Vaše poloha:
Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko
(Foto: idnes.cz)
Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko
(Foto: idnes.cz)

11.04.2024

Nová éra Košíku: Fialové logo a expanze na Slovensko

Online obchod Košík.cz vstupuje do nové éry s odvážnou změnou image a ambiciózním plánem expanze. Po úspěšném působení na českém trhu a prvních krůčcích v Bulharsku se Košík.cz nyní chystá dobýt i Slovensko. Změny zahrnují nejen novou fialovou barvu loga a designu, ale také strategii rozšíření nabídky a zvýhodnění pro zákazníky dělající velké nákupy.

 

Co se v článku dozvíte?

  • Nová identita a expanze
  • Výhody pro zákazníky
  • Celková transormace

 

 

 

Nová identita a expanze

 

Zavedení fialového loga a redesign webu signalizují strategickou změnu v brandingu Košíku, která za cíl zvýraznit dynamiku a modernost značky. Vedle vizuálních změn se Košík také zaměřuje na zlepšení služeb a rozšíření své působnosti. Od počátku dubna 2024 rozšíří Košík své služby do 25 nových regionů v Česku, včetně České Lípy, Valašského Meziříčí a Hranic na Moravě. V květnu přibudou další města jako Frýdek-Místek a Karviná.

 

Paralelně s tím Košík pokračuje ve své zahraniční expanzi. Po tříletém testování na bulharském trhu, kde značka funguje pod názvem Kolichka.bg, se nyní připravuje na vstup na slovenský trh, který by mohl být zahájen již během letních prázdnin roku 2024.

 

Košík.cz

 

Výhody pro zákazníky

 

K dalším novinkám, které Košík zavádí, patří systém Multikupu, umožňující zákazníkům nakupovat vybrané produkty s množstevní slevou. Tato nová funkce nabízí průměrnou slevu 30 procent z běžné ceny produktů, což je výrazná úspora pro ty, kdo chtějí nakoupit více zboží najednou.

 

Celková transformace

 

Změna barvy vozového parku a uniform kurýrů na fialovou, doplněnou o broskvovou, zelenou a růžovou, dokončuje vizuální transformaci Košíku. Tato nová barevná paleta má odrazit svěží a inovativní přístup značky a zároveň ji jasně odlišit od konkurence.

 

 

Košík tímto posiluje svou pozici na trhu a ukazuje, že je připraven nejen reagovat na měnící se požadavky zákazníků, ale také aktivně expandovat a inovovat. S novým vzhledem, vylepšenými službami a expanzí do nových trhů Košík dokazuje, že je připraven otevřít novou kapitolu svého působení na maloobchodním trhu s potravinami.

 

(Foto: kosik.cz)

 

 

 

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

KiK spouští e-shop v Česku: Levná móda a dekorace dostupné online

Oblíbený diskontní řetězec KiK rozšiřuje své služby a přináší novinku, na kterou mnoho zákazníků v Česku dlouho čekalo – svůj vlastní e-shop. Tento krok výrazně usnadní nakupování, zejména v období vánočního shonu. Co nového tato expanze přináší a jak se KiK připravuje na konkurenci?

Košík.cz dává moc zákazníkům: Vyberte si, co chcete ve slevě

Online supermarket Košík.cz dává zákazníkům možnost výběru zboží ve slevě. Reaguje tak na snížení HDP potravin.

Nárůst chalupářských nákupů: Košík zaznamenal závratné ztrojnásobení během letošního roku

Se slunečním létem se objevuje neodolatelný trend, který spojuje pohodlí a chuť strávit více času v oblíbené chalupě. Košík.cz oznámil ohromující nárůst nákupů doručovaných přímo až na práh těchto rekreantů, a to až třikrát více než v minulém roce. Co se za tímto fenoménem ukrývá?

Košík.cz se rozrůstá v Česku a nabízí nízké ceny i dopravu zdarma

Online supermarket Košík.cz přináší zákazníkům další vylepšení služeb. Mimo jiné slibuje zařazení nových regionů, rychlejší doručování objednávek, akční nabídky i pomoc handicapovaným.

Lidl Outlet balí kufry: Praha přichází o prodejnu, Morava slaví

Lidl Outlet v pražských Štěrboholech, který loni zaujal tisíce zákazníků nízkými cenami a výprodeji, brzy definitivně ukončí provoz. Prodejna končí během léta a celá outletová koncepce se přesouvá na Moravu. Co je důvodem tohoto kroku a kde nový Lidl Outlet vznikne?

Ikea má novinku! Spojila ikonické kuličky s hot dogem. Stojí 39 Kč a chutná překvapivě dobře

Vypadá to neobvykle, chutná to skvěle! Ikea představila nový hot dog s masovými kuličkami – unikátní kombinaci dvou nejoblíbenějších jídel. Vyplatí se i díky zvýhodněné nabídce pro členy IKEA Family.

Ruský diskont MERE expanduje v Česku: Kde ho najdete a jaké problémy aktuálně řeší?

Diskontní řetězec MERE láká Čechy na mimořádně nízké ceny, ale zároveň čelí řadě kontroverzí a výzev. Zjistěte, kde v Česku najdete jeho prodejny a proč kolem něj panují rozporuplné reakce.

Žabka otevírá revoluční samoobslužné prodejny 24/7 v centru Prahy

Nakupování se mění a obchodní síť Žabka přináší do Prahy inovativní samoobslužné prodejny, které budou otevřené 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zákazníci si tak mohou pohodlně nakoupit kdykoliv bez omezení, a to díky moderním technologiím, které umožňují plně bezobslužný provoz.

Luxus v Praze na vzestupu: Čeká nás rekordní počet nových exkluzivních obchodů

Praha se stává stále významnějším centrem luxusního maloobchodu ve střední a východní Evropě. V roce 2025 očekává otevření rekordního počtu nových exkluzivních obchodů, což potvrzuje rostoucí atraktivitu města pro prémiové značky.

Nový hráč na slovenském trhu: Biedronka otevřela první tři obchody

Polský maloobchodní gigant Biedronka, známý svými nízkými cenami a širokým sortimentem, vstoupil na slovenský trh otevřením prvních tří prodejen. Co to znamená pro slovenské spotřebitele a jaké jsou další plány tohoto řetězce?

Spolupracujeme s: