

25.03.2024
Decathlon vstupuje do nové dekády: Se svěží identitou a odvážnou strategií
Decathlon představuje nové logo i vizuální identitu a s tím i nové poslání: „Move People Through the Wonders of Sport“. Na základě toho staví svou strategii na inovacích, digitalizaci, udržitelnosti a diverzitě. V Česku se veškeré změny budou implementovat postupně už teď, ale představuje reklamní kampaň.
Co se v článku dozvíte?
- Jaké je nové motto pro Decathlon
- Čím se Decathlon inspiroval
- Jak logo je pro Decathlon důležitý
Nové poslání značky navazuje na projekt North Star neboli Severka. Nové motto vykresluje myšlenku, že sport hraje zásadní roli v utváření zdravější a šťastnější společnosti. Z mise vychází také nová strategie, která zahrnuje silný závazek k udržitelnosti, zlepšení zákaznického servisu a celkové modernizaci.
„Svět nyní potřebuje sport více než kdy jindy. V Decathlonu chceme mít větší pozitivní dopad na lidi, společnost a planetu tím, že lidi rozhýbeme sportem,“ říká Barbara Martin Coppola, CEO Decathlon United.
Nejvýraznějším prvkem nové vizuální identity je logo, které odráží ambice značky dosahovat v budoucnu nových cílů a zároveň oslavuje její minulost. Projekt Severka symbolizuje pohyb a cirkularitu, která tvoří jádro udržitelného obchodního modelu společnosti. Pohyb orbitu vyjadřuje závazek společnosti Decathlon k cirkularitě a zároveň čerpá z designového dědictví s ikonicky nakloněným „A“. Vrchol na konci Orbitu představuje horu, plachtu, vlnu, či dokonce tlukot srdce a uzavírá pohyb směrem k novým vrcholům. Součástí změn je také nový odstín modré.
„Naše nové logo je symbolem otevřenosti a dává každému možnost vidět v něm to, co je pro něj důležité. Ať už jde o dostupnost, špičkový výkon, inovativnost, nebo přínos pro životní prostředí,“ komentuje Martina Melicherová, Marketing Communication Director společnosti Decathlon CZ.
V Česku bude změna vizuální identity probíhat postupně v průběhu letošního roku. Zákazníci se s ní poprvé setkají v průběhu jarní kampaně se sloganem „Jaro venku, jaro v nás!“. Poběží v televizi, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Ve druhém čtvrtletí by měly vizuální proměnou projít i webové stránky a CRM systém společnosti. Posledním krokem bude modernizace prodejen. Jejich nový koncept nabídne zákazníkům nové uspořádání, lepší viditelnost produktů i nové digitální obrazovky.
Decathlon, globální multispecializovaná sportovní značka, odhaluje svůj nový účel, „Pohnout lidi skrz divy sportu“, a strategii, která stojí za touto odvážnou novou ambicí přinést inovativní a udržitelný sport všem. V rámci tohoto vývoje Decathlon odhaluje svou novou značku, která zahrnuje dynamickou a perspektivní identitu a nové logo „orbit“.
Na začátku této transformační cesty napsal Decathlon svou „North Star“, dlouhodobou ambici urychlit své poslání pro dobro společnosti a planety. Pod vedením Polárky se zrodil nový účel: Přenést lidi přes divy sportu.
Decathlon zavádí odvážnou celosvětovou strategii, která se točí kolem zlepšování zákaznické zkušenosti, upřednostňování udržitelnosti a modernizace společnosti. Klíčovým aspektem této strategie je zavedení aktualizované značky, která zlepšuje interakci zákazníka se společností.
Mohlo by Vás zajímat

Kaufland Card soutěž: Vyhrajte dárkovou kartu do Decathlonu v hodnotě 40 000 Kč
Zapojte se do lednové soutěže s Kaufland Card a vyhrajte jednu ze čtyř dárkových karet Decathlon v hodnotě 40 000 Kč. Navíc vás čeká zimní dobrodružství ve Špindlerově Mlýně – jízda na nejdelší osvětlené sáňkařské dráze v ČR a relaxace v luxusním wellness hotelu Harmony.

Prostornější a modernější: Decathlon se stěhuje do Homeparku Zličín
Známý řetězec Decathlon se z nákupního centra Metropole Zličín přestěhoval do areálu Homepark Zličín. Nyní nabízí rozlehlou prodejní plochu 4 000 metrů čtverečních plnou inovací, specializovaných oddělení a moderních technologií. Připojte se k nám na prohlídku této revoluční prodejny, která nejenže získala prestižní ocenění Visa Czech Top Shop, ale také posouvá standardy zákaznického servisu na zcela novou úroveň.

Nový a největší obchod outdoorového vybavení v ČR: Rock Point Havlíčkova Praha
Představujeme vám nejnovější přírůstek do rodiny specializovaných obchodů s outdoorovým vybavením v České republice: Rock Point Havlíčkova. Tento unikátní obchod v historickém srdci Prahy nabízí nejen nejširší sortiment outdoorového vybavení, ale také jedinečný zážitek nákupu.

Emco má nový projekt DĚTI v pohybu!
Rodiče s dětmi se mohou těšit na letošní podzimní projekt MYSLI NA POHYB, který podporuje všestranný rozvoj dětského pohybu. Kdy a kde se akce budou konat?

Letní výbava za pár korun? V Pepcu pořídíte plavky i párty doplňky levněji než kdekoli jinde
Léto je za rohem a s ním i čas koupališť, zahradních párty a dovolených. Nemusíte ale utrácet celé výplaty za novou výbavu. Pepco právě spustilo letní kolekci, ve které pořídíte plavky už od 90 Kč, stylové šaty, oblečení pro děti i praktické doplňky na grilovačku – a to vše za ceny, které potěší každou peněženku.

Největší slevy na Notino: Top produkty až s 80% slevou! Podívejte se, co právě teď pořídíte nejvýhodněji
Největší kosmetický výprodej roku je tady! Na Notino.cz teď pořídíte oblíbené parfémy, make-up i pečující kosmetiku až s 80% slevou. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější produkty, které se vyplatí koupit právě teď, dokud jsou skladem. Objevte, co se vyplatí nejvíc!

Woolworth otevírá první prodejnu v Česku: Startuje už v červnu 2025
Legendární diskontní řetězec Woolworth otevírá svou první prodejnu v Česku. Co všechno nabídne? A proč může zamíchat kartami na trhu?

Kaufland Card soutěž: Vyhrajte kuchyňského robota ETA a užijte si pohodlné vaření
Nakupujete v Kauflandu a vlastníte Kaufland Card? Zapojte se do květnové soutěže a vyhrajte kuchyňského robota ETA Leonardo Plus s příslušenstvím. Kromě toho na vás čeká i exkluzivní zážitek v podobě Campu Fuego s Markem Pavalou. Stačí nakupovat s Kaufland Card a registrovat se do soutěže.

Volba spotřebitelů 2025: Hlasujte a vyhrajte balíčky plné nejlepších novinek
Volba spotřebitelů 2025 přináší nejen možnost ovlivnit, které novinky si odnesou prestižní ocenění, ale také šanci vyhrát atraktivní balíčky plné nových produktů. Hlasujte od 1. 5. do 15. 5. 2025 a zapojte se do soutěže, která slaví 25 let své existence.

Polovina nákupu zdarma? UniCredit Bank vrací peníze za vaše nákupy v Albertu!
Zaplaťte svůj první nákup v Albertu debetní kartou od UniCredit Bank a získejte zpět rovnou polovinu jeho ceny – až do výše 1 000 Kč! Navíc budete dalších šest měsíců dostávat 10 % z každého nákupu zpět na účet. Akce platí jen do 27. května 2025.