Magazín - štítek "Retail"
Billa club vylepšila svou aplikaci, kde věrní zákazníci najdou více výhod při nákupu
Billa přichází s inovativním způsobem, jak ještě více odměňovat své věrné zákazníky. Nová verze aplikace Billa Club slibuje rozšíření výhod a možností pro členy, kteří tak získají přístup k atraktivním slevám a akčním nabídkám. Jaké novinky přináší tato aktualizace?
Rossmann v ČR láme rekordy: Tržby za rok 2023 dosáhly 6,5 miliardy korun
Drogerie Rossmann, která si letos připomíná 30 let své existence na českém trhu, zaznamenala v roce 2023 rekordní tržby ve výši 6,5 miliardy korun. Tento úspěch představuje meziroční nárůst téměř o pětinu. Klíčovým faktorem k dosažení této výjimečné finanční výkonnosti bylo neustálé rozšiřování prodejní sítě a zvyšování kvality poskytovaných služeb zákazníkům.
IKEA plánuje páteční slevy v restauraci až o polovinu nebo umělou inteligenci při výběru nábytku
IKEA má za sebou úspěšný rok, a pokračuje proto ve zlevňování stovek produktů. Zákazníky navíc čekají i akční pátky s padesátiprocentní slevou na hlavní chody a možnost virtuálně umísťovat nábytek do interiéru vlastního domova s využitím umělé inteligence.
Prostornější a modernější: Decathlon se stěhuje do Homeparku Zličín
Známý řetězec Decathlon se z nákupního centra Metropole Zličín přestěhoval do areálu Homepark Zličín. Nyní nabízí rozlehlou prodejní plochu 4 000 metrů čtverečních plnou inovací, specializovaných oddělení a moderních technologií. Připojte se k nám na prohlídku této revoluční prodejny, která nejenže získala prestižní ocenění Visa Czech Top Shop, ale také posouvá standardy zákaznického servisu na zcela novou úroveň.
Užijte si filmový zážitek a levnější rohlík: Netflix a Carrefour ve Francii se spojili
Streamovací platforma Netflix se ve Francii spojila s řetězcem supermarketů Carrefour. Za předplatné Netflixu tak zákazníci dostanou desetiprocentní slevu na celý sortiment obchodu.
Vaření s Penny: Získejte kuchyňské výrobky v nové věrnostní kampani
Penny se v nové věrnostní kampani zaměřilo na všechny milovníky vaření. Řetězec proto nabídne zákazníkům ucelenou řadu nádobí a elektrických spotřebičů do kuchyně značky Vivess se slevou až 66 %. Kampaň potrvá až do 3. dubna 2024.
Velké ryby v e-commerce: Kdo zažívá největší růst?
E-commerce je neustále se rozvíjejícím odvětvím a velké e-shopy prokazují výjimečný růst s meziročním zvýšením tržeb o 5 %, jak ukazují nedávná data od společnosti Shopsys.
Hamleys se loučí s Českem: Z hračkářství vznikne zábavní centrum
Končí éra slavného britského hračkářství Hamleys v České republice. Po osmi letech plných hraček a dětské radosti nastává zásadní změna. Místo ikonického červeno-bílého loga Hamleys se na průčelí objevuje nový název – The Playground. Jaké proměny čekají oblíbené místo nákupů a zábavy, a proč došlo k tomuto kroku?
Hvězdy týdne I Kde nakoupíte nejlevněji?
Pomocí našeho týdenního přehledu nejlepších akčních nabídek můžete efektivně šetřit svůj čas a plánovat nákupy co nejefektivněji. Zajímá vás, kde nakoupit za nejnižší ceny?
Nízké ceny pro zákazníky. Temu dobývá větší část trhu
Americko-čínský internetový obchod Temu láká zákazníky na nízké ceny a dobývá trh e-commerce. Za necelý rok získal stovky milionů zákazníků.
Nepřekonatelný Lidl: Jak se stal nejoblíbenějším potravinářským řetězcem v Česku a na Slovensku?
Někteří analytici a odborníci zaměřující se na potravinářský průmysl tvrdí, že obchodníci často zvyšují ceny nad míru inflace. Nicméně, nedávná analýza od slovenské společnosti FinStat ukazuje na překvapivě jiný výsledek.
