům zcela nová celodřevěná prodejna PENNY Market, která se pyšní titulem nejekologičtější diskontní prodejny v České republice. Tato inovativní stavba je díky moderním a šetrným technologiím zcela energeticky soběstačná. Vybavena vlastní fotovoltaickou elektrárnou a speciálním čerpadlem, dokáže efektivně využívat zbytkové teplo z mrazicích a chladicích boxů, čímž eliminuje potřebu vytápění z vnějších zdrojů. Navíc, díky progresívnímu systému vytápění a chlazení, který zahrnuje nejnovější technologie pro optimalizaci chodu chladicích boxů a čidla schopná reagovat na neuzavřené skleněné dveře, se zákazníci mohou těšit na příjemný nákupní zážitek za každé situace.

Nová chuť jara v Bageterie Boulevard: 60 provozoven a menu od francouzského kulinářského génia

Bageterie Boulevard otevřela již šedesátou provozovnu, tentokrát v českých Siřejovicích. Řetězec navíc představuje nové jarní Chef Menu inspirované francouzskou kuchyní.