Hvězdy týdne I Kde nakoupíte nejlevněji?
Pomocí našeho týdenního přehledu nejlepších akčních nabídek můžete efektivně šetřit svůj čas a plánovat nákupy co nejefektivněji. Zajímá vás, kde nakoupit za nejnižší ceny?
Kde najdete TOP produkty v akci?
V současné době, kdy ceny potravin neustále rostou, se každý snaží najít způsoby, jak maximalizovat úspory. Obchodní řetězce si tohoto trendu jsou vědomy a reagují na něj nabídkou různých akcí a slev na své produkty, aby vyhověly požadavkům svých zákazníků a umožnily jim výhodnější nákupy.
Rohlik.cz rozšiřuje portfolio: Přináší Rossmann kosmetiku do své nabídky
Rohlik.cz navázal partnerství s oblíbeným drogistickým řetězcem Rossmann. V rámci této spolupráce online supermarket představí exkluzivní výběr více než 400 produktů z portfolia privátních značek Rossmann, které zahrnují známé značky jako Isana, Babydream, Alterra, Prokudent, Facelle, Fusswohl a For Your Beauty.
BonVeno: Makro představuje novou éru maloobchodu
V dynamickém světě plném spěchu a neustálých výzev přichází na trh revoluční koncept od společnosti Makro Convenience Czechia. BonVeno, nová síť sousedských prodejen, je stvořena s cílem přinést zákazníkům pohodlný, čerstvý a rychlý zážitek z nákupu.
Dvojnásobný nárůst cen olivového oleje. Co nás čeká v nadcházející sezóně?
Ve světě gastronomie a zdravé výživy zůstává olivový olej neocenitelnou ingrediencí. Ale co když se jeho cena více než zdvojnásobí? Aktuální sezóna přináší alarmující zprávy: španělská úroda oliv je oproti loňsku poloviční, a ceny olivového oleje neustále stoupají. Stojí za tím sucha a klimatické změny. Pojďme se podrobněji podívat, co to znamená pro spotřebitele a průmysl.
Francouzský supermarket Carrefour odmítá prodávat 'drahé' produkty PepsiCo
Francouzský řetězec supermarketů Carrefour, jeden z největších obchodníků s potravinami v Evropě, přestane v několika zemích EU prodávat produkty americké značky PepsiCo. Zákazníci tak nově v obchodech nenajdou mimo jiné nápoje Pepsi a 7up či brambůrky Lay’s. Řetězec k drastickému kroku přistoupil kvůli „nepřijatelnému zvyšování cen“.
Starbucks zavádí digitální menuboardy: Cílí na kompletní digitalizaci do dvou let
Starbucks rozjíždí svůj plán digitalizace s cílem kompletního přechodu na digitální menuboardy do dvou let.
Přístupná móda pro všechny: Primark uvádí kolekci a upravuje prodejny pro handicapované
V oblasti módy přichází revoluční novinka - Primark uvádí první kolekci navrženou speciálně pro osoby se zdravotním postižením. Tato kolekce, zahrnující inovativní přizpůsobivé spodní prádlo, je jen začátkem. Primark se také zavazuje k adaptaci svých prodejen, aby byly přístupnější pro všechny zákazníky.
Propad českého e-commerce trhu pokračuje. Vánoční nákupy nezvrátily propad, tržby dosáhly 185 miliard
České e-shopy mají za sebou další těžký rok. Situaci na tuzemském e-commerce trhu nezachránila ani nadprůměrná sezóna o Vánocích. Meziročně tak celkový obrat poklesl asi o šest procent.
Košík.cz dává moc zákazníkům: Vyberte si, co chcete ve slevě
Online supermarket Košík.cz dává zákazníkům možnost výběru zboží ve slevě. Reaguje tak na snížení HDP potravin.
Trdelníková revoluce: Trdlokafe rozšiřuje své působení za hranice ČR
Trdelník, oblíbená pochoutka, která v Česku ovládla trhy, nyní dobývá svět. Firma Trdlokafe, nejrychleji rostoucí retailová společnost v Evropě, se rozšiřuje do zahraničí s úspěšným konceptem franšízy. Zajímá vás, jak tato trdelníková revoluce mění gastronomickou scénu mimo Českou republiku?